پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
در بیمارستان ولی عصر(ع) صورت گرفت :
برای خرید دستگاه غربال شنوایی 30 میلیون تومان از اعتبار بهزیستی هزینه شده است . این پایگاه جهت خدمت رسانی به عموم مردم بر طبق تعرفه دولتی راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار کازرون نما ، امور پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان کازرون با همکاری کانون تسهیل گران امید کازرون از موسسات تحت نظارت این اداره به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان نخستین پایگاه غربالگری شنوایی نوزادان را در مورخ 7 اردیبهشت توسط حسین پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان کازرون ، دکتر محمدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان کازرون در بیمارستان ولی عصر عج افتتاح کردند.

در این مراسم که احمدی رئیس بیمارستان،پرسنل اداره بهزیستی و نیز پرسنل بیمارستان حضور داشتند،حسین پور اظهار داشت : برای خرید دستگاه غربال شنوایی 30 میلیون تومان از اعتبار بهزیستی هزینه شده و با پیگیری هایی که توسط وی صورت گرفت این پایگاه جهت خدمت رسانی به عموم مردم بر طبق تعرفه دولتی راه اندازی شده است .

حسین پور در پایان از دکتر محمدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان و دکتر احمدی رئیس بیمارستان جهت در اختیار گذاشتن مکان تقدیر به عمل اوردند.

انتهای پیام /

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰