پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
همزمان با اعیاد شعبانیه:
مراسم جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و جشن راه‌اندازی دو هیات فرهنگی - مذهبی رهروان ولایت و رهپویان مهدویت به همراه اهدا جوایز به برگزیدگان بیست و یکمین دوره از جشنواره فرهنگی و پژوهشی با حضور استادان و جمع کثیری از دانشجویان در سالن اجتماعات واحد کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام مجتبی شفیعی با تبریک اعیاد شعبانیه و بیان ارزش های معنوی ماه شعبان گفت: ولادت این بزرگوار (امام زمان(عج)) یک عید حقیقی است برای همه مسلمانان جهان، بنابراین بزرگداشت خاطره‌ این روز و این ساعت مقدس هرگز از یاد معتقدان به مهدویت نخواهد رفت.

وی بیان کرد: انتظار ظهور منجی عالم بشریت متعلق به همه‌ مسلمان‌هاست، افزود: مسلمانان باید در راستای آماده‌سازی و مقدمات ظهور حضرت آقا تلاش کنند.

دو هیات فرهنگی - مذهبی در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون فعال شد

شفیعی همچنین با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ادای احترام کرد.

گفتنی است: این مراسم که با حضور قاریان خوش صوت استان، ایمان کشاورز و قاری کشوری بادام فیروز برگزار شده بود با تلاوت آیاتی از قرآن کریم از سوی این دو قاری ارزشمند آغاز و سپس نونهال شش ساله حافظ جز سی قرآن کریم با اجرای برنامه جذاب خود مورد تشویق و استقبال دانشجویان قرار گرفتند.

دو هیات فرهنگی - مذهبی در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون فعال شد

در این مراسم برنامه های شاهنامه خوانی، گلستان خوانی از سوی نونهال هنرمند عسل فدایی فرزند یکی از کارکنان واحد کازرون و نیز مولودی خوانی در وصف حضرت عباس(ع) از سوی کشاورز مداح اهل‌بیت با تشویق گرم حاضران انجام شد.

همچنین تجلیل از برگزیدگان و ممتازان بیست و یکمین دوره قرآنی و فرهنگی هنر و ادبیات دینی و پژوهشی واحد کازرون در استان همراه با هدایا و لوح در این مراسم معنوی صورت گرفت

نویسنده: اصغر جوکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
اذان صبح
۰۴:۵۴:۰۵
طلوع افتاب
۰۶:۲۰:۳۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۰:۲۸
اذان مغرب
۱۹:۵۷:۲۳