پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
در دومین روز ثبت نام نامزدها صورت گرفت:
در دومین روز از ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کازرون، 17 نفر با حضور در فرمانداری با ارائه مدارک مورد نیاز، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کازرون پبت نام نمودند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از رحیم زارع خبرنگار، از نکات قابل توجه امروز سه شنبه، ثبت نام خانم قیصری سرپرست پیشین اداره بهزیستی کازرون در انتخابات شورای اسلامی شهر کازرون می توان نام برد؛ که با این وجود، تاکنون 6 نفر از ثبت نام کنندگان در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کازرون از خانم ها هستند.

همچنین فرمانداری کازرون در اطلاعیه ای مکان های ممنوع برپایی ستاد تبلیغات کاندیداها را اعلام نمود. بر این اساس، در شهر کازرون: میدان شهداء و خیابان های منتهی به میدان (شهدای شمالی، شهدای جنوبی، ابوذر و خیابان سلمان فارسی) از میدان امام خمینی(بلوار) تا چهارراه انتظام، اطراف چهارراه های شهر تا شعاع 50 متری، خیابان حضرتی حد فاصل چهارراه دادگستری تا میدان انقلاب، خیابان انتظام و اطراف مراکز نظامی، قضایی، اطلاعاتی و امنیتی و فرمانداری کازرون.

شهر بالاده: اطراف مراکز نظامی، قضایی، اطلاعاتی و امنیتی و بخشداری و نیز ضلع شمالی بلوار معلم

شهر خشت: اطراف مراکز نظامی، قضایی، اطلاعاتی و امنیتی و بخشداری و نیز خیابان و میدان شهرداری

شهر کنارتخته: اطراف مراکز نظامی، قضایی، اطلاعاتی و امنیتی و بخشداری، جاده بوشهر به سمت شیراز، سمت راست بلوار به فاصله 100 متری میدان

شهر نودان: اطراف مراکز نظامی، قضایی، اطلاعاتی و امنیتی و بخشداری

شهر قائمیه: اطراف مراکز نظامی، قضایی، اطلاعاتی و امنیتی و بخشداری، میدان امام خمینی و بلوار اصلی به سمت شیراز، نورآباد، بوشهر تا آخر بلوار از دو طرف

قابل ذکر است حداقل فاصله بین ستاد تبلیغات کاندیداها 50 متر تعیین شده است و هر کاندید تنها حق راه اندازی یک ستاد را دارد. 

نویسنده: رحیم زارع
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دانش آموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
سلام ...
ببخشید شما یک کلاس درس را در مدرسه نمیتوانستید اداره کنید، چگونه برای شورای شهر با آن مسئولیت سنگین ثبت نام کرده اید. ببخشید که رک صحبت کردم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲