پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
با حضور حامد محمدی:
نایب روسای هیأت های ورزشی شهرستان کازرون با حامد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان، راحله نامداری مسؤل امور ورزش بانوان شهرستان و فاطمه شنبه ای مسؤل امور باشگاه ها و جوانان در سالن اجتماعات اداره برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، در این جلسه حامد محمدی رئیس اداره ضمن خوش آمد گویی اظهار کرد: با توجه به شناخت جامعه ورزشی شهرستان، جهت پیشرفت آمده ایم و امیدواریم که خداوند این توانایی را به همه ما عنایت فرمایند، و در ادامه افزود: عملکرد 6 ماهه هیأت ها بررسی و سنجیده می شود که امیدواریم ورزش کازرون از حالت سنتی بیرون آمده و به طرف علمی سوق داده شود که بتوان جایگاه ورزش شهرستان را در سطح استان ارتقاء دهیم.

جلسه نایب روسای هیأت های ورزشی شهرستان کازرون برگزار شد

در ادامه، محمدی به پرسش و طرح مسائل و مشکلات نائب روسای هیأت ها پلسخ گفت.

راحله نامداری مسئول امور ورزش بانوان شهرستان نیز ضمن خوش آمد گویی بیان داشت: اصل مهم برای جایگاه خانم ها، رعایت حجاب می باشد. سعی کنیم حاشیه ها را کنار گذاشته شود تا بتوان تمام فکر و ذهن به امور ورزش معطوف گردد.

شنبه ای مسؤل جوانان و امور باشگاه ها هم در این جلسه خواستار ارسال اطلاعات کامل مربیان و داوران رشته های ورزشی هم در بخش خانم ها و هم آقایان جهت ساماندهی و برنامه ریزی هیأت ها شد.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲