پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۶۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین:
مراسم کلنگ زني بازارچه آبزیان شهر کازرون با حضور فرماندار شهرستان کازرون، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، در این مراسم مهندس مکی شهردار کازرون گفت: هدف از این طرح کاهش ترافیک مرکز شهر، تمرکز بازار آبزیان و رقع مشکل ایجاد بوی بد در مرکز شهر می باشد.

سیدمهدی مکی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی با مساحت بالغ بر 5600 متر مربع در کنار مجتمع بازرگانان کازرون احداث می گردد، افزود: این بازارچه با زیر بنای حدود 2600 متر دارای 45 غرفه تجاری و 60 پارکینگ خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در این بازارچه علاوه بر آبزیان، چندین غرفه جهت فروش گوشت قرمز، مرغ و همچنین سبزی و تره بار در نظر گرفته شده است تا این بازارچه یک مجموعه کامل برای نیازهای مردم گردد.


شهردار کازرون در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری بخش خصوصی و در اولویت عرضه کنندگان و فروشندگان آبزیان در سطح شهر، کار ساخت این بازارچه از ابتدای سال 1396 شروع شود.

فرماندار کازرون نیز در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مطالبات دیرین و به حق مردم کازرون با توجه به ترافیک مرکز شهر، بوی بده ایجاد شده و مشکل سد معبر، جابه جایی و ساماندهی بازارچه آبزیان بوده است که امید است با انجام این پروژه این موضوع مرتفع شود.

سید کمال علوی افزود: این پروژه علاوه بر کاهش ترافیک مرکز شهر، می تواند باعث در دسترس بودن آسان تر و همچنین در نظر گرفته شدن مباحث بهداشتی و نظارت بیشتر بر این موضوع گردد.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
1
0
مجتمع بازرگانان کم بود آبزیان دیگه هم اومد روش.وقتی پروژه ای ساخته میشه با سرمایه های هنگفت ولی هنوز بعد از گذشت چندسال بجز چند واحد اون مابقی بلا استفاده رها شده چرا باز یه پروژه دیگه اجرا میشه.آبزیانم به سرنوشت بازرگانان مبتلا میشه ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
نمیخوام از واژه ی بدی استفاده کنم ولی خواهشا ساکت شو.

تو تا نوک دماغتو بیشتر نمیبینی و اظهار نظر میکنی؟

این پروژه و مجتمع بازرگانان که برای یکی دو سال آینده نیست، کازرون با سرعت پیشرفتی که در ساختمان سازی (شرق کازرون) داره؛ یقینا تا 10 سال آینده هیچ کس حاضر نمیشه مغازشو تو این مجتمع ها حتی اجاره بده چون متقاضی اونها زیاد میشه.

در اخر باید بگم که این پروژه ها با توجه به نیاز شهر در آینده احداث میشن و اگر الان برخی از اونها بلا استفاده است، دلیل شکست پروژه نیست.
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
2
انشاالله هر چه سریعتر این مجتمع ساخته و به بهره برداری برسد واقعا لازم بود تا فروشندگان محترم آبزیان در یک محل آبرو مند تجمیع شوند و چهر میدان اصلی شهر بهبود یابد تورا بخدا کمک کنید بنکداران نیز به محل تعین شده نقل مکان یابند تا ترافیک میدان شهدا و خیابانهای اطراف بهبود یابد
نا آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
1
آم سیکو هنو هیچی نشده دارن چوغ تو کارکو میشکونن شما ویسین تا درس بشه بعد هی ایراد بیگیرین
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
2
الهی شکر...لازم بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲