پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
با حضور معاون توسعه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس:
طی مراسمی با حضور معاون توسعه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس، ساختمان نوسازی شده کانون شهید عسکری که در مرمت آن از معماری سنتی و بومی کازرون بهره گیری شده است، رسما گشایش یافت

به گزارش کازرون نما به نقل از محمدحسین هاشمی کشکولی خبرنگار خبرگزاری فارس، عبدالرضا یزدانی در حاشیه آیین گشایش ساختمان نوسازی شده کانون شهید عسکری کازرون که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، رئیس آموزش‌وپرورش کازرون و جمعی از مسئولان این شهر صورت گرفت، اظهار داشت: کانون شهید عسکری با هزینه‌ای افزون بر 320 میلیون تومان بازسازی و مرمت شد که بخش اعظم هزینه آن توسط خیران و مردم نیک‌اندیش صورت گرفته است.

ساختمان نوسازی شده کانون شهید عسکری گشایش یافت + کلیپ

وی به پیشینه تاریخی بنای کانون فرهنگی تربیتی شهید عسکری اشاره کرد و گفت: این بنا در سال 1340 به‌منظور ساختمان اداره فرهنگ کازرون احداث و ارسال 1366 با توجه به شرایط روز جامعه و نیازمندی به این مجموعه به کانون فرهنگی تربیتی شهید عسکری تغییر کاربری داد.

معاون پشتیبانی آموزش‌وپرورش کازرون تصریح کرد: در تابستان سال گذشته با توجه به فرسودگی ساختمان این کانون، حوزه معاونت برنامه‌ریزی و پشتیبانی با همکاری حوزه معاونت پرورشی اداره آموزش‌وپرورش کازرون با کمک خیران با رویکرد احیا و حفظ معماری آن مرمت و بازسازی شد.


یزدانی اظهار امیدواری کرد با توجه به توانمندی و ظرفیت ارزشمند کانون شهید عسکری در شناسایی، هدایت و رشد استعدادهای دانش آموزان تأثیرگذار باشد و منشا خدمات شایسته برای دانش‌آموزان این دیار باشد.

نویسنده: محمدحسین هاشمی کشکولی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹