پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۸۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
ساختمان جدید فرهنگی دانشگاه دولتی سلمان فارسی کازرون در زمینی به مساحت 600 متر مربع افتتاح شد. به گزارش دریافتی کازرون نما، این ساختمان شامگاه چهارشنبه افتتاح وگفته شد اعتباری افزون بر 600 میلیون تومان صرف ساخت آن شده است.

ساختمان جدید فرهنگی دانشگاه دولتی سلمان فارسی کازرون در زمینی به مساحت 600 متر مربع افتتاح شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، این ساختمان شامگاه چهارشنبه افتتاح وگفته شد اعتباری افزون بر 600 میلیون تومان صرف ساخت آن شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و فناوری در حاشیه مراسم افتتاح این ساختمان گفت:دانشگاه سلمان فارسی کازرون روند روبه رشد خوبی داشته و در بخش فرهنگی از امکانات و تجهیزات خوبی برخوردار است و در بخش آموزشی نسبت استاد به دانشجو هم روند خوبی دارد.

دکتر سید ضیا هاشمی افزود:‌ آنچه مشکل است مشکل خوابگاه دانشجویان این دانشگاه است که امیدوارم با کمک خیرین و برداشته شدن موانعی که در طول برنامه پنجم برای ساخت خوابگاه توسط دولت وجود داشته است برطرف شود.

وی گفت: تلاش داریم فعالیت بخش فرهنگی را در سطح بین المللی توسعه دهیم و اولویت کشورهای اسلامی است که اخیرا سفرهایی به کشورهای لبنان،عراق، مصر، ترکیه، پاکستان داشتیم و تعاملاتی برقرار کرده ایم .

هاشمی ادامه داد:همچنین در کشورهای آلمان،فرانسه،چین و کرواسی چند برنامه در سطح بین الملل انجام می دهیم و برای دانشجویان ما که در خارج هستند برنامه هایی تعریف کردیم.

معاون وزیر علوم در این بازدید علاوه بر افتتاح ساختمان جدید فرهنگی اجتماعی دانشگاه سلمان فارسی در جلسه دانشجویان شرکت و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
افشاگر
|
United States
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
1
اول اینکه این ساختمان فزهگی نیست و دو سوم آن به کلاس و آزمایشگاه اختصاص یافته است و فقط یک سالن در طبقه آخر مختص فرهنگی است که با این کارهای نمایشی در دانشگاه سلمان همین فضا هم غیر ضروری است. وقتی کلاس درس که از اولویتهای دانشگاه است در کانکس برگزار شود و اساتید عضو هیات لمی در راهرو می نشینند، واقعا این سالن به اصطلاح فرهنگی ضرورت دارد؟
دوماً این ساختمان به هیچ وجه استاندارد نیست.
وقتی تصمیم گیرندگان دانشگاه در زمینه ساخت و ساز (معاونت مربوطه) رشته ادبیات فارسی باشند معلوم است خروجی کار چه می شود.
قضاوت با خودتان!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
0
پیشنهاد می کنم اول بیایید این ساختمان فرهنگی!؟ را ببینید بعد با هم قضاوت می کنیم!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹