پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
در راستای اجرای بهینه طرح ها و برنامه ها:
اداره بهزیستی شهرستان کازرون در راستای اجرای بهینه طرح ها و برنامه های سازمان، اقدام به اجرای برنامه گلریزان با حضور رئیس و کارکنان اداره بهزیستی، معاون فرماندار کازرون، روسای ادارات، بانک ها، نیروهای نظامی، انتظامی و خیرین این شهرستان در تالار کشاورز نمود.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کازرون، ابتدا عباس حسین پور صحبت هایش را خطاب به نوجوان معلولی که می گفت: خدایا شکرت که مرا در مقامی خلق کردی که هر کسی مرا می بیند شکر تو را به جا می آورد آغاز نمود و در ادامه، گلایه کوچکی از عدم حضور بعضی از خیرین جهت شرکت در برنامه مذکور داشت و تأکید کرد: کار برای رضای خدا این است که به این برنامه‌ها بها داده شود و مردم به اداره بهزیستی بیایند، گوشه ای بنشینند یا به اتفاق بازدیدی از مراکز شبانه روزی باب الحوائج، امام علی (ع) و ریحانه داشته باشیم و ببینند فرزندان ما چه مشکلاتی دارند.

جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان کازرون برگزار شد

سپس امیر حسین مرادی معاون فرماندار در خصوص تدبیر چنین برنامه هایی در شهرستان تشکر کرد و انتصاب شایسته عباس حسین پور را که از شهروندان خوب و مدیران با سابقه ی شهرستان بود و اخیراً سکان این مجموعه ی مهم را بدست گرفته تبریک گفت.

جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان کازرون برگزار شد

وی در خصوص عدم حضور عزیزانی را که دعوت شدند و در این برنامه حضور نداشتند گفت: انصافاً حیف است؛ و من کاری ندارم چه کسی دعوت کرده و چه کسی دعوت نامه را امضاء کرده، اما این مسیر، مسیری است که خداوند یک توفیق را برای همه فراهم نمی کند که بیاییم برای کسی، گروهی، مخاطبی و جامعه ای بخواهیم قدم خیری را برداریم که قطعاً فردا شفابخش همه ی ما بشود؛ و انتظار بود جلسه خیلی گسترده، شلوغ تر و پرجمعیت تر از این باشد.

جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان کازرون برگزار شد

همچنین بهادر ریاضی یکی از خیرین کازرون، ضمن تشکر از عزیزان حاضر، به روایات، احادیث و ترجمه ی سوره ای از قرآن که کمک به دیگران، انفاق و دستگیری چه ارزش دنیوی و اخروی دارد پرداخت در پایان از روسای بانک های ملی مرکزی، صادرات، رفاه کارگران شعبه مرکزی و خیابان حضرتی، ملت مرکزی که در چند سال گذشته با اداره بهزیستی در زمینه اعطای تسهیلات مددجویان همراه و همدل بودند تقدیر شد.

جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان کازرون برگزار شد

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳