پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
امام جمعه قائمیه تاکید کرد
امام جمعه قائمیه گفت: صلاح شورای شهر ما این است که از همه طوایف در آن حضور داشته باشد تا از تمامی ظرفیت‌ها جهت آبادانی شهر استفاده گردد.

به گزارش کازرون نما از قائمیه، ظهر امروز حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) و روز جهانی مستضعفان گفت: مهدی (عج) می‌آید و با آمدنش همه مستضعفان عالم از زیر یوغ ستمگران و مستکبران نجات پیدا کرده و حکومت عدل جهانی در عالم برقرار می‌شود.

امام جمعه قائمیه با تشکر از مردم ولایتمدار و مسؤولان و تمام دست‌اندرکاران برگزاری جشن نیمه شعبان افزود: عصر دیروز به دستان مبارک آیت‌الله حدائق مهدیه شهر قائمیه و بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) افتتاح گردید که امیدواریم منشا خیر باشد.

انصاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه توسط دشمنان گفت: امروز در یک منطقه پر از ناامنی و یک دنیای پر از تشنج و مضطرب توانسته‌ایم امنیت را برای کشورمان به وجود بیاوریم و به همین دلیل دشمنان حسادت کرده و قصد برهم زدن این امنیت و آرامش را دارند.

وی متذکر شد: باید مراقب دشمن باشیم بخصوص در روزهای انتخابات که به امنیت ما طمع می‌کنند و مواظب باشیم کاری نکنیم که دشمن‌شاد شویم.

امام جمعه قائمیه با بیان اینکه اگر کسی بخواهد علیه امنیت کشور قیام کنند قطعا با عکس‌العمل سخت مواجه خواهد شد تاکید کرد: امنیت خط قرمز ماست و قابل معامله و مذاکره نیست.

انصاری انتخابات را یک نعمت و افتخار برای کشور دانست و گفت: تمامی مسئولین کشور ما باواسطه یا بدون واسطه توسط مردم  تعیین می‌شوند که این خود به معنی دموکراسی و رای به حقوق بشر است.

وی تصریح کرد: انصاری با بیان اینکه هر فردی رئیس جمهور شود رئیس جمهور همه ما می‌شود و قرار است بعد از رقابت انتخاباتی ما با هم زندگی کنیم، پس بی حرمتی و تخریب نکنیم.

خطیب جمعه قائمیه شرط اول انتخابات را حضور حداکثری دانست و افزود: بعد از دیدن مناظره‌ها و شنیدن برنامه‌های نامزدها، جمع‌بندی کنیم، تصمیم بگیریم و انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی خطاب به نامزدهای شورای شهر قائمیه گفت: مراقب باشید و اسراف نکنید، شهر قائمیه شهر بزرگی نیست که هزینه‌های فراوانی صرف تبلیغات شود.

انصاری در ادامه تصریح کرد: ما در شهر قائمیه چند خیابان اصلی و بلوار بیشتر نداریم، از هر کاندید چند عکس کفایت می‌کند که هم کاندیداها ضرر مالی نمی‌کنند و هم  نظافت‌چی‌های شهرداری را به زحمت نمی‌اندازند.

امام جمعه قائمیه از کاندیداها خواست یکدیگر را تخریب نکنند چون همه مورد احترام و خوبند و اظهار داشت: صلاح شورای شهر ما این است که از همه طوایف در آن حضور داشته باشد تا از تمامی ظرفیت‌ها جهت آبادانی شهر استفاده گردد.

وی متذکر شد: درون شهر سنت بدی متاسفانه رواج پیدا کرده و موقعی که کسی از دنیا می‌رود با صدای بلند در بلندگو در خیابانهای شهر اعلام می‌کنند که این خود موجب حق‌الناس می‌شود.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
حاج آقا بجاي حضور همه طوايف بهتر است نخبگان و متخصصين حضور داشته باشند تا حالا حضور قوميتي و طايفه اي بجز تنش و پسرفت چه نتيجه اي داشته است. اگر خواهان رفع مشكلات و تضاد هاي فرهنگي با توجه به بافت جمعيتي قائميه هستيد دنبال اين گونه رويكردها باشيد والا هميشه درب بر روي همين پاشنه خواهد چرخيد//
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳