پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
سرانجام پس از یازده سال:
سرانجام پس از یازده سال گره اکران فیلم داستانی "آلما گل" ساخته فرشاد فرشته حکمت هنرمند و فیلم ساز ارزشمند کازرونی باز شد و این فیلم در شیراز و 5 شهر دیگر اکران می گردد

به گزارش کازرون نما، فیلم داستانی آلما گل، عاشقانه ای از قوم ترکمن است که تهیه کننده، نویسنده و کارگردانی آن را فرشاد فرشته حکمت هنرمند و فیلم ساز ارزشمند کازرونی بر عهده داشته است و بازیگرانی چون محمد ایری، عادله گل(آلما)، بایرام قلیچ کسلخه، سولماز صفایی، آشور محمد خيوه ای، مینا باي، ساناز یلقی، قربان بی بی اونوق و... در آن ایفای نقش می کنند. 

فیلم داستانی

همچنین سایر عوامل فنی این اثر به شرح زیر می باشد:

فيلمبردار: مسعود امامی

صدابردار: بهمن الوندی پور

طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی پری

مدیر تولید و طراح چهره پردازی: مهدی رضا خانی

تدوین: مجید امامی( میرعزا) و محمد ناصری

آهنگساز: سعید کاظمی راد

صدابرداری و میکس: رضا نریمی زاده

دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: دانش اقباشاوی

دستیار کارگردان: بابک فرشته حکمت

مدیر تدارکات: حاتم درزی

فیلم داستانی

بنا بر این گزارش، اکران این فیلم از 16 اردیبهشت در سينماهاي تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، بابل (گروه سینمایی هنر و تجربه) آغاز می گردد و مراسم رونمايي از آن در تهران از ساعت 8 صبح امروز شنبه 19 اردیبهشت ماه در موزه سینما واقع در باغ فردوس، سالن فردوس برپا گردیده؛ که قرار است هنرمندان مهمان، همچون فاطمه معتمد آریا، پانته آ بهرام، مهدی سلطانی، رویا نونهالی، خسرو معصومی، اصغر همت، علی عمرانی، امیر آقایی، اردلان شجاع کاوه، مسعود آب پرور، نغمه ثمینی، اصغر محبی، الهام پاوه نژاد، جمشید شاه محمدی، قطب الدين صادقی، احمد رضا گرشاسبی, شهرزاد کمالزاده، سیروس کهوری نژاد و... در آن حضور یابند.

فیلم داستانی

گقتنی است: دکتر فرشاد فرشته حکمت متولد 1341 کازرون، نویسنده و کارگردان، داستان نویس، پژوهشگر و استاد دانشگاه تهران است. او لیسانس هنرهای نمایشی(تئاتر) از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران و دکتری مطالعات هنر از دانشگاه تهران را دارد و مسئولیت های اجرایی همچون مدیریت موزه دانشگاه تهران، مدیر گروه مستقل تئاتر دانشگاه آزاد تهران، عضو شورای سیاستگزاری تولید و توزیع فیلم های سینمایی داخل و خارج کشور، عضویت در هیئت داوری چندین جشنواره فرهنگی و هنری و سینمایی و نیز معاونت آموزشی دانشکده های هنری را در کارنامه خود تجربه کرده است. از جمله آثار وی می‌توان به حافظ از دیدگاه گوته، خدایگان خاک، رازهای ایران زمین، تولد یک خط و باران در آفتاب و مستند از بیشاپور تا پریشان اشاره کرد.

نویسنده: سرویس فرهنگ
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹