پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
در سالن اجتماعات شهید نریمانی برگزار شد :
همایش هم اندیشی دانش آموزان کلاس سوم و پیس دانشگاهی شهر قائمیه با رئیس اداره برگزارشد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه ؛ همایش  هم اندیشی دانش آموزان کلاس سوم و پیس دانشگاهی شهر قائمیه با رئیس اداره برگزارشد. این مراسم با توجه به اهمیت موضوع آموزش در این دو پایه باحضور دانش آموزان و رئیس اداره در سالن اجتماعات شهید نریمانی برگزار گردید.

همایش هم اندیشی دانش آموزان قائمیه ای با رئیس اداره

رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه در این همایش ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان ،گفت:برای دستیابی به موفقیت باید یکسری شاخص هایی را رعایت نمود که از جمله  پشتکار. داشتن هدف و انگیزه.علاقه. استعداد و توانایی و برنامه ریزی را می توان برشمرد.

سید قاسم تقوی ضمن ایجاد تعدادی سوال انگیزشی در ذهن دانش آموزان گفت: نقش اساسی و کلیدی موفقیتتان ، در خود شماست.خودتان را باورداشته باشید و از استعداد و فرصت و موقعیت ها خوب استفاده کنید.

همایش هم اندیشی دانش آموزان قائمیه ای با رئیس اداره

وی گفت : این باور قلبی من است که همه شما دانش آموزان توانمند هستید که هرچند توانایی ها متفاوت است اما رمز موفقیت  شما باید تلاش و پشتکار  و برنامه ریزی  و توکل برخدا باشد و شماهراندازه تلاش کنید به همان اندازه نتیجه خواهید گرفت. مسیری را که شما باید طی کنید طوری طی کنید که در آینده پشیمان نشوید.

همایش هم اندیشی دانش آموزان قائمیه ای با رئیس اداره

وی افزود: کشوری می تواند مانور اقتدار داشته باشد که درزمینه علمی پیشرفت کرده باشد و شما دانش آموزان باید ارزش علم و دانش  را بدانید و با تلاش و مطالعه مناسب شاهد نتایج مطلوب باشید .

همچنین هوشنگ اکبری نیا مدیر دبیرستان شهید نریمانی به بررسی نتایج نمرات دروس در نیم سال اول پرداخت و گفت: در بررسی نتایج نمرات درهمه پایه ها رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل داشتیم اما در پایه سوم تجربی  نتوانستیم  به آن رشد مورد نظر برسیم که باید ضعف ها را شناسایی و بتوانیم آنها رابرطرف کنیم.

همایش هم اندیشی دانش آموزان قائمیه ای با رئیس اداره

درپایان برنامه  دانش آموزان سولاتی را ار رئیس اداره در قالب پرسش و پاسخ انجام دادند.

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳