پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
امام جمعه کازرون در جمع پرسنل کمیته امداد:
به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون با حضور در این نهاد، با مدیر و کارکنان این نهاد دیدار کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون، پرویز شفیعی مدیر کمیته امداد شهرستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، امام جمعه کازرون باحضور در محل این نهاد و اقامه نماز ظهر و عصر، با کارکنان دیدار کرد.

خدمت به محرومین بعد از اطاعت و بندگی خدا بالاترین و با ارزش ترین کار است.

در این مراسم، پس از تلاوت قرآن مجید، پرویز شفیعی گزارشی از فعالیت ها و عملکرد کمیته امداد در سر فصل های مختلف و متعدد کاری طی 11 ماهه سال جاری ارائه نمود.

خدمت به محرومین بعد از اطاعت و بندگی خدا بالاترین و با ارزش ترین کار است.

شفیعی گفت: امام جمعه کازرون، حاج آقا خرسند همیشه در همه امور همراه و یاور امداد بوده و خود را یک امدادگر می داند و همیشه از همکاری و رهنمودهای ایشان بهره مند هستیم.

خدمت به محرومین بعد از اطاعت و بندگی خدا بالاترین و با ارزش ترین کار است.

پس از آن، حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون، ضمن تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، گزارش عملکرد و فعالیت ها را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: یکی از نعمت ها و باقیات و صالحات حضرت امام (ره)، کمیته امداد است؛ چون از همان ابتدا دغدغه امام به فقرا و محرومین، باعث شد که به فکر تاسیس چنین نهادی بیافتد و ادر ادامه افزود: این نهاد، مرکزی است برای رجوع مردم، و خدمت در امداد عبادت است. بنابراین شما امدادگران قدر خود را بدانید چون کار امداد رسانی به محرومین از وظایف ائمه و معصومین بود و شما امدادگران بایستی از خدمت به محرومین لذت ببرید و به عنوان شغل به آن نگاه نکنید.

خدمت به محرومین بعد از اطاعت و بندگی خدا بالاترین و با ارزش ترین کار است.

امداد، اعتماد عمومی است که بایستی روز به روز بیشتر آنرا تقویت کنید. مردم به خاطر اسم امام راحل و موسسان امداد و عملکرد مثبت امداد طی 38 سال گذشته به آن اعتماد دارند و شما بایستی رعایت حفظ شأن و تکریم خانواده ها را داشته باشید.

امام جمعه کازرون: بحث مسکن مددجویان و اشتغال را اولویت اول امداد مدنظر قرارداد و بیان کرد: بایستی خیرین و نیکوکاران دراین زمینه وارد عمل شوند.

این مقام مسئول تاکید کرد: امدادگران با روحیه جهادی و بسیجی و دور از هرگونه تنگ نظری، درخدمت به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ ننمایند، چون خدمت به مستمندان توفیق الهی است و این مددجویان از حواله های خداوند هستند که نصیب شما امدادگران شده است.

خدمت به محرومین بعد از اطاعت و بندگی خدا بالاترین و با ارزش ترین کار است.

خرسند افزود: الحمدالله کمیته امداد یک نهاد سالم و پاکی است که از جریانات سیاسی خود را دور نگه داشته و تکیه گاهش مردم و اعتماد مردمی است؛ لذا این موضوع کار امدادگران را سخت تر کرده که این اعتماد را حفظ و روز به روز افزایش دهند، چون این اعتماد در واقع اعتماد به نظام و امام و مقام معظم رهبری است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث فرهنگی، همانطور که کارکنان و خانواده های امدادگر از پاک ترین پرسنل می باشند، باید مددجویان و خانواده های آنها نیز اگر مشکلات فرهنگی و اجتماعی دارند، با مشاوره و کمک های لازم آنها را تقویت کرد.

خدمت به محرومین بعد از اطاعت و بندگی خدا بالاترین و با ارزش ترین کار است.

امام جمعه کازرون در ادامه گفت: خدمت به محرومین بعد از اطاعت و بندگی خدا، بالاترین و با ارزش ترین کار است، و رسیدگی به فقرا توسط پیامبر و ائمه مستقیما" توسط خودشان انجام می شده، چون این کار یک نورانیت خاصی به آنها می بخشید؛ بنابراین شما عزیزان سعی کنید که کارتان را با اخلاص بیشتری انجام دهید.

حجت الاسلام خرسند در پایان ضمن تشکر مجدد از زحمات امدادگران، افزود: وظیفه خود دانستم از نزدیک عرض خسته نباشید و خداقوتی به شما عزیزان گفته باشم.

نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳