پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
با نواختن زنگ سلامت در دبیرستان هاشمی:
به مناسبت هفته سلامت و بهداشت مدارس، زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه هاشمی کازرون نواخته شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و رییس شبکه بهداشت و درمان و تعدادی دیگر از مسئولین این شهر، زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه هاشمی کازرون نواخته شد.

حکمت ورع، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون، در این مراسم با اشاره به شعار روز جهانی سلامت با عنوان «زندگی سالم با نشاط و امید»، با نقل حدیثی از امام علی(ع) گفت: بزرگ ترین بیماری نادانی است.

وی گوشه‌گیری، انزوا، کاهش انرژی و بیهوده انگاری را از نشانه‌های ابتلا به افسردگی برشمرد و اظهار داشت: دلیل آن این است که فرد میل دارد همه چیز مطابق میل وی پیش برود.

ورع ادامه داد: هیچ کس در زندگی کامل نیست، ولی با تمرین و تلاش و ارتباطات سالم می توانیم شادی و نشاط را وارد زندگی مان کنیم.

مراسم هفته سلامت در مدارس کازرون برگزار شد

همچنین دکتر محمدی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در جمع دانش آموزان گفت: از آنجا که افسردگی یک بیماری است که معمولا به سختی راجع به آن صحبت می شود، باید به نشانه ها و علائم این بیماری توجه کنیم.

وی افزود: با توجه به آنکه افسردگی قابل درمان است، شروع زود هنگام اقدامات درمانی در بهبود هر چه سریع تر بیماران موثر خواهد بود.

مراسم هفته سلامت در مدارس کازرون برگزار شد

گفتنی است در حاشیه این مراسم و با توجه به نامگذاری دومین روز هفته سلامت به نام «غذای سالم جامعه سالم» نمایشگاهی از خوراکی های سالم و میان وعده های مفید غذایی توسط دانش آموزان برپا شده بود.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲