پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
خطیب ‌جمعه کازرون:
خطیب نماز جمعه کازرون گفت: انتخابات باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد نه برای کسب قدرت بنابراین هیچ نامزدی نباید خود را فرشته نجات قلمداد کند و به سیاه‌نمایی بپردازد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از هاشمی کشکولی خبرنگار: حجت‌الاسلام محمدخرسند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کازرون با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه امام موسی کاظم (ع) به پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز شکست مفتضحانه تاریخی آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 59 رژیم آمریکا در عملیاتی که به پنجه عقاب و یا عملیات دلتا نام گذاشته بودند و با پیشرفته‌ترین و مجهزترین هواپیماها و بالگردهای مجهز آن زمان آماده حمله به تهران بودند که به امرخدا از طوفان شن شکست تاریخی خوردند.
وی گفت: چنانچه ملت ما همیشه باخدا باشد بنا به فرموده مقام معظم رهبری از هرگونه تشر و خودنمایی و اخم هیچ قدرتی هراس ندارد.
امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: به لطف خدا ملت ایران تاکنون نشان داده‌اند که از هیچ تشر و قدرتی به‌ویژه آمریکا نمی‌ترسند و شعار تاریخی «مرگ بر آمریکا » را همواره تکرار می‌کنند.
خرسند خطاب به کسانی که در داخل کشورازتشر دنیای استکبار به‌ویژه آمریکا از ترس می‌لرزد، متذکر شد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری چنانچه کسی می‌خواهد بترسد اشکالی ندارد بترسد اما این ترس خود را به ‌حساب ملت شجاع ایران نگذارد چراکه ملت ایران خداباور است و همواره ایستاده است وازکسی نمی‌ترسد.
امام‌جمعه کازرون به اعلام تأیید صلاحیت شش نفر از نامزدهای ثبت‌نامی ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان اشاره کرد و گفت:این نامزدها بدانند که نباید از جاده انصاف خارج شوند و برای به دست آوردن رأی هر وعده ‌و وعید غیر ممکن به مردم بدهند.
وی بابیان اینکه رئیس‌جمهور باید در طراز ملت رشید جمهوری اسلامی ایران باشد از نامزدهای ریاست جمهوری خواست با سیاه‌نمایی مردم را نگران نکنند و دستاوردهای نظام را نادیده نگیرند و از دادن آمارهای سست پرهیز کنند.
خرسند گفت: انتخابات باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد نه برای کسب قدرت بنابراین هیچ نامزدی نباید خود را فرشته نجات قلمداد کند و به سیاه‌نمایی بپردازد.
خطیب نماز جمعه کازرون از آن دسته افرادی که احراز صلاحیت نشدند خواست که جوسازی نکنند و آب در آسیاب دشمن نریزند و با سخنانشان دشمن را پررو نکنند.
خرسند با اشاره به مصوبه کمسیون تبلیغات وزارت کشور مبنی برعدم پخش مناظره زنده تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: این مصوبه جای سؤال دارد و با چه منطقی تصویب‌شده است.
وی با بیان اینکه پخش مناظرات زنده تلویزیونی بسیار لذت‌بخش و به شور انتخاباتی می‌انجامد و این حق مردم است گفت: این حق نباید از مردم سلب شود چنانچه به‌صورت ضبط‌شده پخش شود باعث شائبه می‌شود.
امام‌جمعه کازرون به جنایات اخیر در سوریه و شهادت 126 نفر که 80 نفر آن کودک بودن اشاره کرد و افزود: چرا مجامع بین‌المللی و حقوق بشر و کشورهای به ‌ظاهر اسلامی در این مسئله خفقان گرفته‌اند و از حقوق این کودکان مظلوم محاصره‌شده دفاع نمی‌کنند.
خرسند تصریح کرد: استکبار و اذناب آن اگر راست می‌گویند چرا علیه جنایاتی که عوامل آن مشخص است حمله نظامی نمی‌کنند و سکوت اختیار کرده‌اند.
وی در پایان 27 ماه رجب عید مبعث را گرامی داشت و گفت: عید بزرگ مبعث عید تاریخ انسانیت است و در حقیقت مبعث روز ابرافشته شدن پرچم علم و معرفت است .
امام‌جمعه کازرون از اداره ثبت اسناد و املاک کازرون به خاطر کسب رتبه نخست در اسناد موقوفات تقدیر کرد.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷