پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
حکمت ورع امروز اظهار داشت: امسال با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این مدیریت در کیفیت‌بخشی و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، مسابقات قرآن، عترت و نماز را با برنامه‌ریزی اصولی و با نظارت معاونان پرورشی به شکل چرخشی در مدارس برگزار می‌کند.

حکمت ورع امروز اظهار داشت: امسال با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این مدیریت در کیفیت‌بخشی و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، مسابقات قرآن، عترت و نماز را با برنامه‌ریزی اصولی و با نظارت معاونان پرورشی به شکل چرخشی در مدارس برگزار می‌کند.

 وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته این‌گونه مسابقات در کانون و سالن‌های مختلف این شهر با تجمع دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف صورت می‌گرفت، تصریح کرد: همین امر باعث اتلاف وقت مربیان پرورشی و عقب افتادن دانش‌آموزان در درس و تکالیفشان و هزینه‌بر بودن رفت‌وآمد آنان و هم‌چنین بی‌رغبتی آنان به شرکت در این مسابقات شده بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش کازرون متذکر شد: امسال با پیاده کردن این طرح در مدارس دانش‌آموزان بدون هرگونه استرس و اضطرابی به میل و رغبت تمام با نظارت مربیان و معاونان پرورشی در مسابقات شرکت می‌کنند.

ورع خاطرنشان کرد: در رشته‌های مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز، احکام و تفسیر قرآن به‌صورت کتبی و قرائت قرآن، اذان و مداحی به‌صورت شفاهی در تمام پایه‌های تحصیلی در سه مقطع صورت می‌گیرد.

وی گفت: این مسابقات از ۲۶ بهمن‌ماه جاری در مدارس دخترانه و پسرانه سه مقطع تحصیلی آغاز شده و تا پانزدهم اسفندماه امسال به پایان می‌رسد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش کازرون با اشاره به چگونگی برگزاری مسابقات دیگر ازجمله سرود همگانی و تئاتر دانش‌آموزان که در سال‌های گذشته در سالن‌های شهر برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: همواره برگزاری این مسابقات با استرس و اضطراب دانش‌آموزان روبه‌رو بود بنابراین با تدابیری که اندیشیده شد این‌گونه مسابقات نیز در خود مدارس دانش‌آموزان صورت می‌گیرد و فیلم آن به‌صورت سی دی و یا فلش به اداره ارسال و مورد داوری قرار خواهد گرفت.

ورع از جشنواره مسابقات قرآنی کلاس اول و دوم پایه ابتدایی در اردیبهشت‌ماه سال آینده در فضای باز باغ نظر این شهر خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار طراحی سؤوال برای آزمون این مسابقات از کتاب قرآن درسی دانش‌آموزان تمام پایه صورت گرفته است.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳