پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
بیانیه بسیج دانشجویی در واکنش به رفتار برخی ستادهای انتخاباتی:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون توهین های صورت گرفته توسط برخی از ستادهای انتخاباتی به مقدّسات را به شدت محکوم کرده و خواستار برخورد با عوامل این اقدام زشت و ناپسند شدند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون: در این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر که تنور انتخابات ریاست جمهوری داغ شده است خبرهای عجیب و غریب و گاهی ناگواری از گوشه و کنار کشور می‌ رسد که جای بسی تأسف است.

این بیانیه می افزاید: یکی از این اتفاقات ناگوار توهین یکی از افراد حاضر در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در ایلام به امام رضا(ع) است و با فاصله کمی بعد از آن جمعه گذشته در افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در اصفهان سخنران جلسه در صحبت‌های خود به شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) اهانت کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه کازرون در بیانیه با اشاره به سوابق توهین های یک جریان خاص سیاسی در کشور، عنوان داشت: در کارنامه و سوابق این جریان همواره سیاه و ظلمانی در هتاکی و اهانت به ارزش‌های دینی به ویژه ساحت حضرات ائمه معصومین وجود دارد.

این بیانیه یادآور شد: آنچه که این جریان درباره آن دچار اشتباه محاسباتی شده است این است که با عنوان کردن مطالب ضد ارزشی و اپوزسیونی بتواند برنده انتخابات پیش رو باشد که سخت در اشتباه اند.

این بیانیه با مطرح کردن این موضوع که نامزده های ریاست جمهوری نباید حاضر شوند برای به قدرت رسیدن چند صباحی در دنیای فانی، آخرت خود را به ثمن‌بخس بفروشند، می افزاید: اما چه کنیم که عده‌ای برای رسیدن دیگران به آب دماغ بز و دستیابی آنان به استخوان خوک در دست جذامی، خسر الدنیا و الاخره شده اند.

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون آمده است: ما دانشجویان بسیجی اقدامات توهین‌آمیز اخیر یکی از ستادهای انتخاباتی علیه ولی‌نعمتمان امام رضا(ع) و علیه شهدای مدافع حرمین حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) را به شدت محکوم می‌کنیم و از دستگاه قضایی اقدام سریع علیه این یاوه‌گویان و دشمنان نظام را خواستاریم  و از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز خواهان برخورد قانونی با ستادهای متخلف هستیم.

گفتنی است اواخر هفته گذشته در مراسم افتتاح ستاد حسن روحانی در استان ایلام، مجری این برنامه که از عناصر اصلاح‌طلب در استان ایلام است، در اظهاراتی سخیف، مطلبی موهن را خطاب به امام هشتم شیعیان جهان ایراد کرد در ادامه این بی حرمتی نیز کرباسچی در جلسه اصلاح طلبان اصفهان به مدافعان حرم حمله کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
جريان افرطي اصلاح طلب هر وقت دچار هويت بحران ميشه دنبال فرافكني، پاك كردن صورت مسئله و نهايتا بي ادبي در حق اعتقادات و حرمت هاي مذهبي مردم مي شود
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
1
شما لطفا از آب گل آلود ماهی نگیرید اشتباه یک فرد را به حساب کل یک جریان گذاشتن ناشی از حس و غیرت مذهبی شما نیست بلکه هدفتان بهره وری سیاسی از آن است که الحمدلله همیشه نیز ناکام بوده اید.سابقه جریان اصلاحات در پیدایش انقلاب شکوهمند اسلامی و جنگ و تداوم انقلاب با اهدا شهدای بیشمار آن چنان روشن است که با این بیانیه های بی ارزش سیاسی خللی به آن وارد نمی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳