پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
در مسابقات ژیمناستیک فارس صورت گرفت:
مسابقات ریتمیک، ایروبیک و هنری ژیمناستیک استان فارس از تاریخ 8 الی 20 اسفند ماه 1395 با شرکت شهرستان های کازرون، شیراز، فسا، فیروزآباد، ارسنجان، بهمن، داراب، زرین دشت، نی ریز، پاسارگاد و لامرد با حضور 320 نفر به میزبانی شهرستان آباده برگزار گردید و با درخشش بانوان ژیمناستیک کار کازرونی به کار خود پایان داد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، حامد محمدی در این خصوص اظهار داشت: مسابقات ژیمناستیک در رشته های ریتمیک، ایروبیک و هنری ژیمناستیک به صورت سطح بندی در سنین مختلف برگزار شد و سنین بالاتر در بخش هنری ژیمناستیک سطح آزاد شرکت نمودند. در تیم ریتمیک نیز در 3 گروه برگزار شد که محدثه عباسی در وسیله طناب مقام دوم انفرادی و هانیه طاهری پور در وسیله طناب مقام سوم انفرادی را کسب کرد

رئی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در ادامه افزود: در ایروبیک ژیمناستیک که در 3 گروه برگزار شد، نتایجی بدین شرح توسط ژیمانستیک کاران کازرونی به دست آمد:

گروه الف دو نفره، یگانه قاسمی زاده و فاطمه دهقان مقام دوم، در 3 نفره فریماه افشار، رکسانا کشاورزی و هستی زارعی مقام سوم تیمی، در گروه "د" زهرا ابوالحسنی در انفرادی مقام دوم.

درخشش بانوان ژیمناستیک کار کازرون در مسابقات ایروبیک، ریتمیک و هنری

 نتایج مسابقات سطح 3، 4 و 5 هنری: واینا صالحی در سطح 3 هنری مقام سوم، در سطح 5 گروه "چ" هنری در انفرادی حرکات زمینی، پروا رئیسی مقام سوم، در انفرادی پرش خرک سطح 5 گروه "چ" هنری، غزاله نسیمی مقام دوم و در تیمی، غزاله نسیمی، آناهیتا حاتمی، پروا رئیسی و هانیه طاهری مقام دوم.

نتایج هنری ژیمناستیک در سطح آزاد: انفرادی حرکات زمینی هنری، محدثه عباسی مقام دوم، انفرادی پرش خرک یاسمن احیایی مقام سوم. در تیمی محدثه عباسی، هستی فرامرزی، یاسمن احیایی و نوشین حاتمی مقام سوم را کسب نمودند.

در تیم ریتمیک نیز 4 گروه شرکت کردند که توانستند کاپ مسابقات را به دست آورند.

محمدی در ادامه بیان کرد: سرپرستی تیم ها را خانم فرنوش اعتدالی مند بر عهده داشت و مربیگری تیم ریتمیک و هنری ژیمناستیک مرضیه پریشان، مربیگری ایروبیک ژیمناستیک زهرا ابوالحسنی و نیز به عنوان داور هنری ژیمناستیک بر عهده داشتند. 

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳