پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
با پایان زمان رای گیری:
با پایان زمان رای گیری و آغاز شمارش آرا، آمار غیر رسمی کسب شده از منابع موثق به تدریج در سایت و کانال تلگرامی کازرون نما منتشر و به اطلاع مخاطبان محترم خواهد رسید

به گزارش کازرون نما با اتمام فرایند رای گیری و آغاز شمارش آرا، به محض دریافت آمار اولیه از منابع موثق، به تدریج اخبار مربوطه از طریق سایت کازرون نما و کانال تلگرامی ما به آدرس kazeroonnema_ir@ به اطلاع مخاطبان عزیز خواهد رسید.

گفتنی است با توجه به اینکه از بعدازظهر امروز و پیش از اتمام رای گیری و باز شدن صندوق های رای، برخی منابع و رسانه ها اقدام به انتشار آمارهای مختلفی از درصد پیشتازی نامزدهای مورد حمایت خود و بعضا به نقل از "اتاق مانیتورینگ انتخابات" کرده بودند که وزیر کشور در گفتگوی زنده خبری با بخش اخبار ساعت 21:00 صدا و سیما، با بیان اینکه شایعات، گمانه زنی ها و حتی آمار آراء صندوق هایی که هنوز باز نشده است در فضای مجازی منتشر می شود، از مردم خواست به هیچ وجه به این نوع آمار توجه نکنند و در همین زمینه ستاد امنیت انتخابات مأمور شد با کسانی که این گونه آمار و اطلاعات را توزیع  کنند، معرفی نمایند و ما در چند ساعت قبل تعدادی را به دادسرا معرفی کردیم.

وزیر کشور گفت: برخی افراد و گروه ها اعلام عمومی کرده اند که هرکس شکایتی دارد به آنها گزارش کند و همانطور که شورای نگهبان اطلاعیه داد این اقدام غیرقانونی است و ناظر انتخابات طبق قانون فقط شورای نگهبان است و اگر ایراد، اشکال و احتمالاً تخلفی مشاهده شد باید به شورای نگهبان گزارش شود و این شورا در فرصت 3 روزه رسیدگی به شکایات انتخاباتی نامزدها آن را بررسی می کند.

رحمانی فضلی تأکید کرد گروههائی که این نوع کارها را می کنند یقیناً برخلاف قانون عمل می کنند و حتما" با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹