پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷
امام‌جمعه کازرون:
خطیب نماز جمعه کازرون گفت: شکست‌های پی‌درپی اسرائیل در جنگ‌های گذشته بیانگر این بوده که راه نجات فلسطین ایستادگی و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته این شهر با گرامیداشت هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار داشت: انسان برای اینکه در راه مستقیم قرار گیرد نیاز به تابلو دارد که در این راستا انبیا و ائمه اطهار(ع) بهترین هادی و تابلو هستند و راه‌های غیراز این انحرافی و گمراه‌کننده است.

وی با بیان اینکه انسان بدون مربی و راهنما هیچ‌گاه به تهذیب نمی‌رسد و تربیت درست نمی‌یابد گفت: علم به‌تنهایی آفت است و زمانی نعمت خواهد بود که در کنارش تقوا و تزکیه نفس باشد.

امام‌جمعه کازرون وظیفه مهم تمام معلمان در درجه نخست را هدایت دانش‌آموزان از ظلمت به نور عنوان و تصریح کرد: نباید این‌گونه باشد که وظیفه تربیت و پرورش دانش‌آموزان را فقط به عهده معلم پرورشی بگذاریم بنابراین تمام معلمان باید خودشان را یک معلم پرورشی بدانند و در این عرصه ایفای نقش کنند.

خرسند متذکر شد: مسئله تربیت به‌ویژه تربیت اسلامی را باید در مدارس و دانشگاه‌ها جدی گرفت و در این راستا هزینه کرد تا جوانان و نوجوانان با معارف اسلامی آشنا شوند.

وی با اشاره به بحث آشتی ملی برخی افراد برای نجات دو نفر از سران فتنه گفت: نظام بدون اینکه این دو نفر را محاکمه کند به آن‌ها فرصت داده و در حصر قرار داده تا از کارهایی که کرده‌اند پشیمان شوند.

امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان مردم با هم قهر نیستند که آشتی کنند اما با آن دسته‌ای که حرمت‌شکنی و جوان بسیجی را برهنه کردند و به خیمه امام حسین (ع) حمله بردند و چادر از سر زنان برگرفتند و به مسجد حمله کردند و قرآن آتش زدند هیچ‌گاه آشتی نمی‌کنند.

خرسند از آن دسته که هر روز بحث جدیدی از جمله آشتی ملی، گفت‌وگوی ملی و یا تفاهم ملی را پیش می‌کشند خواست چنانچه صداقت گفتار دارند بیایند در صحنه و از پیشگاه مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کنند نه این‌که به فکر دور زدن باشند.

وی گفت: آن‌هایی که لجاجت دارند و سر موضع خودشان هستند بدانند با عوض کردن اسم‌ها بهره‌ای نصیبشان نمی‌شود جز اینکه عذرخواهی کنند و به فکر جبران باشند.

امام‌جمعه کازرون متذکر شد: سال رو به اتمام است و مسؤولان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید گزارش دهند که برای اقدام و عمل که امسال به‌نام آن بود چه‌کار کرده‌اند.

خرسند خاطرنشان کرد: مردم از وضعیت کنونی گله‌مند هستند که مقام معظم رهبری در سخنان خود به آن اشاره فرمود بنابراین مسؤولان باید در این راستا تلاش و مجاهدت کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به بارندگی اخیر و به‌جا گذاشتن خساراتی در برخی از شهرها اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید از بروز برخی چیزها که قابل‌پیشگیری است جلوگیری کنند تا دیگر شاهد حجم بسیار خسارت نباشیم.

امام‌جمعه کازرون به ویرانی پل ارتباطی بالاده به فراشبند براثر بارندگی اخیر اشاره کرد و از وزارت راه خواست هرچه زودتر مشکل رفت‌وآمد مردم را برطرف کند.

خرسند در بخش پایانی به کنفرانس بین‌المللی فلسطین و فرمایشات جامع مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: راه نجات فلسطین مقاومت است به‌طوری‌که در چهار جنگ اخیر که با شکست اسرائیل منجر شد نشان داد ایستادگی در مقاومت می‌تواند رژیم صهیونیستی را به نابودی و زوال بکشاند.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
1
سلام بر حاج آقا،
اینجور که معلومه هر سال یه اتهام جدید به اتهامات افراد ملقب به سران فتنه افزوده میشه، شما هم که چند تا اتهام جدید امروز به اون اضافه کردید از حمله به خیمه امام حسین علیه السلام تا کشیدن چادر از سر زنان و حمله به مسجد.
حاج آقا خرسند خودتون هم میدونید که هیچ کدوم از این کارها انجام نشده و حتی در کلیپ آتش زدن قرآن و عکس امام خمینی هم هیچ فردی حضور نداشت و فقط بهانه ای برای سرکوب معترضان به انتخابات بود.
از جمعیت میلیونی معترض در تهران یه گروه چند ده نفره شعارهای ساختار شکن میدادن که از نظر بنده همونها هم با برنامه از طرف موافقان ریاست جمهوری قبلی اومده بودن تا با توجه به این شعارها مجوز برخورد شدید لباس معترضین به انتخابات رو دریافت کنند.
در ضمن اگه شما واقعا طرفدار اسلام و انقلاب هستید، در مقابل هفت سال ایراد اتهام در هفت روز هفته در بیش از هفتصد تریبون به ای افراد، به اونها هفت دقیقه فرصت دفاع از خودشون در مقابل مردم رو بدید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷