پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
امام جمعه کازرون در دیدار با احزاب سیاسی:
امام جمعه کازرون در دیدار با احزاب سیاسی تصریح کرد: در جاهایی گفته شده امام‌جمعه لیست داده است که من همین‌جا اعلام می‌کنم که از هیچ فرد و جریانی در انتخابات شوراها حمایت نمی‌کنم.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند شامگاه شنبه در دیدار با احزاب سیاسی کازرون با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نظام ما جمهوری اسلامی است و جمهوری یعنی اتکا به رای مردم و اسلامی یعنی مبتنی بر احکام اسلام که این دو هیج تضادی با هم ندارند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم رقابت‌ها شدیدتر می‌شود اظهار داشت: اختلاف سلیقه یک امر عادی است که هر کسی فردی را پسندید به آن رای می‌دهد و در نظام دمکراتیک این یک امر طبیعی است.
 
امام جمعه کازرون متذکر شد: همانگونه که در بازی فوتبال زمین بازی حد و اندازه و حریم دارد، بازی سیاسی هم حد و اندازه دارد و هرکاری و هر حرفی را نباید بزنیم.
 
خرسند خواستار گرم کردن تنور رقابت‌ها و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات شد و افزود: هرچه درصد شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد امنیت کشور نیز بیشتر خواهد بود.
 
وی گفت: مردم شاید دلخور باشند و این دلخوری نیز به حق است اما مردم با انقلاب و نظام مسئله‌ای ندارند و در انتخابات پیش رو این را نشان می‌دهند.
 
خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه تبلیغات برای هر شش کاندیدا مشکلی ندارد اظهار داشت: در تبلیغات برای کاندیداها کسی را تخریب نکنید بلکه نقد کنید و تقوای سیاسی داشته باشید.
 
خرسند با انتقاد از جوگیر شدن بعضی افراد در انتخابات و درست کردن دشمن فرضی برای خود گفت: سعی کنیم انتخابات سالم، دوستانه، منطقی و با حفظ سلایق مختلف داشته باشیم و از دو قطبی کردن فضای انتخابات پرهیز کنیم.
 
خرسند با رد هرگونه حمایت از لیستی در شورای شهر کازرون تاکید کرد: در جاهایی گفته شده امام‌جمعه لیست داده است که من همین‌جا اعلام می‌کنم که از هیچ فرد و جریانی در انتخابات شوراها حمایت نمی‌کنم.
 
امام جمعه کازرون با بیان اینکه افرادی که برای شورای شهر کاندیدا شده‌اند باید روحیه شورا و مشورت داشته باشند، از وضعیت فعلی کازرون انتقاد کرد و افزود: شورای شهر یک نهاد خدماتی و نه سیاسی است، بنابراین خروجی کار نباید سیاسی و بویژه سیاست از جنس تنگ نظری باشد، بلکه اعضای شورا باید با هم همدل باشند و انشاءالله مجموعه پرکار و خوش فکری روی کار بیاید.
 
خرسند خواستار مجموعه‌ای هفت نفره از افرادی کارآمد، باتجربه، انتقادپذیر و دارای سعه صدر شد و اظهار داشت: مجموعه‌ای که معرفی می‌شود از هر جناح می‌تواند باشد و وقتی فضای کار و تلاش بوجود آمد همه احساس وظیفه کنند و هرجا قلم و یا بیان و یا هر کار دیگری از آنها تأثیر دارد به شهر خود کمک کنند.
 
خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه همه کمک کنید تا شهر کازرون را رونق دهیم و افرادی را انتخاب کنید که وضعیت شهر را بتوانند عوض کنند گفت: شهر کازرون یک شهر غنی است و با تنگ‌نظری، افراد و سرمایه‌گذارها را نباید فراری دهیم.
 
خرسند تصریح کرد: در کازرون به علت استفاده نشدن از نیروهای بومی یک احساس سرخوردگی در این نیروها بوجود آمده که باعث شده  است افرادی که از نظر فکری، مالی و علمی شایسته هستند از کازرون مهاجرت کنند.
 
وی متذکر شد: بارها گفتم شهری پیشرفت نمی‌کند به جز اینکه همه مردم  بخواهند؛ پس اگر خواهان پیشرفت شهر خود هستیم باید در میدان کار و تلاش وارد شده تا با استفاده از همه ابزارها از وضعیتی که هستیم خارج شویم.

نویسنده: محمدحسین هاشمی کشکولی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷