پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۷۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
امام‌جمعه کازرون:
خطیب نماز جمعه کازرون گفت: ادامه دادن بحث برجام در فضای انتخابات نشان از اغراض سیاسی و جناحی دارد.

به گزارش کازرون نما ، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر با گرامیداشت اعیاد ماه شعبان و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت:ماه شعبان منصوب به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بوده و در آن ارزاق مؤمنان تقسیم می شود و کار نیکو 70 برابر ثمر می دهد.

وی یازدهم اردیبهشت‌ماه روز جهانی کارگر را گرامی داشت و گفت: امروز کلید حل مشکلات اقتصادی، رکود و بیکاری، تولید و اشتغال با تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

خرسند از مجموعه هایی که کارگران در آن مشغول به کار و تولید و امر خدماتی هستند خواست که حق‌وحقوق این زحمت کشان بی‌ادعا را سر موقع ادا کنند و همچنین از کارگران هم درخواست کرد در کاری که اشتغال دارند  احساس مسئولیت کرده و تولید باکیفیت داشته باشند.

امام‌جمعه کازرون مصرف کالاهای خارجی را ضدارزش تلقی کرد و بیان داشت: تأکید مقام معظم رهبری به‌عنوان یک تکلیف قانونی و شرعی برای همگان است که از کالاهای تولید داخل حمایت کند و باید از مصرف تولیدات خارجی اجتناب شود. 

خرسند با گرامیداشت 12 اردیبهشت‌ماه روز معلم تصریح کرد: معلمی یک وظیفه حساس در تربیت انسان و سازندگی است، بنابراین معلمان باید شاکر خداوند باشند که این وظیفه سنگین انسان‌سازی به آنان محول شده است چراکه این وظیفه به عهده هرکسی گذاشته نمی‌شود.

خطیب نمازجمعه کازرون به تأمین معیشت معلمان و نیازهای آموزش‌وپرورش از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و متذکر شد: نباید معلمان را مصرف‌کننده قلمداد کرد، چراکه معلمان تولیدگر هستند و به تولید علم و انسان‌های متفکر می پردازند.

خرسند به آغاز رقابت نامزدهای انتخاباتی به‌ویژه ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نامزدهای محترم ریاست جمهوری باید به مردم قول دهند که برای پیشرفت کشور اقدام کنند و نگاهشان به خارج از کشور نباشد.

وی بابیان اینکه مشکلات کشور فقط در داخل کشور قابل‌حل است تصریح کرد: در دولت یازدهم چه حجم مسافرت ها به خارج از کشور صورت گرفت و چه مقاماتی از خارج به کشور آمدند، اما خروجی آن چیز قابل‌ذکری نبود، چراکه خارجی‌ها هم دنبال منافع خودشان هستند.

امام‌جمعه کازرون با انتقاد از برخی شخصیت‌های سیاسی و نامزدها که در محافل سیاسی بحث برجام را پیش می کشند مبنی بر اینکه اگر برجام نبود سایه جنگ در کشور حاکم می شد گفت: وقتی یک بحثی در کشور به وجود می‌آید و مقام معظم رهبری به‌عنوان فصل الخطاب آن بحث هست، بنابراین کش دادن این موضوع نشان از اغراض سیاسی و جناحی دارد. 

خرسند به سخنان مقام معظم رهبری در بهمن‌ماه سال گذشته اشاره کرد و متذکر شد: در آن سخنرانی مقام معظم رهبری قضیه جنگ را دروغی محض خواند چراکه اگر دشمن خطایی بکند ملت ایران جواب دندان‌شکن به آنان خواهند داد. 

وی انتخابات را نماد وحدت ملی، نشانه عقلانیت و شعور ملی توصیف کرد و افزود: نامزدها مراقب باشند و هرچیزی را در مسائل انتخاباتی وارد نکنند و رقابت را در فضایی آرام بدون کینه و عداوت  برگزار کنند.

امام‌جمعه کازرون همچنین از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست فضای کشور را ملتهب نسازند و زمینه را برای فتنه‌انگیزی دشمن فراهم نکنند، چراکه کشور نیاز به فضایی توأم با امنیت و آرامش دارد.

خرسند از مجریان و ناظران انتخابات خواست که از آرای مردم به‌خوبی صیانت و حراست کنند و رأی مردم را حق‌الناس بدانند و مواظب باشند آرای مردم را تحت‌الشعاع هرگونه مصالح سیاسی و جناحی قرار ندهند.

وی در پایان از نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه قضایی خواست با برخی عوامل بدحجابی در سطح شهر ضمن تذکر لسانی در صورت لزوم با جدیت برخورد کنند.

انتهای پیام/

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدا ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
0
احسنت به این ذکاوت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
مشكل آب.... برجام حلش ميكنه
بحران بيكاري........ برجام حلش ميكنه
مشكل محيط زيست..... برجام حلش ميكنه
مشكل گراني وتورم ......برجام حلش ميكنه
مشكل ركود ...... برجام حلش ميكنه
مشكل تعطيلي پي در پي كارخانجات بزرگ و كوچك....... برجام حلش ميكنه
مشكل تهديدات خارجي..... برجام حلش ميكنه
برجا اومد و اومد و اومد.... مشكلاتي كه حل شد: خريد چند هواپيماي مرجوعي
علي بركت ا...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷