پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
با حضور استاد دانشگاه ایتالیا:
نخستین کنگره بین المللی مدیریت بهداشت و بیماری های حیوانات مزرعه با حضور پرفسور آرکانجلو جنتیله استاد دانشگاه بولونیای ایتالیا در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، پروفسور آرکانجلو جنتیله روز پنجشنبه در حاشیه نخستین کنگره مدیریت بهداشت و بیماری های حیوانات مزرعه در کازرون در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: در کشور ایتالیا 6 میلیون و 400 هزار راس دام سنگین وجود دارد که از این میزان سه میلیون و چهار صد هزار راس آن بوفالو است و همچنین این کشور دارای هشت میلیون راس دام کوچک است.

وی افزود: بیشترین بیماری که در بین دام های کشور ایتالیا رایج است، بیماری های تنفسی و لنگش است و یکی از اهداف شرکت من در این کنگره، ارائه راهکارهای به روز برای پیشگیری از این بیماری ها و سایر بیماری های رایج در بین دام هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم که متولی برگزاری این کنگره است، اظهار داشت: این کنگره با هدف ارتقای سلامت در بین دام ها و ارائه راهکارهای نوین و عملی برای پیشگیری از بیماری های دامی برگزار شده است.

دانلود فیلم

حمزه سارویی ادامه داد: با توجه به اینکه جمعی از استادان و دانشجویان دانشکده های دامپزشکی سراسر کشور در این کنگره حضور دارند، امیدواریم این گردهمایی علمی موجب افزایش سطح علمی شرکت کنندگان در آن شود.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون هم گفت: هدف از برگزاری این کنگره که برای نخستین بار در این شهرستان برپا شده، تبادل اطلاعات جدید و به روز در زمینه تحقیقات و پژوهش هایی است که در حوزه پیشگیری از بروز بیمارهای دامی در دانشکده های دامپزشکی کشور صورت گرفته است.

ابوذر دهقان بیان کرد: پس از فراخوان برای برگزاری این کنگره، 250 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد که از این تعداد 153 مقاله برای ارائه در قالب سخنرانی و پوستر برگزیده شد.

این کنگره عصر دیروز (پنجشنبه) به کار خود پایان داد.

نویسنده: سرویس فرهنگی
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳