پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
درخواست مسئولین شهر نودان در خصوص رفع مشکل پروژه بلوار نودان - قائمیه :
براساس پیگیری های مسئولین شهر نودان و بخش کوهمره و نیز توافقات قبلی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای در برگزاری مناقصه پروژه رفوژ وسط ( بلوار) نودان - قائمیه و همچنین شروط ضمنی با پیمانکار این پروژه مقرر گردید شروع عملیات آسفالت برداری و حفاری از دو محور آغاز گردد

به گزارش خبرنگارکازرون نما از بخش کوهمره نودان ؛ براساس پیگیری های مسئولین شهر نودان و بخش کوهمره و نیز توافقات قبلی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای در برگزاری مناقصه پروژه رفوژ وسط ( بلوار) نودان - قائمیه و همچنین شروط ضمنی با پیمانکار این پروژه مقرر گردید شروع عملیات آسفالت برداری و حفاری از دو محور آغاز گردد:

1- از محور سی ان جی قائمیه به سمت نودان 2- از محور پاپون و ورودی شهر نودان به سمت قائمیه

استقرار اکیپ دوم برای شروع عملیات در محور نودان - قائمیه

 پیمانکار پس از تاخیر در اجرای پروژه ، محور سی ان جی را رها و از روستای ملای انبار با سرعت بسیار کندی عملیات اجرایی را شروع کرده است که در این بین خبری از استقرار اکیپ دوم برای شروع عملیات در محور نودان - پاپون نیست که موجبات گلایه مردم بخش کوهمره را فراهم کرده است .

براساس خبرهای رسیده ، دادن قیمت پایین توسط پیمانکار در مناقصه به منظور برنده شدن و ضرر پیمانکار در این پروژه باعث این مسائل شده است .

پیمانکار علیرغم وصول چندین اخطار توسط اداره راهداری و حمل و نقل همچنان نسبت به سرعت در کار پروژه و استقرار اکیپ دوم در محور پاپون - نودان اقدامی صورت نداده است .

استقرار اکیپ دوم برای شروع عملیات در محور نودان - قائمیه

در پایان امیدواریم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام جدی نسبت به رفع مشکل پیمانکار و نیز استقرار اکیپ دوم  انجام دهند.

انتهای پیام/

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴