پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

دروووووود

این صدای رادیو کازرون است و شما شنوندگان خوب و همشهریان عزیز ما هستید

معمولاً رسانه های خبری در سراسر دنیا نسبت به رخ دادها و اتفاقات جاری و ساری حوزه ی فعالیت خود و حتی بیرون از مرزهای اسقرار ایستگاه یا محل خبرگزاری شان موضع می گیرند و خبر می نویسند و واکنش نشان می دهند در ارتباط با مسائل سیاسی فرهنگی ورزشی اقتصادی بهداشت و درمانی و ورزشی که مهمترین خبرهایی که بیش ترین مخاطب را دارد رخداد های سیاسی است

امروزه در تمامی جوامع بشری و کشورهایی که دارای نظام دوموکراسی هستند نسبت به انتخابات گوناگون خود اهمیت خاصی قایل هستند

شنوندگان عزیز رادیو صدای کازرون برنامه امروز ما با توجه به صحبت هایی که خدمت با سعادتتان عرض کردم به نوعی انتخاباتی است؛ چون رادیو کازرون در جو و اوضاع و احوال انتخابات می تواند گوشه هایی از این حرکت مردمی و این مشارکت ملت در انتخاب سرنوشت خود منعکس کند و تلنگری بزند به برخی بی انضباطی ها یا بد اخلاقی ها یا بد امتحانی ها!

شنوندگان عزیز حضور محترم شما را به این نکته جلب می کنم که نیازی نیست که بخواهیم در مورد شهرستان کازرون که یک سرزمین باستانی تاریخی و فرهنگی و علمی و مذهبی است بگوییم و زیاد لازم نیست که بخواهیم از فرهنگ والای این مردم بگوییم اما لازم می دانم که اشاره ای داشته باشیم به یک سری باید ها و نبایدها در انتخابات و حاشیه های پیش رو در شهرستان و بیش تر نگاه مان به سمت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است آن هم در کازرون عزیز خودمان!

اول از همه حضور پر شور مردم با شعور و با فرهنگ این شهرستان در این انتخابات است که تاکید مقام معظم رهبری و دیگر مراجع عظام  و بزرگان مملکت است.

در این راستا تعداد کثیری از مردم شهر کازرون با توجه به این که این پتانسیل را در خود دیده اند اقدام به ثبت نام کرده اند که حق مسلم شهروندی آنان است، و جوانان سهم بیش تری داشته اند که با عنایت به صلاح هیات محترم اجرایی انتخابات و مصلحت هیات محترم نظارت شهرستان اکثر نامزدهای انتخابات شوراها تایید صلاحیت شدند که نمونه ی بارزی از لیاقت و توانمندی و سلامت نامزدهای این دوره است که رادیو صدای کازرون برای همه ی این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی را دارد.

برنامه ی امروز تعلق دارد به آنانی که در این راستا از هرگونه دروغ و تهمت زدن و شایعه پراکتی مبرا هستند!

رادیو صدای کازرون برنامه ی انتخاباتی امروز خودش را هدیه می کند به آن دسته از نامزدهای انتخاباتی و هواداران و دوستداران و خویشاوندان و رای داران شان که با شور و شوق و شعور نسبت به تبلیغ نامزد انتخاباتی خود با ظرفیت و با آگاهی عمل می کنند و هرگز برای بالا رفتن نامزد انتخاباتی خود اقدام به پایین کشیدن دیگری نمی کنند!

انتخابات عرصه ی امتحانات است، هم الهی و هم مردمی!

انتخابات صحنه ی رقابت سالم و جوانمردانه است و تخریب و توهین و افترا و فحاشی به رقیب یا رقبا جایی ندارد!

بدون شک انتخابات نوعی امتحانات است که برخی ها در آن رفوزه می شوند و بعضی ها سربلند آزمون جوانمردی و قانونمندی هستند.

شنوندگان عزیز و همشهریان مهربان کازرونی فرقی نمی کند که در مرکز شهرستان یا بخش یا روستا باشید امروز زمان گفت و گو است و زمان گفتن از قابلیت ها و داشته ها و توانمندی های خود و نه نداشته های دیگران!

انتخابات شوراها و هر انتخابات دیگر از راه می رسد و می رود اما آن چه می ماند مردم و روابط اجتماعی و دوستی و  رفاقت های شان است!

زیاده روی در هر کاری غلط است در خودستایی در اغراق در چاپ پوستر و دیگر تبلیغاتی که ممکن است به محیط زیست و شادابی جامعه و بهداشت شهروندان لطمه وارد کند!

عکس ها را باید در مکان هایی به دیوار زد که ملک خصوصی مردم نباشد و با جسب هایی باید جسباند که پاک کردنش به راحتی صورت بگیرد و خیابان و کوچه و جوی و درخت و دیوار نباید مورد هجوم تبلیغات قرار بگیرد!

امروزه فضاهای مجازی و اینترنتی بسیاری از این مشکلات تبلیغاتی را حل نموده است!

شنوندگان عزیر این صدای رادیو کازرون است که به گوش همه ی کازرونی های سراسر دنیا می رسد.

بعضی از نامزدهای انتخاباتی محترم فکر می کنند که برای تصاحب یکی از کرسی های شورای اسلامی شهر مجاز هستند دست به هر حربه ای بزنند اما این درست نیست مگر ما پیرو امیر مومنان علی( ع) نیستیم که فرمود:

اگر پست و مقام ماندتی بود به من و تو نمی رسید!

انتخابات باید سالم باشد  و بدون هر گونه ناجوانمردی!

هدف از وارد شدن به میدان انتخابات باید خدمت به مردم باشد نه ریا و پست و مقام و جاه طلبی و نه خدای نکرده اهداف مالی یا زد و بندهای اقتصادی و یا حتی سیاسی!

بهتر است انسان هایی وارد شورا شوند که چشم طمع به مال مردم و بیت المال نداشته باشند و خدای نکرده در فکر اجرای طرح یا پروژه های اقتصادی خویش یا اطرافیان شان نباشند و این جدای از حمایت از سرمایه گذار است!

انسان های پاک دست و با شرفی بایستی وارد شورا شوند که چشم و دل سیر باشند و چشم شان به دنبال حقوق شورا یا دیگر امتیازهای موجوده نباشد!

به خواسته و اعتقاد و رای مردم احترام بگذاریم و اجازه بدهیم تا مردم خودشان انتخاب کنند!

هر انسانی آزاد است که به هر کسی که دلش خواست رای بدهد پس دخالت بی جا نکنیم، شایعه نسازیم، و تخریب نکنیم! اما اگر راهنمایی از ما خواستند کمک کنیم و صادقانه و بدون حب و بغض سمت و سو بدهیم تا در  عاقبت جواب قانع کنتده ای برای یگانه رای و حکم دهنده ی جهان داشته باشیم!

بعضی ها اقدام به خرید شناسنامه یا خرید رای مردم می کنند و برخی ها سفره های آن چنانی می اندازند و خیر و خیرات می کنند و وعدهای پوچ و ناشدنی می دهند و دروغ می بافند و ...

بعضی ها به هر نام و عنوانی چه مذهبی و چه غیر مذهبی و در لباس برخی تشکل ها و در بعضی تریبون ها اقدام به صحبت یا انتشار دروغ و نسبت های ناروا و شایعه پراکنی می کنند و هدف شان تخریب برخی از نامزدهای مورد وثوق مردم است که بایستی در پیشگاه خداوند پاسخ گو باشند و معلوم نیست برای چه و با چه منظوری و چه هدفی دست به این کارها می زنند!

برخی هم زحمات و ارج قبلی ها را در بدترین نوع ممکن زیر سوال می برند و اجر آنان را ضایع و زایل می کنند غافل از این که همه ی آنان مدتی دیگر باید جوابگوی کمی ها و کاستی ها و نارسایی ها و مشکلات تقریبا حل نشدنی شهر باشند!

بعضی از قدیمی ها هم  رعایت انصاف و انسانیت و جوانمردی را نمی کنند و بی تقوایی می کنند و دست به شایعه پراکنی و تخریب برخی از نامزدهایی که بیش تر مورد عنایت و توجه مردم خوب کازرون هستند می زنند برای این که جایگاه متزلزل خود را محکم کنند!

اگر هدف خدمت است و نوکری مردم پس چر ا زور می زنند و تهمت می زنند و تخریب یک دیگر را دارند!؟

و مگر نه این است که قرار است مردم انتخاب کنند، خُب بگذارید ،بگذارند، بگذاریم به عهده ی همین مردم فهیم و اگاه که خادمان خود را خوب می شناسند و خائنان را اگر خدای نکرده باشند در هر لباسی و هر تفکری نیز هم خوب می شناسند !

شنوندگان عزیز؛ مردم لایق و صبور و عزتمند کازرون لیاقت بهترین ها را دارند و الحمدالله انسان های شریف و جوانان تحصیل کرده و حویای نام و خدمت در این دوره مثل دوره های قبل حضور دارند.

کازرونی های با غیرت و با تعصب، ما از رادیو صدای کازرون از شما تقاضا داریم که در سرنوشت خود و شهر و شهرستان تان سهیم باشید و روز انتخابات را اول رای بدهید و بعد به تفریح و گردش بیرون از شهر بروید تا بعد ها پشت دست تان نزنید و آخ و واخ نکنید که جرا جای تفریح و تفرجگاه هم ندارید!

وعده ی ما با شما روز ۲۹ اردیبهشت ماه مای صندوق های رای

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹