پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
امام جمعه کازرون تاکید کرد:
امام جمعه کازرون گفت: بعد از انتخابات دوران رقابت تمام و رفاقت آغاز شود و هر کسی با هر سلیقه سیاسی که انتخاب شود رئیس جمهور کشور و ملت ایران است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: روز جمعه آزمون بزرگی برای ملت ایران بود که اقشار مختلف مردم با حضور، غیرت، بصیرت و انتخاب خود با نمره عالی پیروز شدند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری انتخابات را حاکم شدن فضای شور و شوق و در واقع روز جشن ملی و شادی و شور دانست و افزود: به همین جهت دنیا منتظر بود تا ببیند ملت ایران چگونه در این انتخابات شرکت می‌کند.
 
خرسند تصریح کرد: یک بار دیگر عظمت ملت ایران نمایان شد و مورد تحسین دنیا قرار گرفت تا انتخابات ضامن جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی باشد.
 
امام جمعه کازرون انتخابات را رقابتی و سالم و آزاد دانست و اظهار داشت: گرچه برخی با وجود فضای باز، آزادی در جامعه را نفی کردند اما ملت ایران با آزادی کامل در انتخابات شرکت کردند تا هم رئیس جمهور آینده و هم مدیران شهری خود را انتخاب کنند.
 
وی با اشاره به تاکید سخنان مقام معظم رهبری و حق‌الناس بودن رای افزود: آرای مردم حق‌الناس است و این امانت باید حفظ شود و اجازه داده نشود که خدایی نکرده در این امر تخلف صورت گیرد، اگرچه کلیه دستگاه های نظارتی و اجرایی انسان‌های امین و معتمد نظام هستند .
 
خرسند تاکید کرد: نکته مهم دیگر در انتخابات تمکین در برابر نتیجه است و همه با تمکین به قانون اگر اعتراضی هم دارند از مجرای قانونی باید اعتراض کنند که قانون هم پیش‌بینی لازم در این موارد را کرده است.
 
خطیب جمعه کازرون متذکر شد: اگر خدایی نکرده کسی بخواهد امنیت انتخابات یا امنیت جامعه را  به هم بزند قطعاً ملت به او سیلی خواهد زد.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که باید متانت و انضباط و آرامش جامعه را رعایت کنیم افزود: طرفداران کاندیداها در برابر قانون تمکین داشته باشند و به رای و نظر هم احترام بگذارند.
 
خرسند گفت: فضا و طبیعت انتخابات رقابت بوده، اما از این به بعد دیگر دوران رقابت تمام می‌شود و دوران رفاقت باید آغاز شود و هر کسی با هر سلیقه سیاسی که انتخاب شود رئیس جمهور کشور و ملت ایران است و همه باید به او کمک کنند تا در چارچوب قانون بتواند به وظایف محوله خود عمل نماید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
حق الناس را برای من معنی کنید وقتی من می خواهم برای شخص مورد نظرم رای بدهم و ناظر دولت چند کاندیدای مورد نظر خود را اضافهمی کند اعتراض می کنم هیچ کس توجه نمی کند ایا این حق الناس نیست من انتخابات کازرون را تایید نمی کنم حالا خود دانی .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴