پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۶۸۹۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
توسط وزیر کشور:
با حضور وزیر کشور در نشست خبری ساعت 14:00، نتایج نهایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام و طی آن حجت الاسلام شیخ حسن روحانی با کسب بیش از 23 میلیون رای، حائز 57 درصد کل آرا و برای دومین بار به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد

به گزارش کازرون نما، بر اساس اعلام وزیر کشور در نشست خبری در محل ستاد انتخابات کشور، نتایج نهایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران  به شرح زیر است:

 نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد / حسن روحانی با کسب 57 درصد آرا، دوازدهمین رئیس جمهور ایران شد

مجموع کل آرا ماخوذه :  41,220,131

 

آراء کسب شده حسن روحانی: 23,549,616

 

آراء کسب شده سید ابراهیم رئیسی: 15,786,449

 

آراء کسب شده سید مصطفی آقامیرسلیم: 478,215

 

آراء کسب شده سید مصطفی هاشمی طبا:  215,450

 نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد / حسن روحانی با کسب 57 درصد آرا، دوازدهمین رئیس جمهور ایران شد

کازرون نما ضمن تقدیر از خلق حماسه بزرگ توسط ملت ایران، این پیروزی را به رئیس جمهور منتخب و هواداران ایشان تبریک گفته و برای ایشان در اجرای برنامه های خود در دور دوم ریاست جمهوری آرزوی موفقیت دارد. همچنین به سایر نامزدها و هواداران پرشور آنها نیز خسته نباشید گفته، و ضمن خداقوت به تمامی دست اندرکاران انتخابات اعم از هیئت های اجرایی و نظارت و امنیتی و نمایندگان نامزدها و ستادهای انتخاباتی، برقراری فضای وفاق و همدلی و دوستی و رفاقت، پس از یک رقابت نفس گیر را لازمه شرایط فعلی کشور دانسته و امیدوار است ملت شریف ایران دست در دست یکدیگر و مسئولین نظام، در کمک به تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشند.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
3
7
درود بر روحانی و هاشمی طبا
حسین خرسند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
3
6
عرض تبریک به ملت ایران از امروز ایشان مجددا رئیس جمهور همه می باشند.امیدوارم با همکاری همه گروههای سیاسی عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان افزایش یابد و مشکلات اقتصادی نیز کاهش یابد.مردم ایران وفادارترین ملت جهان هستند و لایق خدمت صادقانه می باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
2
با سلام خدمت مدير كازرون نما
لطفا اسامي منتخبين شوراهاي شهرهاي تابعه شهرشتان كازرون رو هم اعلام كنيد
با تشكر
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
خبر مورد نظر خود را در لینک زیر می توانید مشاهده فرمایید
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/16902
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
مسعودزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
4
4
بی رودربایستی بخوام صحبت کنم و از روی صداقت:
من به روحانی رای دادم، فقط برای اینکه رییسی نشه...چون اطرافیان رییسی رو فاقد توان مدیریتی لازم میدونستم و خود رییسی هم سابقه کار دولتی نداشته و تخصصش، کار قضایی هست.
وگرنه دولت روحانی رو یکی از ضعیف ترین و پر اختلاس ترین دولتهای ایران میدونم. خیلی از افرادی هم که میشناسم، میگفتن که چون گزینه دیگری نبوده، مجبور بودن به روحانی رای بدن. امیدوارم آقای روحانی زیاد مغرور نشه و فکر نکنه تو چهارسال گذشته کار فوق العاده ای انجام داده. بیکاری و تورم که سر جاشه، رکود هم بهش اضافه شده. ایران خودرو و سایپا، همچنان دارن ظلم میکنن، عوارض گمرکی خودروهای وارداتی، همچنان بالاست و آرزوش به دل همه مونده و قدرت خریدمون هم هر روز کمتره. پیشرفت شهرمون هم تو این چهار سال، در حد دویدن لاک پشت بوده. رفتار جناب آخوندی، بی خیالی جناب نعمت زاده، پرتوقعی جناب ترکان، اختلافات وزیر بهداشت و وزیر رفاه و دسته گل های جناب سیف، هم که داره ما رو ذوق مرگ میکنه.
کلا یه خونه تکونی اساسی باید تو این دولت انجام بشه و یه کابینه تازه نفس و جوان سرکار بیاد که حداقل ارزش حمایت این مردم رو داشته باشه. روحانی و کابینه او باید بدونن که با خنده و تنبلی نمیشه کشور رو اداره کرد، باید دست بجنبونی و زرنگ باشی. این همه جوون که به شما رای دادن، مطمئنا انتظاراتی هم دارن.
حسین خرسند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
3
2
هر دولتی نقاط ضعف و قوت فراوانی دارد دولت روحانی نیز از آن مستثنی نبوده و نیست اما رای قاطع مردم به دولت وی دلیل آن است که در نظر مردم این دولت در مسیر صحیح گام برداشته هر چند بی اشکال هم نیست اما در مورد اختلاس گویا جناب مسعود زاده اختلاسهای دولت احمدی نژاد را فراموش کرده اند دولت وی از این نظر در طول تاریخ ایران همتا نداشته که متاسفانه مورد حمایت اصولگرایان بوده و بعضا هم هست ودر همین سفر بنده به کازرون فرماندار جوان کازرونی و سابق وی مثل کوه و قاطعانه در حضور برخی از دوستان وبنده از احمدی نژاد پاکدست حمایت می کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
2
3
خودتون را ناراحت نکنید،این پست ها و میز و صندلی به کسی وفا نکرد....دوران قبلی ها آمد و رفت ....دوران روحانی هم همین طور....ولی صداقت و اخلاق و برخورداربودن از عقل سلیم شامل همه نمیشود.چرا که میشود به خاطر عدم صداقت و نداشتن عقل سلیم وعده داد و بعد منکر وعده قبلی خود شد.......ممنون از استاد بحرانی و کازرون نما جهت تنویر افکار عمومی
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
2
1
هردولتی نقاط ضعف وقوتی دارد.روحانی گام های مناسبی برداشت .روحانی دولتی روتحویل گرفته بود که اصول گرایان ان را به مرز فروباشی برده بودند.تورم بیکاری فقر رکود منفی 7درصد اختلاسهای بیسابقه وفسادهای کلان بیت المال انزوای بین المللی تحریمهای کمرشکن اقتصادی فضای بسته سیاسی گرانی تنهاگوشه ای از رنج ومحنتی بود که اصول گرایان برای روحانی به ارث گذاشته بودند.انصافا روحانی به اقتصاد ثبات داد وفضای امنیتی وبسته ای که اصول گرایان حاکم کرده بودند بازترکرذ.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹