پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
به مناسبت هفته معلم و با حضور فرماندار کازرون:
همایش گرامیداشت مقام معلم همراه با تجلیل از معلمین برتر و نمونه منطقه در محل حسینه محمد رسول الله(ص) قائمیه برگزار شد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه، فرماندار شهرستان کازرون در این همایش ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته معلم  گفت: خدا را شاکرم که توفیقی حاصل شد تا به عنوان یک فرهنگی میزبان معلمان عزیز باشیم.

 همایش گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمین برتر در قائمیه برگزار شد

علوی در این همایش گفت: امروز  دغدغه فرهنگیان معیشت نیست؛ معلمین با همین حقوق کم زیبا زندگی می کنند؛ آنچه امروز دغدغه معلین است جایگاه و منزلت فرهنگیان است.

وی افزود: راز پیشرفت کشور ژاپن این است که شان والای معلم به اندازه جایگاه امپراطور است. اگر بخواهیم در آینده پیشرفت داشته باشیم، باید شان و منزلت و جایگاه معلم را قدر بدانیم. هدف آموزش و پرورش تولید علم و دانش و نیروی انسانی برای زیر ساختهای جامعه است.

فرماندار شهرستان کازرون در پایان گفت: جا دارد از معلمینی که خدمت کردند و امروز در بین ما نیستند، به خصوص مرحوم بهمن بیگی که دنیایی از علم و دانش بودند یاد کنیم.

همایش گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمین برتر در قائمیه برگزار شد

امام جمعه شهر قائمیه نیز در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: عقل آن چیزی است که با آن عبادت می شود و آن بالاترین چیزی است که انسان را از حیوانات جدا می کند.

حجه الاسلام انصاری گفت: هوشمند بودن و صاحب عقل بودن انسان ها،خلیفة اللهی را برای انسان به ارمغان  دارد. عقل نعمت والای خداست. شما معلمان با فکر و اندیشه دانش آموزان سروکار دارید، از آن استفاده کنید چرا که دنیای عقل و فکر و خرد ارزش بالایی دارد که با آن انسان از جهالت به سوی اندیشه و تفکر و تعقل سوق داده می شود

همچنین بخشدار چنارشاهیجان در این همایش از حضور مسئولین و معلمان در این برنامه تشکر و بیان داشت: ما وظیفه داریم از جایگاه و مقام معلم در هفته ای که به این روز نامگذاری شده سر تعظیم فرود آوریم و جایگاه خود را مدیون زحمات صادقانه و خالصانه  معلمان عزیز و گرانقدر بدانیم.

همایش گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمین برتر در قائمیه برگزار شد

گفتنی است: در این همایش از معلمان نمونه و برتر منطقه تجلیل و به تمامی معلمان با اهداء یک شاخه گل، لوح تقدیر و تندیس نام زیبای معلم تقدیر شد. همچنین این مراسم با برنامه های خوب فرهنگی با اجرای گروه فرهنگی دوکوهه از شهرستان کازرون، اجرای سرود و مقاله و شعر و نمایش همراه بود  

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳