پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۴۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
امام‌جمعه موقت کازرون:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمود صحرایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان مبنی‌بر تعبیر مطرح‌شده در روزهای اخیر با عنوان «آشتی ملی» اظهار داشت:سران فتنه و فتنه‌جویان در اذهان عمومی ملت ایران به زباله‌دان انقلاب ریخته شده‌اند.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: سران فتنه و فتنه‌جویان در اذهان عمومی ملت ایران به زباله‌دان انقلاب ریخته شده‌اند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمود صحرایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان مبنی‌بر تعبیر مطرح‌شده در روزهای اخیر با عنوان «آشتی ملی» اظهار داشت: معظم‌له با بی‌معنی دانستن این تعبیر و انتقاد از پروبال دادن به آن در روزنامه‌ها، گفتند که مگر مردم باهم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به ‌روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آن‌ها آشتی نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه سران فتنه و فتنه‌جویان در اذهان عمومی ملت انقلابی ایران به زباله‌دان انقلاب پیوسته‌اند تصریح کرد: چنانچه کسانی در تلاش هستند آن‌ها را احیا کنند بدانند که با این کار بوی تعفن فتنه را دوباره در جامعه احیا می‌کنند و سرنوشت خود را به آنان گره می‌زنند.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون در ادامه گفت: روی سخن با عزیزان اصلاح‌طلب نیست چراکه شمار بسیاری از آنان با فتنه‌گران اعلام برائت کردند بلکه حرف ما با آن عده‌ای است که پس از هفت سال این بصیرت را پیدا نکرده‌اند که فتنه‌جویان قابل‌برگشت نیستند.

صحرایی با اشاره به کلام خدا در قرآن کریم مبنی‌بر اینکه کسانی که با دشمن هم‌نوا می‌شوند نیروی نفوذی به‌حساب می‌آیند ولو خود نداند بیان داشت: جای سؤال است که فتنه‌گر و فتنه‌جو چه فایده‌ای برای این ملت دارند که عده‌ای در تلاش بازگرداندن آن‌ها هستند.

وی متذکر شد: آیا امروز مشکل کشور فقط حصر چند فتنه‌گر و فتنه‌جو است که عده‌ای ایجاد موج می‌کنند و آرامش ملت را برهم می‌زنند و به‌طور یقین این امور باعث رسوایی خودشان می‌شود که بهتر است آن‌ها را رها کنند.

امام‌جمعه موقت کازرون روز روحانیت و دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: روحانیت در تمام عرصه‌ها و انقلاب‌ها از صدر اسلام تاکنون در صف نخست جهاد و شهادت بوده و خواهد بود.

صحرایی تصریح کرد: روحانیت در تمام عرصه‌ها باید پیشوا و پیشتاز باشد و این خصیصه از نشانه روحانیت است و چنانچه در عرصه‌های سخت و مبارزه با طاغوت این‌گونه نباشد دیگر روحانیت نیست و از راه حضرت امام (ره) فاصله گرفته است.

وی با گرامیداشت سوم اسفندماه مصادف با عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه خیبر در سال 1362 بیان داشت: این عملیات در منطقه طلاییه و جزایر مجنون رخ داد که سرداران بزرگی مانند حاج ابراهیم همت و شهید حمید باکری به شهادت رسیدند و به روانشان درود می‌فرستیم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
0
آقای صحرایی عزیز، همیشه جنابعالی رو بعنوان فردی متدین و عادل قبول داشتم، فقط بعنوان برادر کوچک شما بهتون پیشنهاد میدم یه نگاهی به کلیپ هایی از برخورد ... و ... ها با زنها و جوونهای مردم و حتی تخریب اموال عمومی و ماشین های شخصی پارک شده توی کوچه، که توی دست مردم دست به دست میشه بندازید لطفا، یه نگاهی هم به برخورد های توی کهریزک هم بندازید، و یه تاملی روی درخواست همانها که شما سران فتنه میدونیدشون بکنید که درخواست محاکمه علنی کردند و گفتن قول میدیم که اگه حکممون اعدام هم باشه، حتی تقاضای تجدید نظر هم نکنیم.
بنده خودم به شخصه از وقوع فتنه و جنایت اطمینان دارم ولی با شنیدن صدای یک طرف نمیشه قضاوت کرد که چه کسی فتنه کرده.
شما هم آخرت خودتون رو به دنیای دیگران نفروشید اخوی.
پاسخ ها
مردم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
4 تا فیلم و حرف خاله زنکی که نمیشه سند .
من در سال 88 تهران دانشجو بودم و هرروز مجبور بودم تو مسیری که یاغی ها تهران رو به آتش میکشیدن رفت و آمد کنم .
شما که ندیدی چه بلایی بر سر مردم آوردن . همین سران فتنه بودن که دستور دادن مردم بریزن تو خیابون ها ، من خودم دیدم که با سپاه مقداد چه کردن . من خودم دیدم بسیجی بدبخت بدون سلاح رو لخت کردن و تا حد مرگ زدن . من خودم دیدم کودکستان تو خیابون انقلاب رو آتش زدن .
وقتی عفت مرعشی ، همسر رفسنجانی میگه بریزید تو خیابون ها ، چرا هاشمی جلوش رو نگرفت و ساکت موند؟ حتما این فیلم رو هم دیدید !!! پس خواهش دارم حرف های عوامانه و خاله زنکی نزنید و از دشمنان اسلام و مردم دفاع نکنید .
ما هیچ وقت از جنایت فتنه گران و سران فتنه گذشت نمیکنیم و با اونها آشتی نداریم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷