پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
امام جمعه جره و بالاده :
در برخی روستاها ، افرادی سودجو هستند که وقتی جایگاه خود را در رقابت انتخاباتی در خطر می بینند با تطمیع بعضی از کاندیداها و درخواست برای انصراف ، سعی می کنند انتخابات را در آن روستا منحل کنند .

به گزارش کازرون نما از بالاده، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسینعلی بهرامی باباحیدری  امام جمعه بخش جره و بالاده در خطبه های ۱۸ فروردین ۹۶ که با حضور با شکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور و بصیر بخش در مسجد امام حسین (ع) بالاده برگزار شد در خطبه اول پس از توصیه به رعایت تقوای الهی ضمن تبریک موالید مبارک امام جواد (ع) و امیرالمومنین (ع) و در پیش بودن انتخاب سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت به ویژگیهای کارگزاران و حاکمان از دیدگاه امیرالمومنین (ع) از جمله :

خدا گرایی و زهد

حامی دین و تارک هوای نفس بودن

وجه به نماز،مرگ، معاد و محاسبه

ساده زیستی حاکم

پرهیز از سرمایه داری و رفاه زدگی

پرهیز از دنیا پرستی و تجمل گرایی پرداخت.

و گفت : ۲۲ ویژگی برای حاکمان و کارگزان حکومت اسلامی در بیانات امیرالمومنین (ع) برجسته شده که در خطبه های هفته های آتی تا زمان انتخابات به بیان آنها خواهد پرداخت.

خطیب نماز جمعه بالاده در ادامه گفت : طبق روایات دو نعمت هستند که تا ازدست نروند قدر آنها دانسته نمیشود نعمت سلامتی و امنیت متأسفانه سالانه بیش از ۵۰هزار نفر براثر سکته قلبی در ایران از دنیا می روند. سیگار،قلیان،مواد مخدر،نیز سهم کلانی در به خطر انداختن سلامتی و مرگ های زودرس دارند.

تغذیه ناسالم،پرخوری،روی آوردن به غذاهای فست فود و عدم تحرک و ورزش نیزاز عوامل بسیار جدی ازبین برنده ی سلامتی هستند که تنها راه مبارزه با این عوامل و تأمین سلامت افراد جامعه تغییر سبک زندگی و اصلاح تغذیه و تحرک و ورزش است.

خطیب جمعه بالاده در ادامه خطبه در تکمیل مباحث انتخاباتی هفته های گذشته مجددا  به بیان اهمیت فراوان انتخابات 96 و ضرورت حضور حداکثری و انتخاب اصلح  پرداخت و گفت: الحمدالله طبق آماری که از بخشداری اخذ شده است تمامی روستاها به اندازه نصاب شوراها برای شرکت در این رقابت حساس ثبت نام کرده اند که جای خوشحالی و تقدیر و تشکر از همه ی عوامل،معتمدین،عوامل اجرایی وبالاخص بخشداری محترم که همه ی فرصت تعطیلات نوروزی خود را به امر مهم ثبت نام کاندیداها اختصاص دادند،دارد.

وی مجددا مردم عزیز بخش را به هوشیاری و بصیرت در قبال خیانت برخی افراد مغرض و منفعت طلب،فراخواند و یادآور شد که افرادی بخاطر منافع شخصی یا حزبی خودشان با رایزنیهای پشت پرده  و تطمیع و وعده های آنچانی و هزینه کردن پولهای نامشروع ، برخی کاندیداهای شورا را در روزهای آخر که دیگر امکان ثبت نام و جایگزینی وجود ندارد؛مجاب به انصراف از صحنه انتخابات و از نصاب افتادن تعداد افراد و برگزار نشدن انتخابات شورا کنند. مردم عزیز هوشیار باشند و این خائنین را شناسایی و مکر آنان را به خودشان برگردانند و منافع عمده شهر و روستا را بر منافع شخصی و حزبی ترجیح بدهند.

و همچنین وی خطاب به کاندیداها تأکید کرد که از تبلیغات زود رس انتخاباتی که خلاف صریح قانون و بعضا باعث رد صلاحیت میشود چه در فضای مجازی و چه بصورت تشکیل جلسات خانگی و....به جد پرهیز کنند و با احترام به قوانین،تبلیغات را به موعد مقرر قانونی خود موکول کنند.

حجت الاسلام و المسلمین  بهرامی در بخش پایانی با اشاره به مشخص شدن آخرین آرایش انتخاباتی جریان های مختلف سیاسی کشور برای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد فارغ از حزب و جریان و سلیقه ی سیاسی  به کسی رأی بدهید که بهترین برنامه و قوی ترین کابینه و شفاف ترین عملکرد را برای حل مشکلات اساسی کشور از جمله:بیکاری جوانان،خروج از رکود،جامه ی عمل پوشاندن به شعار سال یعنی تولید و اشتغال و دغدغه ی امنیت،عزت و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای عزیز،را دارد و شخصی را با این ویژگی ها به عنوان رئیس جمهور آینده ی کشور انتخاب و عنان مسائل اجرایی کشور را در ۴ سال آینده با خیالی آسوده به دست او بسپارید.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳