پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
با حضور دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس:
به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، با حضور دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، فرماندار شهرستان کازرون، سرپرست دانشگاه آزاد واحد کازرون و جمعی از مسئولان شهرستان و اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد کازرون، 600 اصله نهال در محوطه بیمارستان امام علی(ع) این دانشگاه غرس شد

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمزه سارویی در مراسمی که با حضور فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان و جمعی از استادان کارکنان واحد کازرون در بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه برگزار شد، کاشت 600 اصله نهال را در فضایی به مساحت 5 هکتار در بیمارستان 96 تختخوابی امام علی(ع) واحد کازرون آغاز کرد.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این مراسم اظهار کرد: در کشور حدود 400 واحد دانشگاهی و مرکز آموزش وجود دارد، اما فقط 5 واحد دانشگاهی دارای بیمارستان است که این افتخار نصیب استان فارس و شهرستان کازرون شده که دارای بهترین بیمارستان آموزشی درمانی است.

سارویی با بیان اینکه مردم کازرون مردمی قدردان و همیشه آماده و پشتیبان نظام بوده‌اند، گفت: مردم کازرون در زمان‌های مختلف همراه با نظام بوده‌اند به طوری که در زمان انقلاب و جنگ با شجاعت و شهامت جنگیدند و در زمان صلح هم با حمایت خود موجب دلگرمی مسئولان بوده‌اند.


وی اظهار کرد: مردم کازرون منتظر راه اندازی و بهره‌برداری از این بیمارستان هستند و امیدوارم با توجه به همکاری‌های خوبی که صورت گرفته، در کمترین زمان ممکن بیمارستان امام علی(ع) افتتاح و در خدمت مردم شریف کازرون و دانشجویان علوم پزشکی واحد کازرون و استان فارس قرار می گیرد.»

رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و سرپرست واحد کازرون نیز با تشکر از حضور مسئولانی که از استان و شهرستان و نیز استادان و کارکنان واحد کازرون در این امر خیر شرکت کرده‌اند، گفت: علاوه بر کاشت درخت و ایجاد فضای سبز، باید برای حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و درختان محیط اطراف خودمان تلاش نمائیم.

دکتر عبدالحمید فرزانه اظهار کرد: با توجه به برداشت بی‌رویه و بیش از حد از منابع طبیعی و جنگل‌ها، اگر سالانه برای جبران این مسئله تلاش نشود، دچار بحران های جبران ناپذیری خواهیم شد. به همین دلیل براساس سیاست های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، درختکاری و گسترش فضای سبز مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد.

فرماندار کازرون هم با تبریک به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی گفت: کازرون از ابتدا به نام شهرسبز معروف بوده است و امیدوارم با کاشت درخت‌هایی که نیاز کمتری به آب دارند و نیز نگهداری از درختان و جنگل‌های کازرون شاهد سرسبزی بیشتر این شهرستان باشیم.

سیدکمال علوی از پیشرفت خوب بیمارستان ابراز خوشحالی کرد و افزود: با تفاهم و همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد، امیدواریم هرچه زودتر این بیمارستان مورد بهره برداری قرار گیرد و مردم کازرون از خدمات درمانی آن استفاده کنند.

نویسنده: اصغر جوکار
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴