پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
امام جمعه قائمیه :
بگزاریم مردم آگاهانه و به دور از تعصب به افراد شاخص و چهره های دلسوز و توانمند رای بدهند و از روی کار آمدن افراد نالایق که باعث عدم پیشرفت شهر و روستا به خاطر ناکارآمدی این افراد و همچنین منزوی شدن افراد شایسته می شود جلوگیری شود.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار سرویس بخش کازرون نما از قائمیه حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه این شهر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به 18 فروردین و روز جهانی بهداشت اظهار داشت: مدل تربیتی اسلام یک مدل عام است که بهداشت جسمی، روانی را با هم در نظر میگیرد و برای سلامت آن توصیه می کند و از طرفی نیز به همه  مسائل اجتماعی توجه می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: مسوولان شهر و نماینده محترم جهت تسریع در افتتاح بیمارستان و استقرار شبکه بهداشت تلاش بیشتری نمایند.

امام جمعه قائمیه با اشاره به 20 فروردین و سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکای جنایتکار در سال 1359 گفت: ما خیری در رابطه با آمریکا ندیدم و آن گرگ صفتها فقط به فکر منافع خود هستند و تحریم های جدیدی هر روزه بر علیه کشور ما وضع می کنند.

حجت الاسلام انصاری گفت: روز موفقیت کشور و انقلاب اسلامی توجه به ظرفیت های داخلی و دل کندن از کدخدا و وصل شدن به ذات مقدس پروردگار است.

خطیب جمعه قائمیه با اشاره به 22 فروردین و روز میلاد امیرالمومنین علی (ع) با تبریک این روز از نمازگزاران و جوانان مومن برای سه روز اعتکاف و مهمانی خدا دعوت کرد.

 انصاری در مورد انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا  نیز متذکر شد که مردم از رای دادن به ائتلاف های قومی به شدت پرهیز نمایند زیرا خطر تبانی افراد انتخاب شده جهت اختلاس و و ایجاد تفرقه بین شهروندان بیشتر می شود و نخبگان و ریش سفیدان و معتمدین و دلسوزان اقوام مختلف مانع از ائتلاف قومیتی در شهر شوند.

وی تصریح کرد: بگزاریم مردم آگاهانه و به دور از تعصب به افراد شاخص و چهره های دلسوز و توانمند رای بدهند و از روی کار آمدن افراد نالایق که باعث عدم پیشرفت شهر و روستا به خاطر ناکارآمدی این افراد و همچنین منزوی شدن افراد شایسته می شود جلوگیری شود.

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳