پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۵۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
مسئول مرکز اورژانس 115 کازرون خبر داد :
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: چهار دستگاه آمبولانس با هزینه 18 میلیارد ریال به ناوگان اورژانس 115 این شهرستان اضافه شد.

به گزارش کازرون نما ، علی محمدی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این آمبولانس ها از نوع بنز و سوخت آنها گازوییلی است و این ویژگی موجب صرفه جویی در مصرف سوخت می شود. 
وی افزود: با توجه به گستردگی و همچنین شمار تصادف های جاده ای که در شهرستان کازرون رخ می دهد، با پیگیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، این چهار دستگاه آمبولانس به این منطقه اختصاص داده شد تا در نقاطی که بیشترین ترافیک جاده ای را دارد از آنها استفاده شود.
مسئول مرکز اورژانس 115 کازرون هم گفت: هم اینک در شهرستان کازرون، 6 پایگاه جاده ای و 2 پایگاه شهری در مجموع با برخورداری از 14 دستگاه آمبولانس به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمت به بیماران است. 
اسماعیل صفری بیان کرد: در طول ماه این مرکز بین 700 تا 750 ماموریت انجام می دهد و شمار آنها در مواقع بارندگی به بیش از 800 ماموریت می رسد.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
باسلامو احترام
تشکر از زحمات کلیه مسئولین فعلی و قبلی در جهت توسعه خدمات درمانی
و اما یک نکته به همشهریان عزیز ، پیشگیری بهتر از درمان است. در ابتدا مردم تلاش کنند که از مواجه به بیماری از طریق ورزش و رعایت قوانین جلوگیری کنند و دوم اینکه (البته از اولی مهمتر است) دولت محترم امکانات ورزش همگانی که به گونه دای پیشگیری محسوب می شود و همچنین .... را مهیا نماید.
یا حق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲