پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
خطیب جمعه قائمیه:
امام جمعه قائمیه گفت: هر عزیزی که در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شود، رئیس‌جمهور همه ماست و باید به او کمک کنیم.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام حسین انصاری امام جمعه قائمیه روز گذشته در خطبه‌های نمازجمعه این بخش  با اشاره به انتخابات در حال برگزاری اظهار داشت: حضور در انتخابات عبادت سیاسی و رای دادن تکلیف همه ماست و اگر کسی تاکنون محقق نشده رای بدهد پای صندوق رای حاضر شود.
 
وی با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است گفت: همه برنده‌ و پیروزیم چون دشمنان ما تلاش می‌کنند مانع حضور ما در پای صندوق رای شوند اما اینچنین نشد.

هر کسی در انتخابات پیروز شود، رئیس جمهور همه است
 انصاری تصریح کرد: تصور نکنید که اگر نامزد مورد علاقه ما برنده انتخابات نشد بازنده‌ایم، همه پیروزیم چون بله نامزدها و هواداران آنها توانستند انتخابات را گرم کنند که یک خودنمایی بزرگ و پیروزی شیرین است که از همه تشکر می‌کنم.
 
خطیب جمعه قائمیه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان به حفظ نظم و امنیت انتخابات اظهار داشت: همه مسؤولین باید دقت کنند که انتخابات بزرگ و خوب برگزار شود و رای مردم حق‌الناس است.
 
وی با گلایه از برخی نامزدهای شورای شهر و وعده های غیرمنطقی و غیرقانونی آنها گفت: وعده‌ در مورد وقف و موقوفات شهر که سه قرن قدمت دارد یک مسئله قانونی و حکم شرعی است که قابل تغییر و استفاده تبلیغاتی نیست.
 
انصاری با بیان اینکه هر عزیزی که در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شود، رئیس‌جمهور همه ماست و باید به او کمک کنیم، از همه مسؤولین و دست‌اندرکاران انتخابات از جمله مسؤولان امنیتی، هیئت نظارت و هیئت اجرایی صمیمانه تشکر کرد.
وی با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری در مورد سند 2030 گفت: سازمان علمی و فرهنگی سازمان ملل یونسکو چندین سال است که با تنظیم و نگارش سند 2030 با سیاست یکسان‌سازی فرهنگی مبتنی بر مبنای فکری امپریالیسم را دنبال می‌کند و متاسفانه بعضی از مسئولین کوتاه نظر ما نیز این سند ننگین سکولاری را امضا کردند.
وی در ادامه تاکید کرد: در کشور ما قانون این است که مفاد این سند باید از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی دنبال و تایید شود اما متاسفانه معاون اول رئیس‌جمهور و مسؤولین قانون را دور زدند و خودسرانه این سند را که با دستورات اسلام مغایرت دارد امضا کردند که این روند باید اصلاح شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳