پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۷۶۷
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
با حکم دکتر میرزاده:
دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی دکتر جمال الدین الوانی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون منصوب کرد

به گزارش کازرون نما، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی دکتر جمال الدین الوانی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون منصوب کرد. وی همچنین در پیام‌ جداگانه ای از دکتر سعید خاتم ساز(رئیس قبلی دانشگاه آزاد) در دوران مسئولیت ریاست واحد کازرون قدردانی کرد. 

این درحالی است که هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی امروز به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی تشکیل و دکتر میرزاده را از سمت ریاست دانشگاه آزاد برکنار و دکتر علی محمد نوریان را به سرپرستی این دانشگاه برگزید.

گفتنی است: دکتر جمال الدین الوانی متولد 1347 از شهرستان کازرون و پزشک عمومی است که سوابقی همچون ریاست دانشگاه آزاد زاهدشهر، دبیر منطقه 16 دانشگاه آزاد و معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی استان فارس را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است: پیش از این و پس از دکتر خاتم ساز، دکتر عبدالحمید فرزانه رئیس دبیرخانه هیئت امنا دانشگاه های آزاد فارس با حفظ سمت سرپرستی دانشگاه آزاد کازرون را برعهده داشت و طی هفته های گذشته، برخی از رسانه های شهرستان از نهایی شدن حکم رئیس سابق حوزه معاونت اداری مالی دانشگاه کازرون برای مدیریت بر این دانشگاه خبر داده بودند.

مشکلات و بدهی های سنگین مالی، کاهش شمار دانشجویان، گسترش و جذب رشته های تحصیلات تکمیلی و مطالبه مردم، دانشجویان و اولیاء آنها برای راه اندازی بیمارستان آموزشی امام علی(ع) این دانشگاه از چالش های مدیریتی فراروی دکتر الوانی برای هدایت بزرگترین مجتمع آموزش عالی شهرستان کازرون است

نویسنده: سرویس فرهنگ
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
1
0
به سمت قهقرایی و نابودی دانشگاه.
تا الوانی بیاد شرایط رو بفهمه دانشگاه کازرون زیر مجموعه دانشگاه های همجوار خواهد شد.
جماعت هرچه لایق.
این ... رو باز سارویی ... رییس دانشگاه آزاد شیراز در حق ما کارمند و استاد بیچاره کرد.
ما مشکلی با دکتر الوانی نداریم مشکل ما هدر رفتن منابع دانشگاه است که با ندانم کاری امثالی همچون ... که ریشه دانشگاه شیراز رو هم ضعیف کرده بخواد واسه شهر دبیرامون کازرون بدترین تصمیم گیری رو بگیرد.
وضعیت فاجعه تر از زمان ... قمی و جیرفتی خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
دانشگاه آزاد با کاهش شدید تعداد دانشجویان و البته کاهش شدید درآمدها روبروست و حتی هزینه های خودش رو هم نمیتونه دربیاره. روند فعلی کشور و گسترش بیکاری و بی ارزش شدن مدرک دانشگاهی و تسهیل افراطی شرایط ورود به دانشگاه، باعث شده که انگیزه ورود به دانشگاه در بین اقشار مختلف جوانان کشور، کاهش پیدا کنه و این شرایط به شدت به ضرر دانشگاههای شهریه ای از جمله دانشگاه آزاد شده و به احتمال زیاد تا چند سال آینده، شاهد انحلال و تعطیلی بسیاری از این واحدهای دانشگاهی و تعدیل نیرو در آنها خواهیم بود.
امروز مشکل دانشگاه آزاد، مشکل مالی و موجودیت هست و به نظر میرسه که تغییر مدیریت این واحدهای دانشگاهی، تغییر محسوسی در روند نزولی درآمدی دانشگاه آزاد داشته باشه.
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
دانشگاه آزاد کازرون، کسری بودجه وحشتناک داره. تعداد زیاد هیات علمی و کارمند از یک طرف، کمبود شدید دانشجو از طرف دیگه، داره بحران بزرگی رو برای کل مجموعه دانشگاه آزاد، از جمله واحد کازرون ایجاد میکنه. تعدادی از رشته های دانشگاه آزاد، بسیار کم مخاطب شده و در آستانه برچیده شدن هست. زمانی که تب مدرک گرایی بالا بود، در هر شهر و روستا، یک دانشگاه آزاد گذاشتن، ولی امروز انگیزه ورود به دانشگاه خیلی کم شده و فقط سه چهار تا رشته خاص، طرفدار داره و بقیه دیگه هیچ. ورشکستگی بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد کاملا محتمله.
دانشجویان سیاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
1
0
جناب آقای ... عزیز چه از جان دانشگاه آزاد کازرون میخواهی.
انتخاب سال 94 ت دانشگاه رو نابود کرد و این یکی هم بدلیل عدم آشنایی به بهانه همشهری بودن ما مطمینیم نمیتونه کاری کند.
فرستادن معاون از آباده.
رییس ضعیف از زرقان که ترسیدی بجای خود تو ضعیف قرار بگیرد را آوردی و نابود کردی.
برای شیراز چکار کردی خدایی؟؟
غیر از اینکه پول علوم تحقیقات رو هدر دادی.
راستی هستی یا چپی.
همه میدونن که حزب ....
دانشگاه آزاد آبروی شهر ماست.
نابودیش را از تو میدانیم
من یک قشقایی هستم و بابت تو متأسف.
...

خدا جای حق نشسته است.ان شاءالله ایران ما از امسال افراد ناتوان و رنگ آ رنگ پاک شود.آمین رب العالمین
علی اسدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
1
خبر انتصاب برادرگرامی دکترالوانی بعنوان سرپرست دانشگاه آزاداسلامی کازرون موجب خوشحالی ومسرت گردیدکه بعدازسالهایک شخصیت بومی وهمشهری متدین ودلسوز مسئول دانشگاه آزاد اسلامی کازرون شد،این انتصاب شایسته راتبریک می گویم انشائ الله که باتوفیقات الهی بتواندبا عملکرد شایسته خودمویدونشان دهنده توانائی وکارائی نیروهای بومی ودلسوزباشد.
ومن الله التوفیق...
حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
0
دانشگاه آزاد رو باید تموم شده فرض کنیم. فکر کنم تعداد پرسنلش از تعداد دانشجوهاش بیشتره. وضعیت مالی جالبی نداره. البته طبیعی هم هست. وقتی تمام این درس خوندن ها و مدرک گرفتن ها برای بیکاری و شغل کاذب باشه، دیگه ملت برن دانشگاه چیکار کنن، اونم با این شهریه های گرون و بیجا. اینهمه پول خرج کنی، آخرش هم برچسب بیکار به پیشونیت میچسبونن.
توصیه من به تمام جوانها اینه که یا بخونن برای پزشکی و دندونپزشکی و داروسازی، یا برن فنی و حرفه ای، یه کار فنی یاد بگیرن و باهاش نون دربیارن. غیر از این دو راه، بقیه عبث و بیهوده و درس خوندن الکیه.
استاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
0
سلام طوری میگید زاهد شهر،
بابا زاهد شهر یک روستا هست و دانشگاه آزادش الان که ارشد هم آورده دویست دانشجو دارد،به اندازه فقط ورودی یک ترم رشته حقوق دانشگاه خودمان.این راه نابودی ادامه دارد.خداوندا عاقبت دانشگاه آزاد کازرون رو خودت بخیر کن.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
زاهذشهر در زمان دکتر الوانی به یک واحد نمونه تبدیل شد.به علت ضعف مدیر بعدی افت کرد.ولی دکتر مهجور با راهنماییهای دکتر الوانی آنرا به یک واحد نمونه تبدیل کرد
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
دانشگاه ازاذ زاهد شهر دریک بخش است ولی با مدیریت دکتر الوانی و دکتر مهجور به یکی از واحدهای سود ده استان تبدیل شده است.
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
من خودم دانشجوی زاهد شهر بودم زمانی که دکتر الوانی رئیس بود .اونجا ما برق میخوندیم ویه استاد داشتیم که خودش رو جای یه فوق لیسانس جا زده بود و درس ما کارشناسهای برق میداد .ایشون که مسولیت داشت باید جلوگیری میکرد از این اتفاق که نکرد.حالا متاسفانه شده مسول داشگاه کازرون معلوم نیست که دیگه چه ... رو دوباره ببینیم از ایشون.خدا آخر عاقبت دانشگاهمون رو بخیر کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
1
مبارک است
همشهری خودمان و متعهد است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
2
باسلام. انتصاب شایسته رزمنده و جانباز ؛پیشکسوت بسیجی ؛ خادم آقا اباعبدالله الحسین ؛ جناب آقای دکتر جمال الدین الوانی را بسمت ریاست بزرگترین مجمع علمی شهرستان کازرون * دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون* را به ایشان و تمامی اهالی کوی مصلی و مردم شهرستان کازرون تبریک عرض مینماییم
قاسم تام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
1
برادر متدین و بسیجی
جناب آقای دکترجمال الدین الوانی
این انتصاب شایسته جنابعالی تبریک عرض نموده ، آرزوی موفقیت برای شما در این مسئولیت را دارم .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
1
خوشحالیم که بهر تقدیر این بار یک عزیز کازرونی سکان دانشگاهمان را بر عهده میگیرد از این حیث مطمئنیم که وجود دکتر الوانی و سابقه درخشانش در سالهای دبیری منطقه 16 و معاونت علوم پزشکی دانشگاه ازاد استان بارقه ای از امید در دانشگاهمان طنین انداز شده امیدوارم بتوانیم با همکاری و همت مضاعف در جهت اصلاح ساختاری دانشگاهمان که طبعا موافقان و مخالفان را بهمراه خواهد داشت شاهد رشد این بزرگترین مجموعه دانشگاهی شهرستان باشیم.برای دکتر عزیز هم ارزوی موفقیت داشته و امیدواریم با ترکیب تیمی قوی و مدیریتی جهادگونه شاهد پیشرفت دانشگاه باشیم.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
1
باید به شهرستان کازرون تبریک گفت. دکتر الوانی از سرمایه های مدیریتی شهرمان هست و افتخار شهر کازرون. فردی متعهد و توانا در مدیریت. ارزو میکنیم بعد از دانشگاه در سایر پستهای مدیریتی شهرستان نیز از ایشان استفاده کنیم.
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
2
درود بر دکتر الوانی. شایسته ترین فرد برای نمایندگی شهرمان
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
1
عرض تبریک خدمت برادر عزیز و متعهد جناب آقای الوانی. از وقتی خبر رو شنیدم هم خوشحال شدم و هم ناراحت.
خوشحالی از بابت اینکه بالاخره یک چهره ارزشی و متعهد سکان امور رو در دانشگاه واحد کازرون بدست گرفتند.
و ناراحتیم از بابت اینکه چرا در چنین شرایط ورشکستگی این مسیولیت رو بشما واگذار کردند؟؟؟ فقط میخوان شما رو خراب کنند.
اما ان شاالله خدا خودش کمک تون بکنه
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
چند تا از کامنت ها حول مشکل اصلی دانشگاه آزاد یعنی مشکل مالی هست. بله، درسته. این مشکل اصلی دانشگاه آزاد هست. کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد، این سالها، نمود بیشتری پیدا کرده. چند تا دلیل داره: 1-کاهش چشمگیر جمعیت دانش آموزی 2- افزایش بی رویه و بی ضابطه ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد و در پی آن کاهش سطح اعتبار دانشگاه 3- آسان شدن ورود به دانشگاه برای تحصیل در هر رشته با هر سطح از توانایی علمی 4- فضای بی ارزش شدن مدرک دانشگاهی و همه گیر شدن آموزش دانشگاهی در کشور 5- نرخ بالای بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و وضعیت بسیار وخیم حاکم بر اقتصاد و اشتغال 6- افزایش بی رویه شهریه دانشگاه و ظن بنگاه داری به جای فضای علمی.
در هر حال، دانشگاه آزاد، وضعیت خوبی نداره و به نظر میرسه که در چند سال آینده، تجمیع و تعطیلی تعداد زیادی از واحدهای دانشگاه آزاد، اجتناب ناپذیره.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
یه زمانی ورود به دانشگاه آزاد قرب واشت، کنکوری بود و سختگیری و ...
امروز که طرف، هیچ چی درس نخونده، با یه کپی شناسنامه و کارت ملی، میره سخت ترین رشته مهندسی رو بدون کنکور ثبت نام میکنه و خوش و خرم و خندان میاد خونه و به ریش آدمهای درسخون میخنده...
همین کارها رو کردیم که کشورمون به این روز افتاد، همین کارها رو کردیم که الان هر کسی تو کوچه رد میشه، سه چهارتا مدرک داره. تازه افتخار هم میکنیم و اسمشو گذاشتیم رشد علمی کشور!!!!
کاری کردیم که هیچکس برای یک دانشجو ارزش قائل نیست، چون هر کسی با هر مقداری از سواد، داره میره مدرک میگیره، هیچ مملکتی از پایین آوردن ارزش علم و عالم، موفق نشده، کشور ما هم همینجوره. خودمون با دست خودمون تیشه به ریشه آدمهای درسخون و با سواد زدیم و کاری کردیم که از مملکت فرار کنن و برن هوش و استعدادشون رو بذارن جای دیگه...
کشوری که تعداد دانشگاهها در اون داره با تعداد مهدکودک ها و مدرسه ها رقابت میکنه، هیچوقت به نقطه مطلوب نمیرسه، کشوری که مدرک گرفتن از دانشگاه رو در حد بستنی خریدن از سوپرمارکت پایین بیاره، دیگه سر و سامان نداره.
با گسترش بی رویه ظرفیت دانشگاه در رشته های مهندسی، تعداد مهندسان رو در حد کشور چین بالا بردیم، نتیجه شد این. یه مهندس باید بجنگه که بیکار نمونه و با ماهی 800 تومن یا حتی پایینتر، باید کار غیرتخصصی بکنه و هیچ امنیت شغلی هم نداره و رکود هم به مشکلات افزوده شده، از اونطرف یه پزشک، ماهانه از 7 میلیون تا 100 میلیون درآمد داره. این شده که 62 درصد از دانش آموزان میرن رشته تجربی و هیچ آدم عاقلی حاضر نیست بیاد ریاضی. چون تو جامعه ای داریم زندگی میکنیم که درآمد یک پرستار، ماما، فیزیوتراپ، رادیولوژیست، اپتومتریست و ادیولوژیست بسیار بیشتر از یک مهندسه. ارج و قرب یک پزشک و جراح کجا و ارج و قرب یک مهندس کجا!!!!!!!!
درد جامعه ما اینهاست.
تغییر ریاست دانشگاه مهم نیست، باید نگرشمون عوض بشه، فکرمون رو باید اصلاح کنیم، سیاستمون رو باید دگرگون کنیم، وگرنه اینقدر رییس ها اومدن و رفتن و وضع همینیه که هست.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
1
اینجور که من شنیدم، دکتر الوانی بومی کازرون هستن. بازم خدا را شکر. یه کم پیشرفت کردیم.
استاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
2
با سلام
ضمن عرض تبریک به دکتر الوانی
خدمتتان عارض گردم،با توجه به شناختی که من از دکتر جمال و دکتر حافظی محترم داشته و دارم،حاج جمال خوب و دکتر حافظی میتونست عالی باشند.
دکتر حافظی استادی توانمند باسواد در رشته خودش می باشد و در دوره پنج ساله معاونت اداری و مالی به خوبی از حوزه تخصصی خود از طریق دیسیپلین مناسب علاوه بر پرداخت حق و حقوق مزایای کارکنان و اساتید گرامی و پرداخت هزینه های عمرانی بیمارستان فقط از محل درآمد شهریه بدون نیاز به قرض از واحد های دانشگاهی و حتی سازمان مرکزی از عهده مسؤولیت سنگین خود عالی بدون هیچگونه تنش با کارکنان اساتید و دانشجویان سربلند و بدون هیچ ادعا خارج شوند.
به شنیده ها بر اینکه ایشان توسط نماینده و فرماندار محترم شهرستان کازرون به سازمان مرکزی بعنوان گزینه اصلی معرفی شده بود جای بسی تبریک به حسن ذکاوت این دو عزیز بود و واقعا" انتخاب شایسته و بحق برای خروج از بحران فعلی دانشگاه آزاد کازرون بود که محقق نگردید.
لهذا اینک بدلیل شرایط سخت و فعلی دانشگاه آزاد کازرون بعنوان بزرگترین مجمع دانشگاهی شهر جا دارد که از دکتر جمال عزیز حمایت کنیم تا ایشان به واسطه تجربه خوب در دبیرخانه و معاونت پزشکی شیراز وضعیت بهبود یابد و بر حسب شناختی که از دکتر حافظی بزرگوار سراغ دارم میدانم که به حاج جمال کمک و همکاری می نماید.دانشگاه کازرون باید از سرمایه های خوب خود مثل دکتر حافظی که با رفتنش از حوزه مالی و اداری شاهد بدهی های کنونی هستیم را بداند.
پس دست در دست هم به کمک حاج جمال می آیم تا دانشگاه کازرون رو دوباره احیا کنیم.
من الله التوفیق
شهر سبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
1
1
عدم شناخت کافی.
دکتر الوانی و نیاز به فرصت و زمان جهت شناخت از وضعیت دانشگاه آزاد کازرون و شناخت ناکافی از پرسنل و توانایی اساتید.با این وضعیت یکساله گذشته.
چرا بابت این وضعیت دکتر خاتم ساز دوباره در پست ریاست قرار گیرد و به ریش ما بخندد و حتی دوستان خود مثل مهندس ... و سایر منسوبین دانشگاهی ایشان را سرکار بگذارد و کسی بابت این وضعیت از ایشان پاسخ نخواهد.بیمارستان بابا داد و رفت.قسط داده نشد حتی ی دونه.رشته اضافه نشد حتی ی رشته
و
ده ها ......
بد به حال دکتر الوانی بنده خدا که این واحد رو با این وضعیت تحویل میگیرد
البته اضافه شدن ... تومان حقوق ماهیانه بعلت عدم استخدامی الوانی در واحد کازرون هدیه سارویی به این واحد خواهد بود آن هم در سال اقتصاد مقاومتی.
مبارک باشد ان شاءالله
مهدی تقی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
2
انتصاب شایسته و ارزشمند دوست دیرین و عزیزم جناب دکتر جمال الدین الوانی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون را تبریک می گویم. این انتصاب را برای دانشگاه آزاد و مردم شهر خوبم کازرون به فال نیک می گیرم و اطمینان دارم با مدیریت توانمند ایشان آینده خوب و روشنی پیش روی دانشگاه است.
باتوجه به مشکلات فراوانی که دانشگاه دارد همه باید یاری کنند تا به روزهای خوب گذشته بازگردد. اگر به آینده دانشگاه علاقه مندیم باید پیام های مثبت و امیدوار کننده داشته باشیم تا ان شاالله اتفاق های خوب بیفتد.
رسته
|
United States
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
1
1
جناب آقای دکتر الوانی هم متخصص هم متدین هم مدیر هم متعهد میباشد چیزی که جامعه ما به آن نیاز دارد
انتصاب ایشان که نشانه لیاقت و شایسته سالاری میباشد را به مردم شریف شهرستان کازرون تبریک عرض مینماییم و آرزوی توفیق و سربلندی بیشتر در پناه ایزد منان خواستاریم
یا حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
1
2
حقیقتا همه کامنت های عزیزان ودلسوزان شهرمان را به دقت مطالعه کردم مطلبی که به نظربنده حايز اهمیت هست ولازم دونستم خدمت شما خوبان عرض کنم این هست که بزرگوارانی که کمی دلسرد وناامید درخصوص حضور دکتر الوانی عزیز اظهار نظر نموده اند بد نیست بدانند که ایشان نقاط قوتی دارند که در مدیران قبلی مشاهده نمیشد واین خود نوید بخش تحویلی چشم گیر در دانشگاه آ زاد کازرون خواهد بود.
اول اینکه ایشان شهروند کازرون و کازرونی الاصل هستند ومثل همه ما دلسوز کازرون.
دوم اینکه تحقیقاتی که بنده بعمل آوردم موید این مهم است که ایشان نیرویی توانمند واز نظر علمی باسواد وازهمه مهم تر دارای ارتباطات قوی در سیستم دانشگاه آزاد کل کشور هستند.
نکته سوم که همه ما وشما بر آن واقفیم این است که ایشان یک نیروی انقلابی و فردی باتقوا به معنای واقعی کلمه هستندوویژگیهای بارز دیگری که دوستان نزدیک ایشان بهتر از حقیر برآن واقفند.
فلذا همه این خصوصیات مهم باعث تلاش مضاعف وپیگیریهای مجدانه وجهادی ایشان درجهت حفظ و ممانعت از هدر رفت منابع مالی وانسانی و مدیریت صحیح درجهت پیشرفت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شهر عزیزمان کازرون خواهد شد ان شاالله.
بنده به نوبه خودم انتصاب شایسته ایشان را به فال نیک میگیرم و برای ایشان از صمیم قلب آرزوی موفقیت وسربلندی میکنم.العبدالحقیر احسان جوکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
با آرزوي موفقيت براي دكتر الواني
آقاي احسان جوكار
اول: از پسوند نامت معلوم هست بومي شهر كازرون نيستي اگر هم باشي توفيري نداره اما اينرا بدان انسان وقتي تعهد و تخصص داشته باشه بومي يا غير بومي نداره // ان اكرمكم عندا.. اتقيكم//
دوم: شما كسي را كه بخوبي نمي شناسي و فقط با نقل قول ديگران تعريفش را شنيده اي تا اوج بالا ميبري واي به احوال كسي كه بشناسي و بخواهي تخريبش كني
سوم: لطفا يا متن را كامل عربي بنويس يا اينكه اگر فارسي نوشتي عربي قاطي اون نكن از لحاظ دستوري اشكال دارد: العبد الحقير
رهرو آن نيست كه گه تند و گهي خسته رود رهرو آنست كه آهسته و پيوسته رود
خداوند همه ما را به راه راست هدايت فرمايد
پدیدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
1
باسلام. بنده هم به نوبه خودم مسئولیت جدید دکتر الوانی را به ایشان تبریک عرض مینمایم و میدانم که نامبرده لیاقت و شایستگی مقامات بالاتر را در این حوزه ها دارند.انشااله که موفق و موید باشند ومسئولین نیز با وی همکاریهای لازم را داشته باشند.
با آرزوی پیشرفت، سربلندی و سرافرازی شهر مظلوممان.
نیکبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
1
انتصاب بجا و شایسته جناب دکتر الوانی به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد کازرون را تبریک عرض می کنم ضمن احترام به نظرات همه عزیزان باید بگم ایشون علاوه بر ریاست دانشگاه زاهد شهر معاونت دانشگاههای فیروز آباد و مرودشت و این اواخرعلوم پزشکی شیراز را بعهده داشته اند و از اینرو کاملا با فضای دانشگاه آزاد آشنا می باشند دبیر منطقه 16 بودن پست کمی نیست که ایشان قبلا داشته اند و بواسطه آن می توانند ارتباط خوبی با مرکز جهت افزایش رشته های کارشناسی ارشد و حتی دکترا برای واحد کازرون داشته باشند ایشان انتخاب مناسب و بجایی برای ریاست دانشگاه آزاد کازرون بودند و باید بجای سنگ اندازی و تضعیف ایشان دست در دست هم داده و با حمایت ایشان شاهد ترقی و پیشرفت بزرگترین واحد علمی شهرمان باشیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
سلام،از دوستان دکتر الوانی خواهش میکنم وقتی ایشون رو زیارت کردند سوال کنند بیمارستانی که با هزینه ای در حدود 40 میلیارد تومن و یا بیشتر ساخته شد را چرا دو دستی و بدون هیچ امتیازی با همکاری آقای ... و قراردای که هیچ کس ار مفاد آن خبردار نشد تقدیم علوم پزشکی کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹