پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

از آن ورزشکارهایی بود که ذاتاً استعداد ورزشی داشت؛ از همان نوجوانی و شروع از مدارس. والیبال، بسکتبال، هندبال و تنیس روی میز. البته در رشته ی والیبال سرآمد در شهرستان بود و در هندبال در سطح کشوری و هم در رده های مختلف سنی در تیم هندبال شهرستان صاحب عناوین مختلف و مقام های اول تا سومی در مسابقات استانی و کشوری بود و بارها بازوبند کاپیتانی تیم های والیبال و هندبال شهرستان را بر بازوی خود بسته بود.

در زمین های بازی و مسابقات آن قدر تعصب داشت که شاید کسی فکر می کرد عصبی رفتار می کند و هیچ گاه زیر بار زور و سوت اشتباه داور نمی رفت، اما در زندگی شخصی یک انسان به تمام معنا بود و یک رفیق بی کلک و همیشه لبخند به لب و خوش تعریف.

قهرمان(5)

وقتی دچار تومور مغزی شد و پزشک ها گفته بودند ممکن است جان سالم از این بیماری به در نبرد، فقط می خندید و بعد از عمل جراحی موفقیت آمیزی که داشت و شاید باز هم ممکن بود زود از دنیا برود، اما پزشکان معالج دیدند که پیش بینی شان اشتباه از آب در آمد. چون هم خواست خداوند بود که ۱۰ سال پس از آن عمل خطرناک زنده ماند و هم به گفته ی همه و خصوصاً پزشکان بهبودیش به خاطر روحیه ی بسیار خوبی بود که داشت و خنده هایش و دوستی هایش و رفاقت بازی هایش که دوست داشتنی ترش می کرد.

"عبدالنبی عرب زاده" را می گویم.

زود از بین ما و جامعه ی ورزش شهرستان رفت، اما یاد و خاطراتش هنوز هم زنده است. روحش شاد که صدای خنده هایش هنوز در گوش مان زمزمه می کند و قهرمان لحظه های شادی و پیروزی های ورزشی مان بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹