پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹
امام جمعه ی موقت خشت :
دشمن شناسی و عمل به شعار اقتصاد مقاومتی لازمه ی انتخاب درست است

به گزاش محمود نوذری خبرنگار کازرون نما از خشت ، حجت الاسلام قاسم وفادار امام جمعه ی موقت خشت در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه حکومت های اشرافی قهر ملت را بدنبال خواهد داشت ,گفت : مسئولانی  که در راس قرار می گیرند همه این ها افراد باید خودشان را خادم ملت و سینه ی سپر مشکلات مردم بدانند و از جمله مسایلی مثل توافقات ژنو ,لوزان ,کرسنت ,قرارداد های نفتی و قضیه ی وام ها و حقوق های نجومی اگر کاری صورت گرفته اطلاع رسانی عمومی شود, چرا که  موضوعات اینچنینی بیت المال است که به پای نظام نوشته می شود .

 در انتخابات 96 به خاطر یک عکس جو گیر نشویم

وی با اشاره به انتخابات سال 96 ,دشمن شناسی را از ویژگی های مسئولان رده بالا دانست افزود : در سال جدید حماسه ی دیگر پیش روست  و نباید به خاطر عکس یک شخص جو گیر بشویم ,خوب بودن  شخص , دلیل سیاستمدار و مدیر شایسته نیست  , بلکه باید با درست عمل کردن و انتخاب کسانی که در راستای اقتصاد مقاومتی گام برخواهند داشت به آبادانی کشور کمک  نماییم.

 امام جمعه موقت خشت طرح آشتی ملی فتنه گران را  یک بازی رسانه ی جدید دشمنان  بیان داشت یاد آور شد : افزایش 70 درصدی حضور مردم در 22 بهمن  امسال نسبت به سال گذشته نشان می دهد که ملت ما یکپارچه با وحدت پشت سر رهبری ایستاده است

وفادار با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س), آن حضرت را الگویی کامل برای بانوان معرفی کرد .

نویسنده: محمود نوذری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹