پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۶۹۰۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
در پی پیروزی دکتر روحانی در انتخابات:
در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم در 29 اردیبهشت که مصادف بود با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، و پس از اعلام نتایج و پیروزی 23 میلیونی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، مردم شور و شادی خود را با گرفتن جشن های باشکوه به نمایش گذاشتند .

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، عصر دیروز مردم کازرون هم که با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای نامزد ریاست جمهوری خود را، دکتر حسن روحانی انتخاب کرده بودند و با حضور چشمگیرشان نقش به سزایی در تاریخ انتخابات کشور عزیزمان ایران رقم زدند، با تجمع خود در مقابل ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در شهر کازرون از ساعت 20:30 لغایت 22:30 با پخش شیرینی، شربت و نورافشانی، ابراز شادی خود را نشان دادند .

جشن باشکوه مردمی در ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در کازرون برگزار شد

در حاشیه این تجمع بزرگ مردمی، پیام های صادره تقدیر و تشکر از جانب ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در شهرستان کازرون در خصوص همکاری دستگاه های دولتی و خصوصی و ارگان های نظامی و انتظامی قرائت شد که پایان بخش این تجمع مردمی و جشن، تقدیر و تشکر مجری از حضور پرشور مردم بود. 

جشن باشکوه مردمی در ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در کازرون برگزار شد

بازم به ذکر است: با توجه به گفتگوی مسئول ستاد دکتر روحانی با خبرنگار ما در خصوص برپایی جشن اصلی و فراگیر، قرار بر این شده که در هفته جاری با توجه به درخواست داده شده، در صورت صدور مجوز شورای تامین شهرستان کازرون، مراسم جشنی در مکانی بزرگ گرفته شود که ان شاء الله اطلاع رسانی خواهد شد.

جشن باشکوه مردمی در ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در کازرون برگزار شد

نویسنده: علی گلچین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
شهروند
|
United States
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
2
3
سلام
حضور دیشب گسترده بود و همینجور برخیل جمعیت افزوده میشد اما معلوم نیست چرا ساعت ۱۰شب تعطیل کردند جشن شادی مردم رو.نباید ازحضور مردم ترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
داداش، یه چیزی بگو که باورمون بشه. شما از اون سر دنیا (آمریکا)، داری کامنت میذاری، اونوقت تو جشن دیشب کازرون کجا بودی؟
عجب سوتی بزرگی دادی. شما هنوز نمیدونی که بر اساس ip هر کشور، کنار کامنتت، پرچم همون کشور قرار میگیره؟من خودم تو جشن بودم. ساعت 10 و 40 دقیقه تموم شد. شما نه خودت تو جشن بودی و نه اخبار درستی بهت دادن. خخخخخخخخخخخخخخخ
کسی مجبورتون نکرده که حتما کامنت بذارید.
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
2
2
آستین نو بخور پلو
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
2
2
من خودم تو این جشن بودم. بیشتر شبیه یک عروسی مختلط بود تا جشن. متاسفانه یه جوری جا افتاده که تمام طرفداران روحانی، از قشر بی توجه به دین و ارزشها هستند و علتش هم برگزاری اینجوری و این شکلی جشنهاست. من خودم از یک خانواده مذهبی ام و با خانواده به روحانی رای دادیم. با آگاهی هم رای دادیم. ولی از جشن دیروز واقعا ناراحتم. چون چیزهایی دیدم که باورم نمیشد. قویا معتقدم که حجاب برای یک زن مصونیت هست و میراث حضرت فاطمه (س). نمیخوام بگم همه باید چادری باشن، چون لزوما حجاب به معنی چادر نیست. ولی چیزی که دیشب من دیدم، اصلا نه حجاب بود و نه شرم و حیا. در احادیث داریم که حیا نصف دین است. نباید حرمت ها و مرزبندی ها را بشکنیم. دودش به چشم خودمون میره. کشور ما یک کشور اسلامیه و الگوی مردان ما، مولا علی (ع) و الگوی زنان باید حضرت فاطمه زهرا (س) باشه.
در هر صورت من از رای به روحانی، پشیمون نیستم و مبرای رای به روحانی معیارهایی داشتم و دارم، ولی واقعا نگران ولنگاری و وضع نامناسب فرهنگی در جامعه و بی توجهی به ارزشهای دین هستم. در دوران دفاع مقدس، هزاران زن بیوه شدند و هزاران کودک یتیم شدند و اینهمه شهید، فقط برای اسلام و دفاع از خاک و ناموسمون بود. اینجور جشنها و شیوه برگزاری اونها، یک نوع دهن کجی به ارزشها و شعائر اسلامیه. هر چه داریم از اسلام و خون شهداست و بی احترامی به اسلام و پشت کردن به خون شهدا، اصلا نمیتونه عاقبت خوشی برامون داشته باشه، خشم خداوند شوخی بردار نیست.
واقعا نمیشد که جوری جشن رو برگزار کنیم که هم شادی باشه و هم حفظ شعونات شرعی و ملی؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
2
3
جای شهدای مدافع حرم در این جشن خالی است!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
2
2
در جشن حامیان روحانی در کازرون هیچ شادی و پایکوبی مختلطی انجام نشده وکاملا خانم ها از آقایون جدا بودن وآقایون شادی وپایکوبی میکردند و خانم ها بیشتر از اینکه کاری انجام بدهند جشن را تماشا میکردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹