پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
امام جمعه خشت :
خطیب جمعه بخش خشت : باید در انتخاب خود هوشیار باشیم و به کسی رای دهیم که در خط امام و رهبری دارای شجاعت و در قبال دشمن کوتاه نیاید .

به گزارش محمود نوذری خبرنگار کازرون نما از خشت ، حجت الاسلام محمد تقی عباسی امام  جمعه بخش خشت در خطبه های این هفته نماز,با مهم دانستن انتخابات ریاست جمهوری گفت : باید در انتخاب خود هوشیار باشیم و به کسی رای دهیم  که در خط امام ورهبری  ,دارای شجاعت  و در قبال دشمن  کوتاه نیاید  .

وی افزود : خیلی ها اسم امام ,رهبری و انقلاب را می آورند اما پشت پرده چیزهای دیگری است و مبادا رئیس جمهوری انتخاب کنیم که در مقابل غارتگری و حقوق های نجومی و مسایل اینچنینی کوتاه بیاید .

خطیب جمعه خشت با تسلیت شهادت جمعی از پرسنل نیروی انتظامی توسط گروهک تروریستی ,جیش الظلم, گفت : دشمنان فکر می کنند با به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای با تقوا می توانند به کشور امام زمان که هشت سال مورد تعرض بیگانگان دنیا قرار گرفت و در حال حاضر پیام انقلابش در آنسوی مدیترانه و آمریکا منتشر و نفوذ کرده خللی وارد سازند اما این مزدوران که وابسته به رژیم غاصب اسراییل هستند  باید بدانند الان گلوی صهیونیست در دستان ملت انقلابی ایران است و به حول قوه الهی آنان  را از صحنه روزگار محو خواهند کرد .

حجت الاسلام عباسی با مهم شمردن دو فریضه ی واجب امر به معروف و نهی از منکر افزود : رهبری و  همه مراجع تقلید آلات قمار و غنا را حرام اعلام کرده اند اما متاسفانه در بعضی ارگان ها و لابه لای برنامه های صداوسیما این خلاف شرع انجام می شود که به هیچ وجه نواخته شدن ساز و آواز جایز نیست .

امام جمعه خشت با تبریک  اعیاد شعبانیه  خاطرنشان کرد : ما برای دفاع از اصل  اسلام و انقلاب حاضر هستیم جان خود را بدهیم اما کارهای خلاف را هم وظیفه داریم بازگو کنیم

در پایان نماز ،از پرچم مقبره امام علی (ع) اهدایی تولیت آن  آستان به مقام معظم رهبری ،رونمایی شد .

این پرچم متبرک به دلیل نقش و اهمیت هیات رزمندگان اسلام  از طرف معظم له به این هیات تقدیم گردید.    

نویسنده: محمود نوذری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸