پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
وزیر کشور خبر داد:
رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: بعد از پایان رای گیری دستور بازگشایی صندوق ها صادر می شود و بناست ابتدا صندوق های آراء انتخابات ریاست جمهوی شمارش و در فرمانداری ها و بخشداری ها تجمیع شود و همین مسیر در شورای نگهبان هم طی خواهد شد

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر رحمانی فضلی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ازدحام در صفوف رأی دهندگان گفت: آخرین زمانی که از نظر قانونی می شود زمان رای گیری را تمدید کرد، ساعت 24 خواهد بود و پس از آن وارد روز شنبه خواهیم شد و ادامه کار ممکن نیست، بنابراین مردم در ساعات باقی مانده مهلت قانونی به شعب مراجعه کنند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

وی گفت: به شعباتی که 70 درصد تعرفه های آن مصرف شده باشد، تعرفه جدید فرستاده خواهد شد.

رحمانی فضلی از دست اندرکاران حاضر در شعب اخذ رای خواست با دقت و صبر و حوصله وظایف خود را تا زمان پایان رای گیری انجام دهند.

پس از پایان رای گیری ابتدا صندوق های انتخابات ریاست جمهوری شمارش می شود

وزیر کشور امروز را روزی سرنوشت ساز و تاریخی برای ملت ایران خواهد بودو گفت: مقام معظم رهبری از چند ماه قبل و همچنین صبح امروز بر اهمیت حضور مردم تاکید داشتند و مشارکت امروز مردم  نشاندهنده توجه به اهمیت این حضور است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه دستگاه ها بویژه شورای نگهبان همکاری بسیار عالی با مجریان انتخابات دارند افزود: بعد از پایان رای گیری دستور بازگشایی صندوقها صادر می شود و بناست ابتدا صندوقهای آراء انتخابات ریاست جمهوی شمارش و در فرمانداری ها و بخشداریها تجمیع شود و همین مسیر در شورای نگهبان هم طی خواهد شد و نهایتاَ پس از تطبیق نتایج با شورای نگهبان و تایید آن، وزارت کشور مسئول ابلاغ و اعلام نتایج است.

وی افزود: شورای نگهبان مسئول تایید صحت انتخابات است که مراحلی دارد و بعد از اعلام 3 روز به نامزدهایی که به نتیجه انتخابات اعتراضی دارند فرصت داده می شود تا شورای نگهبان موارد را بررسی و سپس صحت انتخابات را اعلام کند. 

وزیر کشور با اشاره به امنیت انتخابات گفت: به لطف خداوند تا الان در حوزه امنیتی ما هیچ مشکلی نداشتیم و هیچ گزارشی به ما نرسیده است.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳