پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

آدم دلش می خواست که ساعت ها در کنارش بنشیند و به حرف ها و پند و اندرزهایش با جان و دل گوش بدهد! از بس که مهربان بود و با ادب و به نوعی الگوی اخلاقی ورزشکاران خصوصاً هندبالیست ها بود.

این که از خانواده ی مومن و مذهبی بود بر هیچ کس پوشیده نیست؛ اما خودش انسانی خوش اخلاق پرهیزکار مودب و مهربان بود که هیچ گاه صدای بلندش را کسی نفهمید.

این ها گوشه ای از خصوصیات اخلاقی اش بود که یک مربی خوب ورزشی بود هم چنان که در جبهه های حق علیه باطل هم فرمانده بود و مربی قایق های موتوری و تند رو.

قهرمان(4)

منبع عکس: وبلاگ "یادی از گذشته ورزش کازرون"

یکی از بهترین بازیکنان هندبال در دوره ی خودش یعنی دهه ی شصت بود و پستی که در زمین هندبال بازی می کرد گوش چپ بود که تخصص خاصی در این گوش داشت و از کوچک ترین روزنه و با یک شیرجه آن هم روی زمین آسفالت توپ را به تور دروازه می چسبانید.

اصلاً وجودش برای تیم روحیه بود و همیشه با مهربانی با دیگر بازیکنان حرف می زد حتی وقتی همبازیش توپ را به هدف نمی زد یا پاس بد می داد یا بازی را خراب می کرد بلافاصله با مهربانی و نرمش تمام با او صحبت می کرد و روحیه می داد.

"حسین سبزواری فرد" را می گویم

یک انسان به تمام معنا، یک مربی اخلاق خوب، یک شهید کم نظیر که اکثر خصایل خوب انسانی را داشت و یک قهرمان واقعی بود که خیلی دوست داشتنی و با معرفت بود و اروند رود و کارون و هویزه و مجنون خاطرات این شهید را هنوز مرور می کنند!

روحش شاد

یادش گرامی و پر رهرو باد

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا پولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
0
ای کاش دوستان سایت کازرون نما رعایت قانون مطبوعات را میکردند و حداقل اگر عکس شهید را بر میداشتند اسمی از منبع عکس رو هم کنار لوگوی خودشان کار میکردند.
صرفا جهت اطلاع دوستان در سال 1391 مطلبی از شهید حسین سبزواری (ان موقعیکه درباره شهدا نوشتن مد نبود)در وبلاگ یادی از گذشته ورزش کازرون و دو هفته نامه طلوع و شهر سبز کار کردم واین عکس اختصاصی وبلاگ بوده که متاسفانه مدیریت وقت سایت آنرا بنام سایت کازرون نما لوگو زدند.
نکته جالب آنکه یک ماهنامه آلمانی این عکس رو با مطلب آن کار کرد واز طریق یکی از دوستان اجازه گرفت برای چاپ مطلب و عکس اما متاسفانه در شهر و کشور خودمان ...
مدیر پایگاه
دوست عزیز جناب آقا پولادی سلام
جنابعالی بهتر از هر کسی میدانید که حداقل بنده از زمان مسئولیتم در سایت، هیچگاه مطلبی را بدون قید منبع درج نکرده ام. حتی با وجود سابقه و جایگاه کازرون نما، از ذکر منابعی که شاید در دید عموم از نظر رسانه ای از کازرون نما هم عقب تر بوده اند ابایی نداشته ام.
این عکس و مطلب مورد اشاره شما هم بنده از وبلاگ یادی از ورزش کازرون بر نداشته ام و این مطلب را به صورت سلسله وار توسط آقای بهادر ریاضی عزیز نوشته می شود و برای ما به همراه عکس ارسال می شود. حتی این مطلب پیش از این در تاریخ 13 اسفندماه نیز در کانال قهرمان به مدیریت آقای ریاضی هم منتشر شده است.
ذکر این نکته هم لازم است که بنده از درج این عکس در وبلاگ شما اطلاعی نداشتم و تنها مطلب ارسالی آقای ریاضی منعکس شده است.
شاد باشید و نوروز 96 مبارک باد
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳