پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
امام‌جمعه کازرون:
کاندیداها مراقب حرف زدن‌ خودشان باشند و برای به دست آوردن چهار رأی در زمین دشمن بازی نکنند و کاری که دشمن نمی‌تواند انجام دهد را مجانی تکمیل نکنند.

به گزارش کازرون نما از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامی‌داشت میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) نخستین شرط انسان منتظر را آراستگی به عدالت و تقوا بیان کرد و اظهار داشت: فرد منتظر باید صبور، باتقوا، با ثبات‌قدم و اهل مقاومت و پایداری باشد و فتنه‌های روزگار نتواند وی را منحرف و از پای در بیاورد.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو تصریح کرد: یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی انتخابات است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات مایه عزت، تقویت و آبروی ملت ایران است.

خرسند، سیاه‌نمایی‌ دستاوردهای نظام و نادیده گرفتن آن، رقیب هراسی، ایجاد شبهه و دلهره در دل مردم را از جمله بداخلاقی‌های میان برخی رقبای نامزدهای ریاست جمهوری برشمرد و گفت: شش نفر نامزد طبق تشخیص شورای نگهبان صلاحیت نشستن بر صندلی ریاست جمهوری با کسب آرای ملت را دارند اما اینکه برخی نامزدها در تریبون خودشان را صراط مستقیم و دیگران را بیراهه قلمداد می‌کنند نوعی بداخلاقی و گمراه کردن مردم است.

وی متذکر شد: کاندیداها مراقب حرف زدن‌ خودشان باشند و برای به دست آوردن چهار رأی در زمین دشمن بازی نکنند و کاری که دشمن نمی‌تواند انجام دهد را مجانی تکمیل نکنند.

خرسند تضعیف کردن سپاه از سوی برخی افراد در داخل کشور را کمک به طرح نیمه‌کاره دشمن عنوان کرد و اذعان داشت: آیا تضعیف سپاه دشمن را شاد می‌کند یا غمگین؟ آیا با بیان این حرف‌ها ضدانقلاب  از شما راضی می شود و گذشته شما را فراموش می‌کند؟

خطیب نماز جمعه کازرون تصریح کرد: آرامش امروز جامعه مدیون خون شهدا، هوشیاری ملت ایران، درایت و تیزبینی و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب و ایثارگری‌های نیروهای مسلح بوده و نه محصول خنده‌های دیپلماتیک است.

وی از کاندیداهای شوراها خواست از اسراف و ریخت‌وپاش دوری کنند و نظافت و بهداشت را در درون شهر رعایت کنند.

امام‌جمعه کازرون متذکر شد: به‌جای چسباندن عکس و پوستر در جداول و دیوارها لازم است که کاندیداهای شوراها برنامه‌های شهرسازی خود را ارائه دهند و به شورا به‌عنوان پرتگاه و رسیدن به مقاصد خود نگاه نکنند.

خرسند در پایان به معاهده سند 2030 و اهداف این سند اشاره کرد و گفت: در این سند عملا هرگونه تربیت دینی خلاف حقوق برشمرده شده و معیار آن حقوق بشر غربی است.

وی با ابراز تأسف از مسئولان آموزش‌وپرورش که به‌صورت چراغ خاموش به امضای این سند اقدام کردند تصریح کرد: چرا با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش را که با الگوهای بومی و ایرانی اسلامی چهار سال است به تصویب رسیده اجرایی نمی‌کنند، اما به صورت چراغ خاموش یک سند ذلت‌بار غربی را امضا و تعهد اجرایی می‌دهند.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
azim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
"و به شورا به‌عنوان پرتگاه و رسیدن به مقاصد خود نگاه نکنند"
نقطه پرتاب نه "پرتگاه"!!!!!!!!نقطه پرتاب برای صعود است وپرتگاه برای سقوط.اگرچه برخی واقعا برای خود صعودظاهری وبرای شورا سقوط وپسرفت رو به ارمغان میارن!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹