پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۵۵۱
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
با حکم استاندار فارس:
طی مراسمی و با صدور حکمی از سوی محمدعلی افشانی استاندار فارس، مهندس سیدعلی نقی طبیب لقمانی به عنوان مدیر کل جدید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب و از تلاش‌های آقای شبیر زارع خفری مدیر کل پیشین این دفتر تشکر و قدردانی شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، آئین تودیع و معارفه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با حضور مهندس خلیل رضائیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و جمعی از مدیران استانی، قبل از ظهر روز دوشنبه 9 اسفند ماه در محل اداره کل امور روستایی و شوراها برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، شبیر زارع خفری طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات یکایک کارکنان اداره کل، به برخی از اهم اقدامات انجام شده در طول دوران مسئولیتش در دفتر امور روستایی استانداری فارس اشاره کرد.

مهندس خلیل رضائیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز در این مراسم طی سخنانی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبیر زارع خفری، حضور آقای لقمانی را به عنوان یکی از مدیران موفق به این اداره کل تبریک گفت و تصریح کرد: قطعاً برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت‌ها نیز نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه  بلکه به نوعی جابجایی مسئولیت هاست.


وی همچنین افزود: بواسطه تجربه، تخصص و جوان بودن، آقای لقمانی را برای پست های مدیریتی در استان مناسب دیدیم.

رضاییان سپس با اشاره به اینکه روستا سنگر تولید است، افزود: روستاییان را باید در روستا بشرط راضی بودن از زندگی نگه داریم. که این کار نه تنها یک خدمت اقتصادی بلکه یک خدمت فرهنگی نیز بشمار می آید.

معاون عمرانی استاندار افزود: کار در روستاها زیاد است، و الحمدالله اکثر روستاهای استان دارای راه آسفالت، آب آشامیدنی و گاز هستند. کارهای انجام شده لازم بوده اما مشکل اقتصاد روستا هنوز حل نشده که دفتر روستایی به عنوان یک جایگاه ستادی و برنامه ریزی و نظارتی از این بُعد وظیفه مهمی را دارد.

وی همچنین افزود: حدود یک قرن است که شهرداری ها تاسیس شده اند اما دهیاری و شورا به شکل امروز دارای ساختاری جوان هستند. و این نکته ای است که دفتر روستایی استانداری را حائز اهمیت می کند، همچنین باید روستایی را برای ماندن در روستا تشویق و ترغیب کرد و شرایط یک زندگی ایده آل را برایشان فراهم نمود. روستایی میتواند در محل خودش بماند و به زندگی، تولید و پاسداشت فرهنگ سالم ادامه دهد، در این بین به عشایر مظلوم و سلحشور نیز باید توجه ویژه ای بشود.

در ادامه این مراسم، مهندس لقمانی مدیرکل جدید، ضمن تشکر از حضور مدیران دفاتر استانداری و دستگاه های مختلف تاکید کرد: انشالله با یاری خدا بتوانیم روستاییان عزیزی که قشر مولد جامعه هستند و شوراهایی که نهادی نوپا و محل ظهور تقسیم قدرت در حاکمیتهای محلی است، را کمک کنیم تا این نهاد و تشکیلات شکل بگیرد و قوی تر از گذشته حرکت کند و به منویاتی که در قانون برایشان ترسیم شده برسند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی همکاران در استانداری، رضایت مردمی که سزاوار بهترین ها هستند را شاهد باشیم و قدمی رو به جلو را تجربه نماییم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس به  مهندس سید علی نقی طبیب لقمانی اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش های شبیر زارع خفری تشکر و قدردانی شد.

گفتنی است: مهندس سیدعلی نقی طبیب لقمانی از مدیران خوشنام و محبوب کازرونی است که سوابق مدیریتی و اجرایی از جمله ریاست اولین دوره شورای اسلامی شهر کازرون، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون، مدیر کلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، مدیرکلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس و مدیرکل امور مجلس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور را در کارنامه خود دارد. وی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان کازرون نامزد شد که در عین ناباوری، با وجود برخورداری از سوابق مدیریتی و اجرایی مشخص در رده های شهرستانی و استانی، به دلیل "عدم احراز صلاحیت" از سوی هیئت نظارت بر انتخابات، نتوانست در این رقابت شرکت نماید.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
حسین دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
9
10
با سلام
بجمیع هم استانی های عزیز و همشهریان گرامیم ، بجهت انتخاب شایسته ایشان در این سمت تبریک میگویم. با شناختی که از درایت و جدیت و تفکر و پشتکاری که از این شخص مدیر دارم بحتم شاهد شکوفایی و رشد و نمو موثعیت های تحت امرش خواهیم بود. ان شاء الله . توفیق سربلندی همه خدمت گزاران حقیقی و خادمین ملت را از ایزد منان دارم.
پاسخ ها
ابراهیم ک
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
سلام

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شب شهادت بی بی حضرت زهرا سلام الله علیها

آنچه را که فرموده اید , کاملا بجا و درست است.

مهندس لقمانی انسانی شریف , و مدیری بسیار با لیاقت و دلسوز مردم است.

خدا نگهدار و یارش بادا انشاالله.

به ایشان تبریک می گویم و آرزوی سلامتی و توفیق بیشترشان را دارم.

یاحق
یاعلی
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
9
9
تبریک عرض میکنم خدمت ایشون
تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
9
9
خوشم می یاد که استانداری فارس همه اصلاح طلبانی که یا به خاطر مسایل اخلاقی و یا ... توسط ارگان های امنیتی و سیاسی رد صلاحیت شده اند را تحت عناوین مختلف در پست های دولتی به کار گیری می کند آن هم به این امید که حاکمیت اصلاحات ادامه پیدا کند !!؟؟ البته جهت اطلاع مسئولین تدبیر و امید !! ، تا چهار ماه دیگر و با تغییر انقلابی دولت فعلی ،مطمئنا تمام نیروهای رد صلاحیت شده و اصلاح طلب وابسته به دستگاه شاهنشاهی و آمریکایی نیز به سراغ کارهای شخصی شان باز خواهند گشت !! . ان شااله
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
12
8
ما که متوجه نمی شیم چه طور فردی که توسط ارگان های اطلاعاتی و امنیتی آن هم به خاطر مسایل پشت پرده !!؟ و وابستگی به تشکیلات شاهنشاهی !! رد صلاحیت می شود و علی رغم به کارگیری تمام امکانات ، افراد و مرتبطین اما موفق به عبور از فیلترهای امنیتی و نظارتی نمی شود ؟، یک باره سر از مدیر کلی در می آورد ؟ آیا این بازی کردن با مردم ، انقلاب و ارزش های نظام نیست ؟ چرا استانداری فارس این همه بر خلاف نظام و انقلاب قدم بر می دارد ؟! .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
8
8
احسنت
باآرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان
محمد امین ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
9
8
درود بر مهندس عزیز
باعث افتخار هست که شخصی لایق و شایسته رو چون شما در چنین پست و مقامی میبینیم.
تبریک من رو پذیرا باشید.
عباسی
|
United States
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
8
9
با آرزوی موفقیت های روز افزون
در پناه حق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
8
9
خوشم میاد همه واسه ما علی تر از علی شدند و دم از انقلاب و انقلاب گری میزنند و همه ی مخالفان عقاید خودشون رو شاهنشاهی و امپریالیست امریکایی خطاب میکنند و دوباره ارزوی بازگشت تحریم ها رو دارند تا جیب هاشون پر بشه ....طلحه و زیبر های روزگار مدرن.ای وای بر ما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
7
9
تبریک عرض میکنم. امیدوارم در کارهاتان همواره موفق باشید
دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
8
7
چه خبر مسرت بخشی. مهندس لقمانی عزیز تبریک عزیز میکنم. به امید پیشرفتهای بیشتر حضرتعالی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
6
3
واقعا جای بیس تعجب داره یک اصولگرا در دولت نفوذ کند از طرفی ایشان که مشکل رد صلاحیت داشتن ؟

مگه میشه ؟ مگه داریم ؟
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
7
7
درود بر مهندس لقمانی عزیز
خار چشم بدخواهان.
پیروز باشید.
جهان پ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
4
6
من درعجبم از اینهمه تعصبات غلط بعضی همشهریان عزیز.لقمانی وامثال لقمانی در هرجامعه ای فرشتگان نجات هستند.کاش در بین جوامع روستایی تشریف داشتید تاببینید حضور لقمانی چقدر شور ایجادکرده است.ماکه به فال نیک میگیریم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
4
8
در پاسخ به آقای کازرونی که مدعی رد صلاحیت آقای لقمانی توسط مراجع امنیتی و وابستگی به تشکیلات شاهنشاهی شدند به اطلاع میرساند که :
1_ آقای لقمانی رد صلاحیت نشدند بلکه عدم احراز صلاحیت شدند به این معنی که علیرغم تصدی و موفقیت در پست های مدیریتی خرد و کلان، با کمال تعجب توانایی ایشان برای تصدی نمایندگی یک شهرستان برای چند کارمند هیئت نظارت کازرون محرز نشده.
2_ نظام شاهنشاهی که دیگه تشکیلاتی نداره برادر، ضمنن اگه وابستگان به چنین نظامی، افرادی پاکدست، مدیر، متدین، عادل و کارآمد و مردمی مثل آقای لقمانی باشند که باید دست این نظام رو بواسطه وابستگان به اون بوسید. پس لطفن حتی اگر میخواید به کسی تهمت بزنید از تهمت هایی استفاده کنید که بواسطه شناخت مردم از یک فرد، اون تهمت تطهیر نشه. مثل الان که به نظام شاهنشاهی لطف کردید و اینقدر خوب بهش جلوه و ارزش دادید.
پاسخ ها
کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
آقای ناشناس که زیر پرچم آلمان اظهار فضل نموده اید :
1- شورای محترم نگهبان و تشکیلات وسیع نظارت بر انتخابات مجلس یکی از مترقی ترین دستگاه های نظارتی دنیاست که همین فعالیت های مستمر موجب جلوگیری از ورود افرادی نفوذی ، فتنه گران و عوامل وابسته به دشمن در سیستم های تصمیم گیری نظام گردیده است . بر همین اساس « رد صلاحیت » ، « عدم احراز صلاحیت » و.. همه بر مبنای گزارش های ارگان ها و نهادهای اطلاعاتی ، امنیتی و... بوده و این که نوشته اید توانایی ایشان توسط چند کارمند هیات نظارت کازرون !!؟ احراز نشده ، حاکی از ضعف اطلاعات عمومی و تلاش برای ماست مالی کردن اقدامات شجاعانه و مسئولانه ی مسئولین نظارتی ، اطلاعاتی و امنیتی است .
2- کثافت کاری و خیانت های دستگاه شاهنشاهی ، عوامل و وابستگان به آن ، چنان بالا و زیاد است که حتی اگر تمام آب های عالم را روی آن بریزید پاک شدنی نیست . البته افرادی با تفکرات شما باید هم از نظام سفاک و خونریز شاهنشاهی حمایت نماید و دستش را ببوسد و همین اظهارات شما به تنهایی کافی است تا بدانیم که اقدامات شورای محترم نگهبان تا چه اندازه درست و صحیح بوده و آنان تا چه ریز بین بوده و ازمسایل پشت پرده اطلاع داشته اند !!؟.
ابراهیم ک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
سلام

بنده در متن جناب ناشناس جز ادب و شفاف سازی ندیدم و متاسفانه در متن جناب کازرونی عصبانیت و ناحق گویی , عیان است.

برادر محترم یواش تر برو! خدا را شاهد گفتارت ببین . یعنی چه که افرادی با تفکرات شما از نظام شاهنشاهی حمایت میکند؟!!!
این بنده خدا , کی از نظام شاهنشاهی حمایت کرد و شما چگونه به تفکرات ایشان پی بردی؟
چون در آلمان است پس هر چه دلت خواست می گویی؟
شاید این ناشناس عزیز , با تحمل مشقات , در غربت تحصیل علم می کند , تا فردا روزی به درد مملکتش بخورد . با "سواد" , نه با افترا و هوچی گری!!!!!

بد نیست کمی هم خدا را ناظر گفتارمان بدانیم مومن.

یاحق
یاعلی
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
3
7
آقای کازرونی، برادر من، جوش نیار اخوی.
1_ نهاد های چهار گانه از جمله اطلاعات که مسئول پاسخ به استعلام هیئت اجرایی هستند ایشون رو تایید کردند و حتمن منظور شما منابع غیر رسمی اطلاعاتی و امنیتی هستند که این دیگه میشه سلیقه ای و جناحی عمل کردن.
2_ اگر ما مترقی ترین دستگاه نظارتی رو داشتیم که بعد از 38 سال تمام دولت ها و رئیس هاشون و اغلب نمایندگان مجلس و مسولان قبلی کشور و در مجموع هرکسی که مسولیتش رو اتمام هست نمیشد نفوذی و منحرف و عامل استکبار و مختلس و دارای فساد اخلاقی و.... در صورتی که در جاهایی که هیچ گونه نظارتی وجود نداره تا حالا اینجوری نشده و اگر هم اتهامی متوجه اونها شده در زمان مسئولیت شون بوده.
3_ بنده دستبوس هیچ فرد و نظامی بالاخص نظام شاهنشاهی نبوده ام بلکه دستبوس عدالت و خوبی و انسانیت هستم، و اون جمله که نوشتم یک کنایه هست که شما حتی از درک اون هم عاجزید و فقط یاد گرفتید چگونه از هر حرکت یا حرف کسی، یه تهمت بر علیه اون در بیارید.
4_ تنها با یک راه و روش میتوان جنایات و ظلم و بی عدالتی یک رژیم سفاک رو در ذهن مردم کوچک کرد و یا کم اهمیت جلوه داد، اون هم انجام جنایات و ظلم و بی عدالتی بسیار بیشتر از اون، توسط رژیم بعدی هست که متاسفانه گویا برخی از دوستان نادان نظام، خواسته و یا ناخواسته، سعی دارند که این موضوع رو، هرچند که وجود نداره به مردم القا کنند،
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
4
2
آقایان ناشناس ، خوش اخلاق ، عدالت محور و همه چیز فهم !؟ لطفا به موارد زیر توجه کنید :
1- علی رغم وجود افرادی با انحراف های مالی ، عقیدتی و اخلاقی بین تعدادی از نمایندگان مجلس و دیگر مدیران کشوری اما به گواه دوست و دشمن ، ایران اسلامی دارای پاک ترین مدیران و مسئولان در رده های بالا و پایین است و همه این ها نتیجه چند عامل مهم در ایران بزرگ اسلامی بوده که یکی از آن ها دستگاه های نظارتی قوی و عادل و دیگری عنصر دین مداری و تقوای فردی مردم متدین ما بوده است .
2- این که شما :« تمام دولت های جمهوری اسلامی و اکثریت نمایندگان مجلس و تمام کسانی که مسئولیتش به اتمام رسیده را افرادی لاابالی ، کثیف ، نفوذی و..» قلمداد نموده اید !؟ یا از بی اطلاعی شما نشأت می گیرد و یا ناشی از خباثت ذهنتان بوده که تصورات باطلتان را به عنوان واقعیت معرفی می کنید ! ، آخر اگر شما ایرانی هستید این چه توهینی است که به مدیران کشورتان روا می دارید !؟ چگونه این همه آدم های پاک در این کشور را نمی بینید و همه را متهم به خیانت ، اختلاس و... می کنید در حالی که اگر به یک بچه نابالغ هم بپرسید برایتان خواهد گفت که :« نمی توان گناه یک مجموعه 5 درصدی از مدیران ناکارآمد را به 95درصد از انسان های شریف و پاک دست سرایت داد » !!؟ .
3- شما از یک طرف آقای لقمانی را فردی متدین ، پاک دست ، مدیر ، کارآمد و در یک کلام معصوم از خطا و.. !!! معرفی نموده اید و از طرف دیگر همه مدیران نظام را اختلاس گر ، دارای مشکلات اخلاقی ، نفوذی و... قلمداد می نمایید ! و البته این تضاد در نوشتار و گفتار شما نشان می دهد که تا چه اندازه با فکر و اندیشه مطالبتان را سرِ هم می نمایید !!؟ ، آیا احتمال نمی دهید وقتی که سیستم این گونه خطاکار باشد ! ایشان هم که در همین سیستم فعالیت کرده دارای همان خصوصیاتی باشد که خودتان شمرده اید ؟! .
4- این که نوشته اید :« در جاهایی که هیچ گونه نظارتی هم وجود ندارد تا حالا این جوری نشده » اولا اگر توانستی یک کشور را اسم ببری که در آن هیچ نظارتی بر کاندیداهای ریاست جمهوری ، نمایندگان مجلس و مدیران ارشدش نمی شود !!؟ و در عین حال همه مدیراتش پاک ، غیر نفوذی و... باشند !!؟؟ تمام حرف هایت را قبول می کنم و البته تعدادی از همین کاندیداهای ناکارآمدی که رد صلاحیت شده اند را برای گرفتن پست های بالا به این کشورها بفرستیم !!؟ .
5- در کشور عزیز و اسلامی ما با وجود این همه نظارت ، دقت عمل ، تحقیق و بررسی ها ، تازه یک جمع چند درصدی از افراد غیر قابل اعتماد موفق به راه یابی به پست های بالا می شوند که البته بخشی از همین افراد محصول فشارها و لابی های زیاد همین افراد در هنگام تایید صلاحیت ها هستند ، حالا اگر این نظارت ها و دقت های نبود ! آن وقت متوجه می شدی که چه شیر تو شیری در مملکت ایجاد می شد .
6- این که نظام شکوهمند و ولایی جمهوری اسلامی را سفاک تر از نظام صهیونیستی شاهنشاهی ! معرفی نموده ای ؟، البته نشان دهنده ذهنیت منفی و عمق نگاه کینه توزانه شما و هم فکرانتان در خصوص ایران و ایرانیان متدین است و از باب مثال معروف از کوزه برون تراود آن چه در اوست !؟ جای تعجب ندارد که افراد ردِّصلاخیت شده را عادل و نظام جمهوری اسلامی را ظالم معرفی نمایید !؟ در عین حال بدانید ما ایرانیان مسلمان یک لحظه نفس کشیدن در کشوری که تمام تصمیم هایش توسط مردم و جوانان خودش گرفته می شود و مدیرانش افرادی خودی هستند را با هزاران سال زندگی در کشوری که آمریکایی ها و دستگاه های نظامی ، امنیتی و فرهنگی انگلیس و اسراییل و دشمنان مرز و بوممان بر آن حاکم باشند ، عوض نمی کنیم .
کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
1
2
بنده حقیر نیز به نوبه خود این تصمیم گیری استاندارمحترم استان را به فال نیک گرفته وبرای آقای مهندس لقمانی آرزوی موفقیت در انجام امور محوله به قشر عظیم روستایی که بازوان اقتصاد مقاومتی هستند موفق وموید وسلامت باشند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
0
«ایران اسلامی دارای پاک ترین مدیران و مسئولان در رده های بالا و پایین است»

این جمله آقای کازرونی چک است یا جدی
فارسیمدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
واقعا متاسفم برای اونهایی ک فقط دنبال غرض ورزی هستند و مدیری پاک و لایق چون آقای لقمانی را داری اصالت خانوادگی هم هستند و هیچ شاخص برای اخذ مدیر کلی را کم ندارند شاهنشاهی میخوانند..افراط تا کی عقده گشایی تا کی ..ما باید به بزرگان شهرمان افتخار کنیم و راه را برای کمال آنها هموار کنیم ..من یک عشایر زاده ام و کازرونی هم نیستم اهل سیاست هم نیستم ولی با تمام وجودم از هر شخصی از هر جناحی ک پاک باشد و لایق باشد حمایت میکنم لقمانی انسانی ب تمام معناست ب امید روزی ک او استاندار شود ..درود بر تمام بزرگان شهر و استان و سرزمینم ایران
رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
0
من یک قشقایی هستم اهل اطراف کازرون اصالتا ولی یکبار در حمع انتخاباتی اقای لقمانی را کم نظیر دیدم ب چن لحاظ ..اصالت ،هوش،صداقت بالا..شخصیت خانوادگی .سواد و دیدگاه بسیار خوب و بالای سیاسی و اقتصادی ..مومن و انقلابی ..دیگ نمیدونم چرا بعضیا ساز مخالف میزنن یا ایشان را شاهنشاهی میدونن خیلی مسخرس و غرض ورزیه محضه..
بخدا قسم مردی ب شرافت این انسان والا ب زندگی ندیدم دیگر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷