پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
در طول ایام نوروز:
به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و ایام پر طراوت فصل بهار، همه مردم به نوبه خود نوروز را جشن گرفتند و تلاش کردند تا کمال مهمان نوازی را از میهمانان نوروزی به جا آورند و این آئین باستانی سنتی را امسال با شکوه تر در کنار هم برگزار نمایند.

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، یکی از هنرمندان محبوب کازرونی به نام مهدی گلچین که در زمینه تاتر طنز و عروسکی فعالیت دارد، در ایام نوروز اقدام به نمایش خیابانی حاجی فیروز کازرونی نمود که مورد استقبال مسافرین نوروزی در کازرون قرار گرفت.

بنابراین گزارش، در مدت ایام نوروز این هنرمند با حضور خود در مکان های تفریحی و گردشگری شهرستان از جمله بیشاپور، پارک 1100 شهید، ورودی شهر کازرون و نقاط دیگر به هنرنمایی می پرداخت و در حاشیه این اجرا، برنامه های دیگری از جمله معرفی سوغات های کازرون، صنایع دستی، نقاط دیدنی و گردشگری و مسابقات متنوع نیز برای مسافران نوروزی اجرا گردید.

نوروز به کام مسافران با حضور حاجی فیروز کازرون شیرین تر شد

گفتنی است: این اجراها با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کازرون، سازمان هلال احمر، سازمان محیط زیست، نیروی انتظامی، شهرداری و شورای اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کازرون برگزار شد.

لازم به ذکر است که روز اول فروردین، مسئولین شهرستان از جمله علوی فرماندار، مکی شهردار کازرون،  سرهنگ رزمجویی فرمانده انتظامی، خاکسار رئیس جمعیت هلال احمر، معینی مسئول اداره میراث فرهنگی و گردشگری و هیئت همراهان با حضور خود در کمپ هلال احمر مستقر در ورودی شهر کازرون استقبال گرم و صمیمی از مسافران نمودند که حاجی فیروز کازرونی با هنرمندی مهدی گلچین، با هنرنمایی خود رونق بخش این استقبال شد و مسافرین از این هنرمند که شهر کازرون را با بهار زیبا و پر طراوتش با برنامه ای شاد معرفی کرد تقدیر و تشکر نمودند.

نویسنده: علی گلچین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹