پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
سریع ترین مرد این روزهای بریتانیا اصالتی کازرونی دارد. مادر "آدام جمیلی" در سال های دهه 60 از کازرون به انگلستان مهاجرت کرده بود

به گزارش کازرون نما به نقل از هفته نامه همشهری جوان، سریع ترین مرد این روزهای بریتانیا اصالتی کازرونی دارد. مادر آدام جمیلی که در سال های دهه 60 از کازرون به انگلستان مهاجرت کرده بود، هیچ وقت فکر نمی کرد پسر عشق فوتبالش، بتواند صد متر را در 9.97 ثانیه بدود و قهرمان مسابقات جوانان جهان شود. آدام از هشت سالگی هر کاری کرد تا وارد دنیای فوتبال شود. لباس تیم نوجوانان چلسی را پوشید و هفت سالی بین مسیر خانه اش در راتفورد تا لندن در رفت و آمد بود.

 جوان ورزشکار کازرونی، سریعترین مرد بریتانیا

همزمان با حضور در تیم فوتبال، او در مسابقات دوومیدانی شرکت کرد و یک سال بعد مدال قهرمانی نوجوانان اروپا  را بر گردن انداخت. تا مدت ها آدام جمیلی به هر باشگاه فوتبالی می رفت، ادعا می کرد دونده خوبی هم هست و از توی موبایلش فیلم مسابقات قهرمانی اروپا را نشان می داد.

سال 2013 آدام جمیلی از فوتبال کناره گیری کرد و فقط یک سال بعد سریع ترین مرد انگلستان شد. پسری که اگر هنوز در کازرون مانده بود، این روزها به خاطر سربازی باید در فجر سپاسی و تیم شاغلام مسابقه می داد.

نویسنده: سرویس ورزش
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
0
1
اون تیکه اخرش رو خوب اومدی.
موفق پیروز باشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳