پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون:
به گزارش کازرون نما، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان کازرون گفت: کسانی که دم از آزادی بیان می‌زنند و دانستن و پرسشگری را حق مردم می‌دانستند و مخالف برچسب زدن به دهان منتقد بودند، چه شده است که در سال آخر دولت که سال برداشتن محصول عملکرد دولت است، کسی حق سئوال ندارد.


به گزارش کازرون نما، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان کازرون گفت: کسانی که دم از آزادی بیان می‌زنند و دانستن و پرسشگری را حق مردم می‌دانستند و مخالف برچسب زدن به دهان منتقد بودند، چه شده است که در سال آخر دولت که سال برداشتن محصول عملکرد دولت است، کسی حق سئوال ندارد.

محمدهادی صحرابان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کازرون با اشاره به تصویب طرح دو فوریتی جدید مجلس از طرف فراکسیون امید گفت: اگر با سوال یک نفر محکوم به حبس شود، پس جرم فتنه گران۸۸ خیلی سنگین تر می شود؛ چرا که علاوه بر اینکه ایشان مورد جلب توجه دشمنان شدند، امنیت کشور را هم به هم ریختند و لذا با مصوبه دوستان اصلاح طلب و اعتدالگرا یک ماده قانونی هم به جرایم فتنه گران افزوده خواهد شد.

وی افزود: کسانی که دم از آزادی بیان می زنند و دانستن و پرسشگری را حق مردم می دانستند و مخالف برچسب زدن به دهان منتقد بودند، چه شده است که در سال آخر دولت که سال برداشتن محصول عملکرد دولت است کسی حق سوال ندارد.

این فعال دانشجویی با اشاره به تشکیل فضای انتخاباتی ریاست جمهوری اظهار داشت: حامیان دولت یازدهم که چیزی برای عرضه به ملت ندارند و امیدشان به دستاوردهای برجام ناامید شده، راهی جز ایجاد خفقان برای منتقدان دولت ندارند تا بتوانند شاید از این رهگذر فضای انتخابات را به نفع خود رقم بزنند.

وی در پایان با اشاره به طرح آشتی ملی از سوی برخی اصلاح طلبان گفت: طرح آشتی ملی را باید طرح نجات ملی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان برای در دست داشتن فضای دولت آینده دانست و الا مردم ایران مشکلی با هم ندارند که نیازمند آشتی ملی باشند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
United States
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
باسلام
جناب اقای صحربان عزیز
زمانی که شما دانشگاه ازاد مسوول بسیج دانشجویی بودید وتونزدیکی های انتخابات ویا غیر انتخابات جلسه های سیاسی برگزار میکردید واز تهران سخنران دعوت میکردید تو سالن کنفرانس اجازه سوال کردن به دیگران رونمیدادید واجازه حرف زدن نمیدادید البته یاد دارم جلسات شما هم درسالن کنفرانس استقبالی نمیشد وبسیجی های خودتون رو فقط سازماندهی شده میاوردید روتعدادکمی ازصندلی ها مینشوندید وبه خاطر بسته بودن فضا خیلی ها توجلساتتون حاظر نمیشدن.ودرمقابل وقتی تشکل های دانشجویی دیگه جلسه برگزار میکردن بااینکه ابتدا اجازه صحبت بهتون میدادن وحرفاتون میزدید اما مجدد درطول جلسه جاروجنجال وتنش ایجاد میکردید واجازه سخنرانی به سخنران رونمیدادیدوبا دادوفریادتون اجازه صحبت نمیدادید.پس نگید مگه سوال کردن چه عیبی داره.
ضمنا سوال کردن عیب نیست اما با چوب وچماق به فرزند شهید مطهری حمله ور شدن عیب است اما ایجاد تنش ودرگیری درجلسه لاریجانی رییس مجلس عیب است شما جلسات رو به اشوب وتنش میکشید ای کاش سوال کردن بود سوال کردن شما چوب وچماق وگرز هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳