پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح شد ،
جلسه شورای اداری شهرستان کازرون روز شنبه 16 اردیبهشت با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان فارس ، فرماندار , معاون برنامه ریزی فرماندار ، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری ، رئیس اداره بنیاد مسکن ، مسئولین ادارات و یگان های نظامی شهرستان کازرون در سالن اجتماعات فرمانداری کازرون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کازرون نما ، در این جلسه بخشدار کوهمره و شهردار نودان ضمن ارائه گزارشی پیرامون وضعیت پوشش گیاهی ، مراتع ، جنگل و کوهستان بخش کوهمره نودان ، پیشنهاداتی برای پیشگیری و آمادگی جهت اطفا حریق بیان کردند و خواهان تکمیل پرسنل اداره منابع طبیعی بخش کوهمره و تجهیز خودرو این اداره شدند.

باستانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس نسبت به استقرار قرق بان فصلی در تابستان امسال و نیز اختصاص دو نفر نیرو در ادارات منابع طبیعی در هر بخش قول مساعد دادند.

مسئولین بخش کوهمره خواستار تکمیل پرسنل اداره منابع طبیعی بخش و تجهیز خودرو این اداره شدند

خیاط شهردار نودان در ادامه گفت : با توجه به وجود حدود 60 هکتار از اراضی ملی در نقشه طرح هادی شهر نودان و نیاز مبرم مردم به صدور سند این املاک و نیز تشکیل جلسات و پیگیریهای صورت گرفته و مکاتبه اداره بنیاد مسکن شهرستان کازرون با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نسبت به واگذاری اراضی ملی که در محدوده شهر نودان قرار دارند از مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان فارس تقاضا کرد نسبت به صدور دستور تشکیل جلسه کمیسیون واگذاری و موافقت با واگذاری اراضی ملی جهت صدور سند منازل شهر نودان اقدام نمایند .

باستانی قول مساعد داد این واگذاری در اسرع وقت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴