پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۸۰۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در نامه ای خطاب به دکتر ولایتی:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با صدور نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار انتخاب هر چه سریعتر رئیس این واحد دانشگاهی و پایان دادن به وضعیت آشفته فعلی شدند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون: در این نامه آمده است: قریب به پنج ماه است دانشگاه آزاد اسلامی کازرون که یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین دانشگاه های آزاد کشور می باشد، با حکم سرپرستی فردی دو مسولیتی که هر دو سنگین است مدیریت می شود و کیست که نداند مدیریت کارآمد بر دانشگاه آزاد کازرون برای فردی که خود دبیر هیأت امنا دانشگاه های استان فارس می باشد تقریباً محال است.

این نامه می افزاید: دانشگاه ما در این روزها همچون کشتی بدون ناخدا رها شده است و در این میان سیاسی کاری ها همچون امواج خروشان بر پیکره این کشتی اصابت کرده و مانع از انتخاب رئیس جدید شده است.

در این نامه خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی نوشته شده است: خلاء رئیس و مشکلات موجود در دانشگاه باعث ایجاد گروه های خودمختاری شده که عرصه را برای دانشجو که مالکان واقعی دانشگاه هستند تنگ کرده و شرایط را برای بهره برداری جناهای سیاسی فراهم نموده است.

بدون توجه به فشارهای سیاسیون رئیس دانشگاه کازرون را در اسرع وقت انتخاب کنید

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در این نامه آورده است: بدهی های میلیاردی دانشگاه از یک سو و تکمیل نشدن بیمارستان آموزشی امام علی (ع) از سوی دیگر تنها دو مورد از ده ها موردی است که ضرورت انتصاب رئیس جدید دانشگاه را بدون فوت وقت، قوت می بخشد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در این نامه با انتقاد شدید از سیاسی کاری جریانات و گروه های سیاسی خارج از دانشگاه که مانع از انتخاب رئیس جدید برای این دانشگاه شده اند از رئیس هیأت امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی خواستند بدون توجه به این فشارها، به آشفته بازار کنونی مُهر خاتمت بزند.

در پایان این نامه خطاب به رئیس هیأت امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون بر حسب وظیفه و رسالتش بر خود لازم می داند برای دفاع از حقوق صنفی و آموزشی دانشجویان وارد عمل شده و از حضرتعالی می خواهد زیر بار فشارهای سیاسی نرفته و به صورت مستقل و در اسراع وقت به مطالبه به حق دانشجویان که همانا انتخاب مدیری توانمد و ارزش مدار برای ریاست این دانشگاه است، جامه عمل بپوشانید.

بدون توجه به فشارهای سیاسیون رئیس دانشگاه کازرون را در اسرع وقت انتخاب کنید

دکتر جمال الدین الوانی

گفتنی است پس از آنکه در دی ماه سال گذشته دکتر عبدالحمید فرزانه دبیر هیات امنا دانشگاه های استان جای خود را به دکتر سعید خاتم ساز داد و موقتاً با حفظ سمت، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون شد همواره زمزمه هایی مبنی بر انتخاب رئیس دانشگاه آزاد کازرون به گوش می رسید تا اینکه سوم اردیبهشت همین ماه بود که خبر انتصاب دکتر جمال الوانی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد کازرون بر روی خروجی خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر پایگاه های خبری قرار گرفت؛ اما ظاهراً فشارهای سیاسی خارج از دانشگاه مانع از اجرای حکم وی تا به امروز شده است.

نویسنده: سرویس فرهنگ
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
1
مدیریت کارآمد بر دانشگاه آزاد کازرون برای فردی که خود دبیر هیأت امنا دانشگاه های استان فارس می باشد تقریباً محال است.
!!!!!
برادر من دکتر فرزانه رییس دبیرخانه هیات امنا می باشند

س از آنکه در دی ماه سال گذشته دکتر عبدالحمید فرزانه دبیر هیات امنا دانشگاه های استان جای خود را به دکتر سعید خاتم ساز داد!!!!

مولف محترم دکتر خاتم ساز جای خود رو به دکتر فرزانه دادند.مجدد عرض می کنم ایشان رییس دبیرخانه هیات امنا می باشند ,دبیر هیات امنا دکتر سارویی می باشند
sharafi
|
United States
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
2
به آقای ... ربطی نداره که در انتخاب رییس دانشگاه آزاددخالت کنه مگه ایشون چیکاره شهر هستند.بنده شایعات مبنی بر هماهنگی پشت پرده آقای ... و ... برای انتخاب مدیران شهرستان را بعیدمی دانم چون قبل از این دکتر حافظی برای ریاست دانشگاه آزادوعلی اکبر ایلانی برای دانشگاه پیام نور از سوی آقای ... انتخاب شده بودند که بلافاصله بعداز اطلاع از سوابق وارتباط ،تعهد ودلبستگی آقای .... با تیم ... و فریب کاری آقای ... ایشان را از گزینه ... کنار گذاشتندوعلی رغم عجله ای که در برکناری سرپرست ناکارآمددانشگاه .... داشتند از این انتصاب صرف نظر کردند
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
1
1
سلام
از قدیم گفتند شما اول برادریت رو ثابت بکن.

بابا کسی که مربی هست نمیتونه رییس واحدی مثل دانشگاه آزاد کازرون شود.دکتر الوانی مربی است و این خود یک امر غیر قانونی و سیاسی بوده و این خودش اگر یک جریان سیاسی نیست پس چیه؟
من کاری به این موضوع ندارم ولی خدا و پیغمبر فرموده اند که اگر کسی حق را میداند و نگوید در گنآه دیگری شریک است.

بنظرم باز دکتر ... این بار فکر کرده یکی از معاونتهاش میخاد جاشو بگیره(البته به مزاح)
چون در ..... این جریان بیبهشتم دانشگاهیان هست که اگر صحبت کسی بشه بجای رییس ... سریع ارتقاء پیدا میکنه به ریاست یکی از دانشگاه ها البته به دانشگاههای ورشکسته(خخخخخخ)

حالا قضاوت با افراد فهیم و تذکر به نگارنده نامه که،بنده خدا آخرتی هم هست و بدان که این فشار سیاسی نیست که یک نفر با مدرک معادل فوق لیسانس معرفی شود بعنوان رییس دانشگاه آزاد کازرون.

اول ی خورده حداقل تفکر کنید و اگر نمی دانید حداقل سؤال کنید یا اگر متن رو دادند که بعنوان نامه سرباز تو سایت ها راه بیندازی به اون بنده خدا بگو که شما که خودتون سیاسی هستید و شهر فرماندار ، نماینده و امام جمعه دارد و خلاصه صاحب دارد.
اگر حکم لغو شد از خود تهران بوده و الان رییس عوض و دکتر نوریان باید حکم جدید رو اعلام نمایند.

دانشگاه آزاد کازرون دیگر جای لابی بازی های سیاسی و گرفتن رانت نخواهد بود چون ظرفیتش دیگه ندارد و بحث امرار و معاش بخدا چهارصد خانواده در میان هست.
تعجیل در ظهور فرج امام زمان عج الله تعالی فرجه صلوات
استان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
حق گو درود بر شیر پاکی که خورده اید و خلاصه و مفید همه واقعیتها رو گفتید.احسن
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
2
فکر کنم این نامه ی بسیج دانشجویی خودش مصداق فشار سیاسی باشه.
آقای دکتر الوانی رو از توی هیئت های مذهبی میشناسم و میدونم که پزشک هستند ولی از مدرک تخصص ایشون بی اطلاع هستم، در هیئت های عزاداری که بسیار بسیار فعال بودند، صرفنظر از گرایش سیاسی ایشون، شاید مدیر توانمندی هم باشه، کاش سوابق اجرایی ایشون رو هم میذاشتید
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
آم بخدا متنه خیلی جالب بید،
تور خدا سی اینا،
که آم د اینا رو سی کن
که میخواستن روز رو شو
و
شو رو روز نشونمون بدن.
بو د گذشت،آه بو مونم
د مو، ا ،د ماس ای روزا میکشن بیرون، بو
آم د شما بایستی برید سفرتون جای د پهن کنید.
اینا دیه کی ینه
محمد نسیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
سلام. زبان تهدید و اجبار هرگز برای موارد سیاسی و حقوقی راهگشا نبوده و نیست.

من از دوستان عزیز خواهش میکنم در موارد سیاسی و حقوقی، تا جایی که امکان دارد، امنیتی برخورد نکنند.
محمد نسیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
سلام. زبان تهدید و اجبار هرگز برای موارد سیاسی و حقوقی راهگشا نبوده و نیست.

من از دوستان عزیز خواهش میکنم در موارد سیاسی و حقوقی، تا جایی که امکان دارد، امنیتی برخورد نکنند.
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
1
0
تشکر از بسیج دانشجویی که زبان گویای دانشجویان است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸