پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
توسط نیروهای خدمات شهری صورت گرفت:
پس از دو هفته فعالیت های پر شور انتخاباتی و نصب بنر و تراکت و... در جای جای شهر از طرف نامزدها و طرفداران آنها، روز شنبه همزمان با پایان یافتن انتخابات و مشخص شدن نتیجه ی انتخابات، کارگران خدمات شهری به طور منسجم اقدام به جمع آوری گسترده آثار انتخابات در سطح شهر کردند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی این واحد، با توجه به تعداد نامزدهای انتخابات شورا و حجم وسیع تبلیغات در سطح شهر چند روزی طول خواهد کشید تا نسبت به پاک سازی کامل تبلیغات انتخاباتی اقدام گردد.

پاک سازی چهره شهر کازرون از تبلیغات انتخاباتی

در همین راستا شهردار کازرون با بیان اینکه انتخابات در کنار دستاوردهای پرشور و ماندگار، عرصه‌ دیگری برای اثبات نقش تاثیرگذار مدیریت شهری بود اظهار داشت: این نقش ماندگار از دوره پیش از آغاز تبلیغات، بر اساس توان موجود شهرداری و برنامه ریزی، امکان تبلیغات منسجم و منظم نامزدهای انتخاباتی را فراهم کرد.

سید مهدی مکی با اشاره به تعامل شهرداری با فرمانداری و دستگاه‌های مختلف اجرایی، گفت: این تعامل در عرصه انتخابات موجب شد فضای شهر به دور از مناظر آشفته و نازیبای رایج انتخابات، در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

پاک سازی چهره شهر کازرون از تبلیغات انتخاباتی
شهردارکازرون همچنین با اشاره به طراحی مکان های ویژه برای تبلیغات انتخاباتی و نقش آنها در پاکیزگی سطح شهر گفت: در این دوره، مکان های ویژه برای تبلیغات کاندیداهای محترم تعبیه شده بود. ضمن اینکه شهرداری کازرون اعلام کرده بود که کاندیدا و طرفداران آنها از نصب هرگونه پوستر و بنر بر روی در و دیوار معابر و درختان و … خودداری کنند. اما در کنار قانون مداری برخی از نامزدها، متاسفانه شاهد بودیم عوامل اجرایی بعضی از نامزدهای محترم در پاره‌ای موارد، اقدام به نصب پوسترهای تبلیغاتی در فضاهای متعددی مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوهای مسیر یاب، درختان سطح شهر و... نموده بودند که کار پاکسازی را مشکل می کرد.

پاک سازی چهره شهر کازرون از تبلیغات انتخاباتی

وی تاکید کرد: در گام اول با وجود احراز تخلف و براساس قوانین موجود نسبت به رفع این دسته از تبلیغات که باعث ایجاد مشکلاتی در روند فعالیت معمول شهر شده بود، اقدام شد. در گام بعدی نیز، پس از پایان مهلت تبلیغات، نیروهای خدوم شهرداری کازرون نسبت به جمع‌آوری آن دسته از تبلیغاتی که در محل صندوق‌های رأی  و سطح شهرنصب شده بود، اقدام کردند.

پاک سازی چهره شهر کازرون از تبلیغات انتخاباتی

 وی با بیان این‌که عملیات پاکسازی شهر بلافاصله پس از پایان رای‌گیری آغاز شد، افزود: در این راستا، پاکسازی و تنظیف معابر، میادین و خیابان‌ها با بسیج تمام امکانات شهرداری‌ توسط نیروهای خدمات شهری و سازمان زیباسازی انجام یافت.

همچنین وی با اشاره به تمهیدات گسترده شهرداری کازرون در بسترسازی و سامان‌دهی فضای تبلیغات انتخاباتی گفت: اقدام گسترده نیروهای خدمات شهری شهرداری در پاکسازی شهر از آثار تبلیغات انتخاباتی، قابل‌تقدیر است.

پاک سازی چهره شهر کازرون از تبلیغات انتخاباتی

نویسنده: روابط عمومی شهرداری کازرون
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
باسلام و احترام
متاسفانه هیچ نهادی پاسخگو و پیگیر تخلفات کاندیدها در تبلیغات نیست.
و این تخلفات در نتیجه نهایی منظور نمی شود.
لذا سایر کاندیدها نیز به انجام تخلف ترغیب می شوند.
یاعلی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
واقعا شهرداری کازرون هنر فرمودند که پاکسازی کردند! تا زمانی که برای ارائه بیلان کاری فکر حاکم بر شهرداری کازرون درمان محور است و نه پیشگیری محور اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. بیایید ببینید در شهرهای بزرگ چه می کنند که بعد از انتخابات تمام انرژی و ثروت شهر فدای بی قانونی های انتخاباتی نشود
گوش شنوا هم که الحمد الله نداریم
متاسفم و ناراحتم بابت تمام جلسه هایی که گذاشتم برای این مهم ولی پشیزی برایش ارزش قایل نشدند....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹