پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
با حضور سردار حزنی صورت گرفت:
روز پنجشنبه 19 اسفندماه، طی مراسمی با حضور سردار سیدضیاءالدین حزنی، فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر، طرح نوسازی ده گلزار شهدا در سطح شهرستان کازرون به طور همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، این گلزارها با مساعدت مالی قرارگاه قرب کوثر ساخته و تکمیل شده اند و سردار حزنی طی این سفر در جریان روند کار و نحوه تکمیل گلزارها قرار گرفت.

در ادامه سردار حزنی با همراهی امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون در گلزار شهدای روستای قلعه سید حضور یافت و به صورت نمادین، بهره برداری از ده گلزار مذکور آغاز شد.

افتتاح همزمان طرح نوسازی ده گلزار شهدا در سطح شهرستان کازرون

بنا براین گزارش، این فرمانده ارشد در ابتدای حضور خود مورد استقبال حاج محمد خرسند امام جمعه کازرون، احمد رضازاده رئیس بنیاد شهید و فرماندهان سپاه کازرون قرار گرفت و سپس با شرکت در جلسه ای، توسط رئیس بنیاد گزارش روند کارهای انجام شده در این گلزارها به سمع و نظر ایشان رسید.

افتتاح همزمان طرح نوسازی ده گلزار شهدا در سطح شهرستان کازرون

در ادامه ایشان با همراهی مسئولان شهری در گلزار شهدای روستای قلعه سید حضور یافت و در میان استقبال مسئولان محلی و خانواده های معظم شهدا از این گلزار بازدید کرد و در حضور ایشان،  گلزار شهدا با دستان امام جمعه  افتتاح شد.

افتتاح همزمان طرح نوسازی ده گلزار شهدا در سطح شهرستان کازرون

پس از مراسم افتتاح، سردار سیدضیاءالدین حزنی طی سخنانی، ضمن ابراز خرسندی از وضعیت گلزارهای ساخته شده، از زحمات رضازاده و همکاران ایشان در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون تقدیر کرد و همچنین قول همکاری برای بهینه سازی گلزارهای مناطق محروم کازرون را داد.

افتتاح همزمان طرح نوسازی ده گلزار شهدا در سطح شهرستان کازرون

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶