پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵
امام‌جمعه موقت قائمیه:
امام‌جمعه موقت قائمیه گفت: صبر و استقامت تنها راه مقابله با استکبار است و نباید در دام اختلاف‌افکنی آنها بیفتیم.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه، حجت‌الاسلام رسول محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر  با اشاره به برگزاری اجلاس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین اظهار داشت: توجه به مسئله فلسطین یک ضرورت برای تمام کشورهای اسلامی است.

صبر و استقامت تنها راه مقابله با استکبار است

امام‌جمعه موقت قائمیه بابیان اینکه دشمن و استکبار سعی در پاک کردن مسئله فلسطین در ذهن‌ها دارد اظهار داشت: به‌جرئت می‌توان گفت بسیاری از حوادث در حال رخ دادن در خاورمیانه برای این است که می‌خواهند مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارند.

محمدی تصریح کرد: امروز همگی ما موظف هستیم حداقل حمایت معنوی خود را از مسئله فلسطین نشان دهیم.

وی صبر و استقامت را تنها راه مقابله با استکبار دانست و افزود: دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی بین ملت‌های اسلامی است و نباید در دام آنان بیفتیم.

امام‌جمعه موقت قائمیه با اشاره به فتنه سال 88 گفت: کسانی که در خیابان‌ها شعارهای انحرافی دادند همان مزدورهایی بودند که با هماهنگی استکبار سعی در براندازی حکومت داشتند.

خطیب موقت نماز جمعه قائمیه در ادامه تصریح کرد: فتنه‌گران در شعارهای خود صادق نبودند و می‌گفتند ما به لبنان و فلسطین کاری نداریم و برای ایران جان خود را می‌دهیم اما تنها یک گزافه‌گویی بیش نبود.

محمدی بابیان اینکه ملی مذهبی‌ها در اوایل انقلاب که شعار ایران ایران می‌دادند زمانی کشور مورد تعرض دشمن قرار گرفت از کشور فرار کردند، گفت: فتنه‌گران نیز ادامه همان جریان ملی مذهبی‌ها هستند.

وی بابیان اینکه کسانی که آمریکا و غرب را ناجی می‌دانند سخت در اشتباه هستند تصریح کرد: اشتباه این گروه این است که به دشمن اعتماد و فکر می‌کنند که با تغییر رئیس‌جمهور سیاست‌های دشمن عوض می‌شود اما سخت در اشتباه هستند.

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲